Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
na gerai, papezėjote raklamą ir pakanka. Visų pirma bet kokia baterija yra sprogimo šaltinis. Bet kas galėtų pasakyti - benzinas taip pat. Taip tas yra bet benzino aktyvacijai reikia ugnies šaltinio. Kad ir šimtmečius benzinas telkšotų - be ugnies jis neužsidegs - tai yra tu turi energijos šaltinį kurio aktyvavimui reikia tam tikrų sąlygų ir jis pats nesiaktyvuoja. Tuo tarpu bet koks akumuliatorius tai ir energijos šaltinis ir aktyvatorius viename. Akumuliatorių nuo užsidegimo saugo tiktai plonytis dialektriko sluoksnis ir tu niekaip negali pamatyti kokia būsena yra tos membranos skiriančios energijos šaltinį nuo padegamosios bombos. Ir visai nesu aš prieš elektromobilius ir kitus akumuliatorinius daiktus tačiau užknisa, kad visuomet turi galvoti o kaip akumas? ar saugu? Galbūt ateityje atsiras saugesnės baterijų technologijos tačiau dabar Li pagrindu akumuliatorių savo veikimo principu sulyginčiau su II pasaulinio karo metu vokiečių naudotu dviejų komponentu kuru raketinių lėktuvų prototipuose (čia ne Me266, o kitokie kur iš esmės raketa su kabina) tai ten tie du komponentai paduodami į degimo kamerą patys užsidega. Be proto pavojingas mišinys. Buvo vežamas skirtingais sunkvežiniais ir pildoma prieš pat pakilimą nes nėra būdų sustabdyti ugnies ir užgesinti. Ką primena? Taigi Li baterijas - neužgesinsi kol neišdegs viskas. Suprantu, kad automobilių baterijos kišamos į kaupiklius. Bet iš esmės tai yra bomba namuose.
@papezėjo ir pakanka kada paskutinį kartą matei sprogusį elektromobilį
Reikia visiškai naujos akumuliatorių revoliucijos. Dabartiniai akumuliatoriai neefektyvūs ir neilgaamžiai. Po kelių metų intensyvaus naudojimo elektromobilis tampa laidiniu važiuojančiu nuo rozetės iki rozetės. Galima palyginti su telefonais,kai naujas laiko 1,5 dienos - o po 3 metų jau tik pusdienį.
tai sudo gabalas, duotojamas is valstybes lesu....; visiska utopija...., pavaziuoji 300 km. ir pAra laiko krauki...., o ziema ir po 100km. amen....; samdysi trala partemti....
@elektromobiliai tesla matosi, kad elektromobiliu zinios yra uzstrigusios 2010 m lygyje.
@elektromobiliai tesla Na nemanau, kad pats bandei Tesla. Parą laiko krausi jei naudosi namie paprasta elektros lizdo įkroviklį, greito krovimo stotelėje pakrausi per pusvalandį (čia tau, neišmanančiam apie krovimą). Be to namanau, kad važiuoji visą parą su automobiliu. Grįžęs namo, be problemų gali pajungti krovimui ir ryte sėsti į pilnai įkrautą auto ir važiuoti. Jei per dieną nuvažiuoji virš 250 km., tada pirk elektromobilį su didesnę talpa akumuliatorio. O jei gyveni bute, tei taip, gal dar per anksti persėsti prie elektromobilio, nes taip, jį reikia krauti dažniau, nei pilti kurą. Su kuro baku nuvažiuoji apie 1000km, su elektra apie 300km, tai jei kurą pili kartą i mėnesį, tai krausi kartą į savaitę. Bet kuro namie neipilsi, o pasikrauti gali, tai irgi laikas. Aš jau kurį laika naudoju elektromobilį, o hibridas ir dizelis stovi be „darbo“, ir yra parduodami. Kiekvienam savo, kaip ir su maistu, ne visi tą patį valgo. Ir neteikia peikti, jei tau kažkas nepatinka, o kitam geriausias variantas. Kai turėsi elektromobilį, taip pat keiksi dizelinį, benzininį, toks tavo charakteris, ko neturi peiki, ką turi giri, matosi pagal komentarą.
kliedesiai kazkokie.jei sena baterija islaiko iki 80 proc talpos,tai praktiskai toks auto buna nuo 2 iki 5 metu senumo.tokiu nieks nenuraso,tik kaina buna kritus bent 50 procentu..
@gedas panašiai kaip ir buvo išplitusi pasaka, kad išvažiavus pro vartus automobilio kaina krinta trečdaliu. Tik niekam taip ir nepasisekė nusipirkti. Tai ir tu, kai nusipirksi 2 metu senumo elektromobilį už pusę kainos tai tada ir parašyk.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų