• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jautrių lietimui mygtukų ant vairo kritika peraugo į teisinius veiksmus – Jungtinėse Amerikos Valstijose „Volkswagen“ sulaukė grupinio ieškinio. „Volkswagen ID.4“ elektromobilių savininkai teigia, kad šie valdikliai yra ne tik nepraktiški, bet ir pavojingi, nes dėl netyčinio prisilietimo gali netikėtai įsijungti adaptyvioji kruizo kontrolė.

47

Jautrių lietimui mygtukų ant vairo kritika peraugo į teisinius veiksmus – Jungtinėse Amerikos Valstijose „Volkswagen“ sulaukė grupinio ieškinio. „Volkswagen ID.4“ elektromobilių savininkai teigia, kad šie valdikliai yra ne tik nepraktiški, bet ir pavojingi, nes dėl netyčinio prisilietimo gali netikėtai įsijungti adaptyvioji kruizo kontrolė.

REKLAMA

Prieš keletą metų „Volkswagen“ pristatė modelius su novatoriškais jutikliniais paviršiais ant vairo, tačiau netrukus paaiškėjo, kad šis sprendimas komplikuoja valdymą. Kritikos buvo tiek daug, kad pats gamintojas pripažino klaidą ir naujausiuose modeliuose grįžta prie klasikinių fizinių mygtukų.

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto JAV mažiausiai du „Volkswagen ID.4“ savininkai patyrė itin nemalonių akimirkų, kai netyčia aktyvavus adaptyviąją greičio palaikymo sistemą automobilis pradėjo elgtis neprognozuojamai.

REKLAMA

Pasak jų, tai sukėlė tokį išgąstį, kad jie pradėjo baimintis vairuoti savo automobilius. Ieškovai tvirtina, kad „Volkswagen“ žinojo apie šią problemą, tačiau tinkamai apie ją neinformavo pirkėjų.

Grupiniame ieškinyje, kuris buvo pateiktas Naujojo Džersio federaliniame teisme, gamintojas kaltinamas apgaule nutylint esminę informaciją, garantijos sąlygų pažeidimu ir nepagrįstu praturtėjimu. Taip pat teigiama, kad bendrovė pažeidė Konektikuto ir Masačusetso valstijų vartotojų apsaugos įstatymus.

REKLAMA
REKLAMA

Šis ieškinys atspindi ir platesnę pastarojo meto diskusiją apie vairuotojo pagalbos sistemas. Nors jos dažnai kritikuojamos, dalis incidentų kyla dėl netinkamo jų veikimo principų supratimo.

Pavyzdžiui, neseniai socialiniuose tinkluose išplito vaizdo įrašas, kuriame neva autonomiškai važiuojantis „Ford Mustang Mach-E“ atsitrenkia į atitvarus. Vėliau paaiškėjo, kad tai, kas buvo pateikta kaip technologijos gedimas, tebuvo eilinė avarija, kurią sukėlė neblaivus vairuotojas.

REKLAMA
Teisybė. Nesąmones daro jau gamintojai. Vien klimato valdymas ant ekrano yra totali nesąmonė.
Tu esi atsilupęs kartu su tais VW "genijais", nesugebančiais sukurti elementaraus UX. Pasisamdytų UX specialistą ar ką. Bet ne, jie tikriausiai net nežino, ką tos raidės UX reiškia. Koks nors priplaukęs vadovas liepė padaryti ką nors naujoviško, ir inžinieriai padarė pagal principą "pasidaryk pats".
Kiti gamintojai kaip Lexus irgi kartais naudoja jutiklinius mygtukus ant vairo, irgi užknisa, bet bent jau padaryta taip, kad reikia iš tikro paspausti, o ne paliesti, jog kažkas persijungtų.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų