Visapusiškai pasikeitusi išvaizda
„Dacia“ pristatydama antros kartos „Duster“ teigė, jog kiekviena visureigio kėbulo detalė buvo visiškai nauja. Iš pirmo žvilgsnio, „Dacia“ dizainerių atlikti stilistiniai pakeitimai subtilūs ir nežymūs, tačiau pažvelgus atidžiau ir įvertinus visų pakeitimų visumą, „Duster“ dabar atrodo solidžiau nei anksčiau.
Pavyzdžiui, pažvelgę į priekinę dalį pamatysite naujo dizaino žibintus. Be to, patys žibintai buvo sumontuoti aukščiau, arčiau šoninių priekinės dalies karštų, siekiant pabrėžti „Duster“ plotį. Taip pat atsirado naujo stiliaus radiatoriaus grotelės, pati priekinio stiklo pozicija buvo paaukštinta 100 mm, tačiau pats priekinis stiklas yra labiau pasviręs, kad sudarytų įspūdį, jog automobilis yra erdvesnis negu yra iš tikrųjų.
Atkreipkite dėmesį:
- Esant ypatingai aukštoms oro temperatūroms gali pradėti neveikti borto kompiuteris. Šią problemą išsprendžia variklio užgesinimas ir užvedimas iš naujo
Funkcionalus salonas
„Duster“ pristatomas kaip pigus visureigis, jį galima įsigyti su gana moderniai atrodančia multimedijos sistema. Nors grafinė sąsaja elementari, o navigacijos žemėlapių detalumas labiau primena praėjusio dešimtmečio sprendimą, tačiau ji stebėtinai greitai reaguoja į vykstančius pasikeitimus ir veikia be didesnių problemų. Retkarčiais šios dvi savybės yra ganėtinai retai sutinkamos brangesniuose analoguose.
Multimedijos sistemoje taip pat yra nemažai naudingų funkcijų: „Bluetooth“ ir „DAB“ sąsajos, o naujesniuose modeliuose galima rasti ir „Android Auto“ bei „Apple CarPlay“ sąsajas, kurios veikia bevieliu būdu. Apie tokius privalumus kai kurių prabangių automobilių savininkai galėtų tik pasvajoti.
Atkreipkite dėmesį:
Važiuojant dideliu greičiu iš pavarų dėžės gali sklisti nemalonus švilpimas. Įprastai, tai simbolizuoja artėjantį pavarų dėžės remontą. Pavarų dėžės gedimas labiausiai paplitęs modeliuose su 1,5 litro „dCi“ (115 AG) agregatais:
Nėra skirtas lenktynėms
Kadangi „Duster“ didžiąją dalį laiko praleis ten, kur automobilio greitis nėra didelis, į jį buvo montuojami mažo tūrio ir mažos galios varikliai, kuriems patikėtas tik vienas svarbus darbas – priversti išjudinti patį automobilį ir tam tikrą tašką pasiekti su normaliomis degalų sąnaudomis. Mums asmeniškai, kaip ir to galėjote tikėtis, patraukliausias variklis yra 1,3 litro, išvystantis bent jau 130 arklio galių.
Atkreipkite dėmesį:
1,2 litro TCe benzininiai varikliai gali pasižymėti didesniu apetitu alyvai. Tai ganėtinai retas reiškinys, tačiau turint automobilį su šiuo varikliu rekomenduojama nuolatos stebėti alyvos lygį;
Iš taško A į tašką B
Nors automobilio prioritetų sąraše komfortas ir naudojimo patogumas yra svarbesni už dar pasaulyje nematytą sukibimą su kelio danga ir dinamiškumą, jis taip pat gerai valdomas. Vairo mechanizmas – progresyvus, kėbulo posvyris išlaikomi normos ribose, kai reikia greičiau įveikti posūkius. Tiesą sakant, vargu ar dažnai bandysite ieškoti „Dacia Duster“ pakabos galimybių ribos dėl ganėtinai kuklios variklio galios, ir jeigu nuspręsite tai daryti, tai tikrai darysite ne dėl malonumo, tačiau, vėlgi, „Dacia“ nėra tas automobilis su kuriuo trokštumėte lakstyti kaip erelis.
Atkreipkite dėmesį:
„Dacia“ tikina, jog planinius aptarnavimus reikėtų atlikti kas 30 000 kilometrų, tačiau tai reikėtų daryti bent jau kas 15 000 kilometrų;
Išsamią apžvalgą galite perskaityti ČIA.