Prieš metus, kai britas dar priklausė „Ferrari“ jaunųjų talentų programai, jis netikėtai sulaukė šanso pakeisti Carlosą Sainzą, kuris dėl ligos turėjo praleisti „Formulės 1“ varžybas Saudo Arabijoje.
Kvietimo sulaukęs O. Bearmanas ne tik nepriekaištingai susitvarkė su spaudimu, bet ir finišavo pelnydamas itin vertingus taškus. Šis pasirodymas tapo kertiniu momentu jo karjeroje ir atvėrė duris į „Haas“ komandą 2025 m. sezonui. Tačiau, pasak „Sky Sports“ komentatoriaus Davido Crofto, jaunuolio gyvenimas galėjo pasisukti visiškai kitokia linkme.
„O. Bearmanas man sakė, kad jis vos nepraleido svarbiausio skambučio savo gyvenime! Jo vadybininkas išvyko į Saudo Arabiją su ribotu mobiliųjų duomenų kiekiu, be vietinės SIM kortelės“, – atskleidė D. Croftas.
Kai „Ferrari“ vadovas Fredas Vasseuras paskambino O. Bearmano vadybininkui, šis atsiliepė ir pasisveikino. F. Vasseuras iškart perėjo prie esmės – jis norėjo kalbėtis su Ollie. Vadybininkas, nieko nelaukdamas, sutiko jį prijungti į bendrą pokalbį, tačiau tuomet ryšis su vadybininku nutrūko.
O. Bearmanas, supratęs situacijos rimtumą, greitai perėmė iniciatyvą į savo rankas ir, dar prieš dingstant ryšiui, spėjo įspėti F. Vasseurą, kad šis kalbėtų kuo greičiau. F. Vasseuras veltui laiko nešvaistė ir tiesiog ištarė: „Skubėk į oro uostą. Dabar.“
„Haas“ tikisi tolimesnio progreso
Po tragiško 2023 m. sezono, kai „Haas“ užėmė paskutinę vietą, praėjusiais metais komanda pademonstravo ženklų progresą ir šį tęstinumą tikimasi išlaikyti 2025 m.
Šiemet ekipa „Formulės 1 “ čempionate dalyvaus su visiškai nauja vairuotojų sudėtimi: jaunuoju Ollie Bearmanu ir iš „Alpine“ perėjusiu Estebanu Oconu.
„Sky Sports“ komentatorius Davidas Croftas išskyrė keletą priežasčių, kodėl „Haas“ turi potencialą šiemet pasiekti reikšmingų rezultatų.
„Pernai „Haas“ atliko puikų darbą, tačiau dabar jiems reikia padaryti dar daugiau.“
„Jie priėmė kitokį sprendimą negu „Ferrari“. Jie toliau naudos ankstesnę priekinės pakabos konfigūraciją su „Push-Rod“ tipo sistema, kuomet „Ferrari“ nusprendė pereiti prie „Pull-Rod“ sprendimo.
Dar prieš sezono pradžią „Haas“ daug dėmesio skyrė bandymams, siekdama geriau suprasti atnaujino bolido galimybes.
Praėjusį sezoną „Haas“ rezultatų pagerėjimą lėmė išsami analizė ir surinkti duomenys iš bandymų. Tai leido komandai geriau suprasti bolido silpnybes ir efektyviau spręsti problemas.
Šiemet jų laukia dar vienas iššūkis – išnaudoti sukauptą patirtį ir žengti dar vieną žingsnį į priekį. Komanda puikiai moka paruošti bolidą lenktynėms, tačiau norint pasiekti aukštesnius rezultatus, to nepakaks – reikės dar didesnio tikslumo ir strateginių sprendimų.
Be to, „Haas“ pradėjo bendradarbiauti su „Toyota“, todėl bus įdomu stebėti, kaip tai paveiks komandos vystymosi kryptį.