• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iš pradžių leidę pasimėgauti Jungtinių Valstijų ir Kanados vairuotojams, „Ford“ paskelbė pradedanti priimanti galingiausio ir brangiausio „Ford Mustang GTD“ užsakymus Europoje.

11

Iš pradžių leidę pasimėgauti Jungtinių Valstijų ir Kanados vairuotojams, „Ford“ paskelbė pradedanti priimanti galingiausio ir brangiausio „Ford Mustang GTD“ užsakymus Europoje.

REKLAMA

Automobilių entuziastų pasaulyje šiltai sutikta nauja „Mustang“ versija buvo sukurta tam, jog amerikiečiai ir kiti šio modelio gerbėjai galėtų įsigyti pilnavertę „Porsche 911 GT3 RS“ alternatyvą.

Šios versijos pristatymo metu „Ford“ atstovai teigė, jog „Mustang GTD“ modifikacija buvo kuriama mažos inžinierių grupelės, kuri neskaičiuodama viršvalandžių tobulino Europoje sunkiai suvokiamo „Mustang“ idėją.

Sieks būti tarp greičiausių

„Ford“ nuoširdžiai tiki, jog sportiškiausia modelio versija garsiajame Niurburgringe sugebės užfiksuoti ne ką prastesnį laiką negu eilė skirtingų „Ferrari“, „Lamborghini“ ar „Porsche“ automobilių.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės specialistai mano,  jog „Mustang GTD“ galėtų šią trasą įveikti per maždaug 7 minutes arba greičiau, tačiau galutinis ir itin svarbus išbandymas žaliajame pragare įvyks ne anksčiau kaip kitais metais.

REKLAMA

„Daugelis sportiškų automobilių turi vieną ryškų, išskirtinį bruožą, tačiau norint užfiksuoti greitą ratą Niurburgringe, jis privalo būti įspūdingas visose srityse“, – sakė „Ford Mustang GTD“ vyriausiasis inžinierius Gregas Goodallas.

„Jis privalo nuostabus posūkiuose, stabdyme, pagreitėjime. Mūsų patirtis įgauta automobilių sporte leido sužinoti kaip tai padaryti, kad jis būtų geriausias visur“, – tęsė jis.

Turi unikalų variklį

Skirtingai nei kiti „Ford Mustang“ modeliai, „GTD“ modifikacija naudoja specialiai jam sukurtą variklį.

REKLAMA
REKLAMA

Tai – 5,2 litro, 8 cilindrų benzininis agregatas, kuris „Lamborghini“ prilygstančius našumo rodiklius pasiekia į pagalbą pasitelkdamas didžiulį kompresorių. Nors gamintojas nėra atskleidęs detalių automobilio techninių charakteristikų, tačiau „Ford“ pripažįsta, jog jis generuoja daugiau nei 800 arklio galių.

„Ford Mustang GTD“ taip pat turi dar vieną inžinerinį sprendimą, kurį dažniau tenka matyti europietiškuose automobiliuose. 8 laipsnių, dvigubą sankabą turinti pavarų dėžė buvo sumontuota ne priekyje, o ties galine ašimi. Šis sprendimas leido užtikrinti, jog svorio paskirstymas tarp ašių siektų kone idealų 50/50 koeficientą. Be to, „Mustang GTD“ taip pat naudoja iš anglies pluošto pagamintą kardaninį veleną, kuris sumažina perdavimo nuostolius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaina didesnė už „Porsche“ ir „Ferrari“

Laikantis ilgamečių tradicijų, iš Jungtinių Valstijų į Europą atvykę amerikietiški automobiliai tampa velniškai brangūs. Ir „Ford Mustang GTD“ nebus išimtis.

Priklausomai nuo šalies, kurioje „Ford“ siūlys įsigyti šį žvėrį, automobilio kaina gali svyruoti nuo 359 000 iki net 525 000 eurų.

Brangiausiai už šį automobilį turėtų sumokėti „Ford Mustang GTD“ pirkėjai Austrijoje (525 000) ir Norvegijoje (482 000). Mažiausiai – Vokietijoje ir Rumunijoje.

Tokį didžiulį skirtumą galima pateisinti. Visgi, kiekvienoje Europos šalyje automobiliai apmokestinami skirtingai ir šių skirtingų sistemų padariniai galiausiai atsispindi galutinėje kainoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų