Po pernai aktyviai praleisto sezono ralio trasose, šiemet P. Šiaučiūnas trumpam perėjo prie šonaslydžio, tačiau, pasak paties sportininko, driftas buvo tik laikina stotelė ruošiantis sugrįžimui į ralį.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
„Šiemet planavau pailsėti nuo ralio, pataupyti pinigų ir kitąmet važiuoti visą sezoną. Buvau sau pažadėjęs, kad šiemet važiuosiu tik Rokiškį ir Zarasus – kol kas planas laikosi. Driftas buvo toks kaip žaidimas, bet supratau, kad to važiavimo ten labai mažai, o norisi daugiau. Vis dėlto jis padeda – suteikia aštrumo, drąsos rizikuoti nuo pirmų metrų. Manau, tai išeis į naudą“, – sako sportininkas.
Rokiškio greičio ruožai – kaip namų kiemas
Ralio trasa P. Šiaučiūnui pažįstama kaip savo kiemas – ne tik perkeltine, bet ir tiesiogine prasme. Dalis greičio ruožų drieksis netoli jo gyvenamosios vietos ir ūkininkaujamos žemės.
„Gyvenu ten, kur vyksta ralis – kur greičio ruožai. Ypač gerai pažįstu kelius tarp Obelių ir Zarasų, nes visur šalia – mano laukai. Aišku, kitoje pusėje, link Kamajų, jau mažiau pažįstama. Tačiau šios trasos klastingos – Rokiškis laikomas vienu sudėtingiausių etapų visame kalendoriuje“, – pastebi lenktynininkas.
Į ralį P. Šiaučiūnas grįžta kartu su šturmanu Žilvinu Juršiu – ekipažas startuos „Škoda Fabia R4“ automobiliu. Sportininkas užsimena, kad kitais metais planuoja technikos atnaujinimą: jei viskas susiklostys sėkmingai, dabartinį automobilį turėtų pakeisti galingesnė versija.
„Rokiškio Grand Rally“ dalyviams per dvi dienas reikės įveikti 15 greičio ruožų, kurių bendras ilgis – beveik 150 kilometrų. Įskaitant pervažiavimus, bendras maršrutas viršys 500 kilometrų. Renginys žada įspūdingą kovą tiek patyrusiems sportininkams, tiek naujokams.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!