Elektromobiliai daugelį žavi tyliu veikimu ir nulinėmis emisijomis, juose montuojamos didelės talpos baterijos turi vieną, itin pavojingą savybę – esant pažeidimui jos gali užsidegti.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Jeigu vienoje vietoje laikomi šimtai ar net tūkstančiai elektromobilių, gaisro pavojus gali tapti sunkiai suvaldoma katastrofa.
Tai ypač aktualu Haifos uoste – didžiausiame Izraelio krovinių logistikos mazge. Taip pat Ašdodo uoste, per kurį į šalį patenka didžioji dalis importuojamų automobilių.
Abu uostai patenka į Irano balistinių raketų veikimo zoną. Po neseniai surengtų smūgių Tel Avivui ir kitoms teritorijoms šalia svarbios infrastruktūros, šalies gynybos struktūros perėjo į padidintą saugumo parengtį.
Evakuacija – būtinybė
Izraelio jūrų transporto agentūra paragino importuotojus kuo skubiau perkelti automobilius į mažesnius saugojimo punktus, esančius toliau nuo potencialiai pavojingų teritorijų.
Šiuo metu, pasak dienraščio „Globes“, nėra aišku, kur tiksliai bus perkeltos šios transporto priemonės, tačiau jau dabar aišku, kad operacija bus sudėtinga, nes vien uostuose stovi keli tūkstančiai elektromobilių.
Šis atvejis – naujausias ilgoje gaisrų, susijusių su elektromobilių saugojimu ir transportavimu, grandinėje.
Prieš kelerius metus užsiliepsnojo laivas „Felicity Ace“, kuris gabeno brangius elektromobilius.
Panašūs incidentai fiksuoti ir laivuose „Fremantle Highway“ bei „Morning Midas“. Pastarasis šią savaitę nuskendo prie Aleutų salų.