• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rusija šiandien yra viena pagrindinių Kinijos automobilių gamintojų rinkų. Visgi, artimas dviejų valstybių bendradarbiavimas Ukrainos karo akivaizdoje reikalauja Rusijoje gyvenančius vairuotojus atsisakyti prancūziškų, vokiškų ar japoniškų mašinų ir vietoje jų persėsti į kiniškas alternatyvas.

Rusija šiandien yra viena pagrindinių Kinijos automobilių gamintojų rinkų. Visgi, artimas dviejų valstybių bendradarbiavimas Ukrainos karo akivaizdoje reikalauja Rusijoje gyvenančius vairuotojus atsisakyti prancūziškų, vokiškų ar japoniškų mašinų ir vietoje jų persėsti į kiniškas alternatyvas.

REKLAMA

Vadovaujantis „Avtosat“ duomenimis, praėjusiais metais Rusijos naujų automobilių rinkoje, 56 proc. parduotų automobilių buvo Kinijos gamintojų. Žvelgiant į skaičius, Rusijoje praėjusiais metais buvo parduota 1,06 mln. naujų automobilių, iš kurių daugiau kaip 593 tūkst. buvo kiniški.

Vertinant vien šiuos rodiklius, Kinijos automobilių gamintojai gali džiaugtis savo įspūdingais pasiekimais. Visgi, jiems stulbinančiu greičiu pavyko pakeisti vakarietiškas alternatyvas, tačiau Rusijos gyventojai šiandien neturi iš ko rinktis. Arba jie turi pirkti vietinių gamintojų produktus, kurių nenori net ir patys kinai, arba pirkti naują automobilį, atvykusį iš Kinijos.

Aišku, ieškant naujo automobilio galima rinktis ir trečiąjį variantą – perdėtai brangų europietišką, amerikietišką ar japonišką automobilį, kurį į Rusiją galima importuoti per trečiąsias šalis, tačiau retas nori tai daryti. Tad kaip ir minėjome anksčiau, rusams lieka tik viena išeitis – pirkti Kinijos gamintojų mašinas, kurios, net ir pačių rusų vertinimu, neprilygsta vakarietiškoms.

REKLAMA
REKLAMA

„Kinai į mūsų šalį atvežė daugybę automobilių, bet jeigu kalbėtume apie jų kainą, jų kaina tikrai nėra maža“, – sakė Maksimas Kadakovas, Rusijos automobilių žurnalo „Za ruljom“ vyriausiasis redaktorius.

REKLAMA

„Tai, kad kinų markės čia beveik neturi konkurentų, dar nereiškia, kad žmonės greitai pakeis nuomonę apie juos“, – jam antrino Rusijos automobilių rinkos ekspertas Sergejus Aslanianas.

Prastą nuomonę apie kiniškus automobilius patvirtino naujienų agentūros „Reuters“ žurnalistai, pasikalbėję su kiniškų automobilių pirkėjais ir pardavėjais. Jie vienbalsiai patvirtino, jog vakarietiškų automobilių kokybė yra geresnė.

REKLAMA
REKLAMA

Didžioji dalis kiniškų vairuotojų labiausiai skundžiasi tuo, jog jie nėra pritaikyti atšiaurioms rusiškoms žiemoms. Neseniai socialiniuose tinkluose išplito vaizdo įrašas, kuriame matyti kaip „Changan CS55“ visureigio savininkas skundžiasi sulūžusiu akceleratoriaus pedalu.

Kinijoje pagaminti automobiliai kenčia ir nuo kitų problemų. Dažniausiai sutinkama problema – neveikiantys lietimui jautrūs ekranai, kurių kiniškuose automobiliuose yra beprotiškai daug.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Esant žemai temperatūrai jutikliniai ekranai neįsijungia, mirga ir nereaguoja į prisilietimus, pradeda rodyti neaiškius simbolius. Trumpai tariant – automobilis tampa nebenaudojamas, nes visų funkcijų valdymas buvo perkeltas į lietimui jautrų ekraną.

Padėties nepagerina Kinijos automobilių gamintojus atstovaujančių įmonių požiūris. Kiekviena iš jų sutartinai rekomenduoja automobilius statyti į garažą ar požeminę aikštelę, tačiau kiek rusų gali naudotis šiomis privilegijomis?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų