Išskirtiniai automobiliai visuomet buvo tokių renginių kaip „
Garage Motor Show“ traukos objektas, tačiau galimybė susiburti į vieną vietą, pasišnekučiuoti apie automobilistams aktualias problemas ar tiesiog sudalyvauti jų automobiliams skirtose rungtyse yra pagrindinės priežastys, dėl kurių sezono atidarymo šventės yra tokios svarbios visai automobilistų bendruomenei.
Kelios dešimtys kruopščiai atrinktų automobilių
Nuo pat pirmosios akimirkos, kai buvo pradėti braižyti „Garage Motor Show“ parodos štrichai, jungtinė organizatorių komanda vieningai nusprendė, jog sezono atidarymo šventė turėtų būti atvira įvairių automobilių, modifikavimo stilių gerbėjams. Visgi – sezono atidarymo renginys yra visų benzingalvių šventė.
Laikydamiesi atvirumo principo, dalyvių atranka vienu metu buvo pakankamai lengva ir sudėtinga. Nemažas dalyvių skaičius džiugino „Garage Motor Show“ organizatorius, tačiau ribotas parodos plotas neleido atverti „Garage Motor Show“ parodos durų visiems panorėjusiems.
Vis dėlto, nepaisant to, anksčiau iškeltas tikslas buvo pasiektas – automobilių parodoje eksponuojamų egzempliorių įvairovė džiugino ne tik pačius organizatorius, bet ir parodos svečius, kurie vienu metu galėjo iš arti apžiūrėti klasika tapusius „Ford Mustang“, „MG MGA“ ar „Cadillac Deville“, šiuolaikines automobilių puošybos tendencijas atitinkančius vokiškos ar japoniškos kilmės ratuočius. Galiausiai, automobilių ekspoziciją puikiai papildė V8 variklius turintys, amerikietiškos automobilizmo laisvės simboliais tapę „Buick“ ar „Dodge“ markės modeliai bei technologiškai pažangūs analogai iš Europos.
Vyko prizų dalybos
Šeštadienio vidurdienį prasidėjusi „Garage Motor Show“ neapsiribojo tik išskirtinių automobilių demonstracija. Išrikiavus visų dalyvių automobilius ir oficialiai paskelbus „Garage Motor Show“ pradžią, netrukus startavo pirmosios rungtys, kuriose savo sumanumą, išradingumą demonstravo į renginį atvykę dalyviai bei jų automobiliai.
Didžiulio žiūrovų susidomėjimo sulaukė automobilių išmetimo sistemų dainavimo konkursas. Jo metu buvo matuojama, kurio automobilio išmetimo sistema dainuoja garsiausiai. Šios rungties metu dalyviai buvo skirstomi į „Garso“ ir „Popcorn“ kategorijas, kuriose dalyvavo skirtingi automobiliai.
Pavyzdžiui, natūralaus garso šalininkų gretose nugalėjo Egidijus Bulotas, į „Garage Motor Show“ atvairavęs garsųjį „Dodge Viper“. O štai modernių, šiuolaikinių išmetimo sistemų dainavimo konkurse sau lygių neturėjo Rolandas Grimalauskas su „Nissan Skyline“, kurio japoniškas automobilis tikrai galėtų paspirginti spragėsių maišelį.
Nemažai emocijų pareikalavo ir „Krown“ stalo futbolo žaidynės, kuriose pergalę pelnė geriausiai susidirbusi komanda. Šiose varžybose nugalėtojų titulą iškovojo „Low Rider“ komandos nariai. Jie pranoko antroje vietoje likę „Bratkos“ ir trečią vietą užėmę „No Name“ komandos nariai.
Be dalyvius ir žiūrovus įtraukiančių veiklų, „Garage Motor Show“ metu taip pat buvo ieškomi prizininkai įvairiose nominacijose. Tokiu būdu parodos organizatoriai norėjo išreikšti dėkingumą ir padėką už tai, jog konkrečių automobilių savininkai sugeba puoselėti išskirtinio dėmesio reikalaujančius ratuočius.
Atskira padėka renginio metu buvo išreikšta Arvydui Pauliukui. Jam buvo įteikta Susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio taurė už indelį ateities kartoms. Atskiros padėkos sulaukė ir Karolis Raišys. Jam buvo įteikta Kauno rajono mero Valerijaus Makūno taurė už Lietuvos garsinimą tarptautinėse varžybose.
Vieno seniausių klubų Lietuvoje ir Europoje, „Lietuvos automobilių klubas“, nariai už drąsius sprendimus įteikė taurę Egidijui Jasiūnui.
Atskirų nominacijų nugalėtojai:
- Geriausias japoniškas „Custom“ automobilis - Rolandas Grimalauskas, Nissan Skyline R33, 1996.
- Geriausias amerikietiškas „Custom“ automobilis - Kastytis Bakanauskas, Cadillac Calais, 1967.
- Geriausias europietiškas „Custom“ automobilis - Tomas Dzikas, MB G63, 2016.
- Geriausias „Hot Rod" automobilis - Egidijus Jasiūnas, Ford Model A Hot Rod, 1932.
- Seniausias automobilis - Arvydas Pauliukas, REO Flying Cloud, 1929.
- Naujausias automobilis - Egidijus Valutis, Dodge Durango SRT Hellcat, 2021.
- Įspūdingiausias „Air Ride“ - Kastytis Bakanauskas, Cadillac Calais, 1967.
- Įspūdingiausias salonas – Raimundas Radžiukynas, Fiat 126, 1995.
- Įspūdingiausias variklio skyrius - Evaldas Paulauskas, Chevrolet Camaro, 1976.
- Įspūdingiausi ratai - Jevgenij Bachilin, Porsche 911 Carrera S By Techart, 2019.
- Iš toliausiai atvykę automobiliai – „American Spirit“ Žemaitijos komanda.
- Geriausiai restauruotas automobilis - Romualdas Radzevičius, Cadillac DeVille, 1968.
- Autentiškiausias automobilis - Rimantas Daukšas, VW Kaefer Cabrio, 1964.
- Gražiausia spalva - Vladislav Laktionov, Ford Mustang, 2017.
- Žemiausias automobilis (be oro) - Algirdas Šliažas, BMW E93 335i, 2007.
- Gražiausias kabrioletas - Marius Palaima, BMW 325 Ci Cabrio, 2001.
- Plačiausi ratai - Egidijus Jasiūnas, Ford Model A Hot Rod, 1932.
- Geriausias apklijuotas automobilis - Mindaugas Vaitkus, Subaru BRZ, 2013.
- Smagiausių merginų ekipažas - Ieva Sveikauskaitė, BMW E36, 1992.
- Įspūdingiausias klubas - Tuning Team.
Nepatenkantys į nominacijas, tačiau pelnę renginio komisijos simpatijas:
- Tadas Glovickis, Chevrolet G20 Chevy Van, 1994;
- Tomas Stonys, Mercedes Benz SL500, 1991;
- Grėta Sobolevskienė, BMW F31 318, 2017;