Rekordui įveikti buvo įrengta speciali 5,7 km ilgio trasa, kurios beveik visas ruožas driekėsi bekele, tik keli šimtai metrų buvo asfaltuoti. Per parą A. Kanopkinas trasą įveikė net 263 kartus, važiuodamas be pertraukos beveik visą laiką – sustojimams skyrė mažiau nei tris valandas.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.

Oficialiai užfiksuotas pasaulio rekordas iki šiol siekė 790 kilometrų per 24 valandas. Neoficialūs bandymai internete rodo atstumus iki 1200 kilometrų, o didžiausias žinomas rezultatas – 1464 kilometrai, įveikti važiuojant asfaltu. A. Kanopkino pasiekimas išsiskiria tuo, kad beveik visas maršrutas buvo bekelės sąlygomis.
„Buvo etapų, kai sąlygos keitėsi kas kelias valandas – kaitra, lietus, rūkas, vėjas, vabzdžiai. Vos pripranti, ir viskas vėl keičiasi. Bet žiūrovų ir komandos palaikymas padėjo išlaikyti tempą“, – komentavo A. Kanopkinas.
Didžiausias nuovargis, anot sportininko, pasijautė po 13–14 valandų, todėl pirmąjį techninį sustojimą – alyvos keitimą – komanda atliko kiek anksčiau nei planuota. Keturračiui teko išlaikyti apkrovas nuo nuolatinių šuolių per trasoje įrengtus tramplinus, todėl kiekvienas patikros sustojimas buvo būtinas.
A. Kanopkinas visą laiką važiavo vadovaudamasis ištvermės režimo principu. Vengė agresyvių manevrų, kontroliavo tempą ir sąmoningai balansavo tarp greičio, fizinio ištvermingumo ir technikos tausojimo. Vidutinis greitis per visą parą siekė 70,6 km/val.
„Pasiekti rekordą tikrai nebuvo lengva, bet kuo sudėtingiau – tuo įdomiau. Jei atsiras norinčių jį pagerinti – kviečiu bandyti, bet perspėju: tai nebus paprasta“, – šyptelėjo sportininkas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!