rinkodara
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „rinkodara“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „rinkodara“.
Specialisto komentaras: ar jau pripratome prie naujojo „Žalgirio“ logotipo ir kiek Vilniuje vilkų?
Profesionalus sportas neatsiejamas nuo emocijų. Jas kuria ne tik patys atletai, jų pasiektos pergalės, patirti pralaimėjimai, bet ir rinkodaros, komunikacijos sprendimai. Šiuolaikinėje visuomenėje, kuri vis sudėtingiau ir trumpiau geba koncentruoti savo dėmesį, emocinio santykio užmezgimas tarp sirgaliaus ir konkretaus klubo ar sportininko tampa svarbiu pajamas generuojančiu veiksniu.
Kaip sunku užsiauginti sirgalius, o vėliau iš jų ir užsidirbti, rodo Vilniaus „Wolves“ pavyzdys.
„Meta Ads“ ekspertė Agnė Šmigelskė: kaip sukurti efektyvią juodojo penktadienio reklaminę kampaniją?
Artėja viena didžiausių marketingo „švenčių“ – juodasis penktadienis. Dažnas socialinių tinklų vartotojas ir taip yra pavargęs nuo kasdien matomų reklamų. Vis dėlto, artėjant šiai dienai, potencialūs klientai bus dar intensyviau viliojami įvairiausiais pasiūlymais.
Magdalena Sabalė: raktas į sėkmingą partnerystę su nuomonės formuotojais – lūkesčių valdymas ir kūrybinė laisvė
Nors socialiniai tinklai mirga nuo nuomonės formuotojų – vadinamųjų influencerių – reklamos kampanijų, tačiau rinkos užkulisiuose galima susidurti ir su tam tikru verslo nusivylimu ar skepticizmu tokių rinkodaros veiksmų atžvilgiu.
Talentų agentūros „Personal“ įkūrėja Magdalena Sabalė sako, kad dažnai tai lemia nebūtinai gera ankstesnė prekės ženklų patirtis bendradarbiaujant su nuomonės formuotojais ir neišpildyti verslo lūkesčiai.
Pernai 24 proc. augusi „Axis transport“ šiemet augimo neplanuoja, stiprins rinkodarą
Sandėliavimo ir krovinių vežimo grupę valdanti bendrovė „Axis transport“, pernai auginusi pajamas 24 proc. iki 63 mln. eurų, šiemet planuoja išlaikyti tokį pat jų lygį. Grupė pabrėžia, kad dirba didelės konkurencijos sąlygomis, todėl labai svarbi gerai apgalvota bei suplanuota rinkodara, jai skiriant pakankamą biudžeto dalį.
Vienam bankui atsisakius maržos, ekspertas įžvelgia rinkodaros triuką
Valdžiai ketinant įvesti laikiną bankų solidarumo įnašą, kuris mažėtų bankams mažinant grynąsias palūkanų pajamas, visi bankai skubiai ėmėsi veiksmų ir padėjo kelti indėlių kainą. Tačiau piginti paskolų neskubama.
Bene pirmasis „ledus“ teigia pralaužęs nedidelis Medicinos bankas, pranešęs, kad šiemet naujoms būsto paskoloms 12 mėnesių netaikys savo maržos. Kiti bankai tokiu pavyzdžiu kol kas neseka ir teigia stebintys situaciją.
Nuo lapkričio prekybos centrą „Europa“ valdys NT konsultacijų bendrovė „Newsec“
Nuo lapkričio 1 d. „Baltic Horizon Fund“ nekilnojamojo turto valdymo ir apskaitos paslaugų partneriu „Europos“ prekybos centrui pasirinko nekilnojamojo turto (NT) konsultacijų lyderę „Newsec“. „Newsec“ prekybos centrui teiks komercinio nekilnojamojo turto valdymo, nuomos, apskaitos, priežiūros ir rinkodaros paslaugas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Prekybos centras „Europa“ baigė vieną svarbiausių savo istorijoje etapų ir artėjančius metus pasitinka visiškai atsinaujinęs.
Naujienų portalai pirmieji sutarė dėl vieningo rinkodaros turinio žymėjimo
Interneto žiniasklaidos asociaciją (IŽA) vienijantys didžiausias skaitytojų auditorijas pritraukiantys naujienų portalai imasi lyderystės žiniasklaidos rinkoje ir pirmieji susitarė dėl vienodo rinkodaros turinio žymėjimo visose naujienų portalų platformose. Tuo tikslu pasirašytas memorandumas, kur numatytos aiškios taisyklės, kaip nuo šiol žymima reklama, specialusis projektas ir pranešimai spaudai.
Prekybininkai siunčia SMS be lietuviškų raidžių: ginasi, kad taip pigiau
Reklamos lydi visur. Žiūrėdami televizorių joms skiriame didelę laiko dalį, įėję į socialinius tinklus reklamas matome visame savo naujienų sraute, atsivertę žurnalą reklamų randame ir ten. Vienas iš tiesioginės rinkodaros būdų – reklamas siųsti tiesiai vartotojams į telefonus, tad nuo reklamų nepabėgame ir čia. Vis dėlto, dalį gavėjų reklamos erzina, mat daugybė prekybos centrų reklamas siunčia be lietuviškų raidžių.
Šventės į parduotuves žengia anksčiau: rūpinasi klientais ar bando parduoti daugiau?
Spalio viduryje prasidėjusi kalėdinė prekyba nustebino ne vieną gyventoją. Prekybininkai teigia, kad toks sprendimas priimtas siekiant ne tik suteikti pirkėjams daugiau laiko pasiruošti šventėms, bet ir skatinti juos elgtis sąmoningai dėl koronaviruso situacijos. Visgi specialistai pastebi, kad iš dalies tai ir puikiai apgalvotas rinkodaros žingsnis.
Lietuvoje prekybos centrai kalėdinę kampaniją pradėdavo daugmaž po Vėlinių – lapkričio pradžioje.
JLL rinkodaros ar pardavimų biuro Lietuvoje neplanuoja
JAV kapitalo pasaulinė nekilnojamo turto (NT) paslaugų bendrovė „Jones Lang LaSalle“ (JLL), anksčiau šį mėnesį Lietuvoje įkūrusi įmonę, šalyje neplanuoja kurti rinkodaros ar pardavimų biurų. Pasak bendrovės, Lietuvoje įmonė įkurta verslo administravimui.
„Mes užregistravome įmonę Lietuvoje verslo administravimui, bet neturime planų atidaryti rinkodaros ar pardavimų biurą.
REKLAMA
REKLAMA
Šiuolaikinė rinkodara: nė žingsnio be inovacijų
Klaipėdos valstybinėje kolegija šiais mokslo metais startavo nauja studijų programa – Skaitmeninės rinkodaros komunikacija. Ją pasirinko net pora dešimčių pirmakursių. Toks susidomėjimas, pasak Klaipėdos valstybinės kolegijos dėstytojo dr. Donato Jonikio, savaime suprantamas, kadangi šiandien, šiuolaikinių technologijų klestėjimo amžiuje, jei verslas bus paremtas vien klasikinės rinkodaros dėsniais ir principais, jis pražus.
Mindaugas Stasiulis prisijungė prie TV3 – eis rinkodaros vadovo pareigas
Su naujo sezono pradžia atsinaujino ir TV3 komanda – nuo šiandien prie jos prisijungė Mindaugas Stasiulis, kuris eis rinkodaros vadovo pareigas ir Asta Brazaitienė, kuri tapo komunikacijos vadove. Mindaugas turi daugiau nei 17 metų patirtį pramogų ir žiniasklaidos industrijoje, o Asta ryšių su visuomene ir komunikacijos srityje dirba daugiau nei 12 metų. „TV3 Lietuvoje veikia jau 25 metus, o penkiolikti iš jų yra žiūrimiausia televizija mūsų šalyje.
Barai ir kavinės didėjant alkoholio kainoms svarsto naujas akcijas
Barai ir kavinės šiuo metu mąsto, kaip reikės neprarasti savo klientų, kai dėl kovo pradžioje didėsiančių akcizų pabrangs alkoholiniai gėrimai, rašo „Verslo žinios“. „Galėtume galvoti apie tokius priedus, kaip nemokami užkandžiai, kvietimai į koncertą, stalo futbolo žaidimas, tačiau jei jie bus prikabinti prie alkoholinio gėrimo pirkimo, tai gali būti traktuojama kaip alkoholio vartojimo skatinimas, draudžiamas įstatymo“, - teigė barų „Alaus namai“ savininkas Audrius Vidžys.
5 automatizavimo sprendimai, palengvinantys verslą
Rinkodaros tikslai beveik nesikeičia metai iš metų. Vis dėlto technologijos leidžia juos pasiekti kitais būdais arba net automatizuotai. Šiandien dauguma verslo automatizavimo sistemų yra nemokamos arba sąlyginai nebrangios, todėl tampa puikia alternatyva smulkiesiems, mat čia komandą sudaro keli žmonės, o rinkodaros užduotis reikia dalintis. Portalas entrepreneur.com pristato 5 sprendimus, kurie leis automatizuoti rinkodarą ir leis pasiekti rezultatų žymiai paprasčiau.
5 socialinės rinkodaros gudrybės smulkiesiems
Smulkusis verslas retais atvejais naudoja sąlyginai nepigią klasikinę reklamą televizijoje ar radijuje. Tuo tarpu startuoliai lėšų pritraukimui šių kanalų išvis nesirenka. Vis dėlto šiandien puikiai išnaudojama socialinių tinklų platformą. Ji ne tik leidžia didinti verslo žinomumą, tačiau priartina arčiau klientų ar investuotojų. Tam reikia žinoti kelis dalykus, kuriuos skelbia portalas entrepreneur.com, kad viešinimas čia būtų efektyvesnis.
Auksiniai Ričardo Malinausko vokai: nusikaltimas ar rinkodara?
Kvietimų dalinimas, žiūrint iš skaidraus verslo pusės, yra pardavimų skatinimas. Jeigu privati įmonė skatina savo pardavimus, pritraukia klientus būtent tokiu būdu – nemokamai ar sumažinta kaina pasikviečia pas save, „Žinių radijui“ sakė Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys Rytis Buračas. Pastarosiomis dienomis kai kurie parlamentarai pranešė gavę iš Druskininkų mero Ričardo Malinausko auksinius vokus – kvietimus į lapkričio pabaigoje vyksiančią miesto šventę.
IBM ir „Facebook“ – rinkodaros sprendimų partneriai
IBM ir socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė apie partnerystę, kuri padės žengti žingsnį arčiau siekiamo idealo, teigiama bendrovių pranešime. Nors apie individualizuotą rinkodarą kalbama jau seniai, o kai kurios įmonės netgi giriasi suasmenintus pasiūlymus teikiančios jau dabar, šiandien individualizuota rinkodara vis dar tėra tiesiog rinkodara.
LT Big Brother padėjo įsilieti į konkurencingą darbo rinką
Turbūt dažnas karjeros laiptais pradedantis kopti jaunuolis pripažintų – patyrusių savo srities profesionalų patarimai yra aukso vertės. Būtent tokiais patarimais ir vadovavosi būsimasis rinkodaros ekspertas Tadas, kuris dalyvaudamas LT Big Brother profesinės moterystės programoje įsidarbino žinomoje tarptautinėje kompanijoje, įsitvirtino itin konkurencingoje Londono darbo rinkoje. Tadas ekonomikos ir vadybos bakalaurą įgijo Lesterio universitete, Jungtinėje Karalystėje.
Per vaikų manipuliacijas į tėvų kišenę
Diana JANUŠAITĖ Besaikį vartojimą skatinantys prekybos centrai toliau klientus vilioja akciniais niekučiais. Štai vėl prekybos tinklo parduotuvėse tęsiasi akcija, kai nusipirkus prekių už tam tikrą sumą, kasoje nemokamai galima gauti puponautą. Pastebėta, kad tokiu pasiūlymu labiausiai žavisi vaikai. Jiems patinka rinkti mažų figūrėlių kolekcijas ir su jomis žaisti. Reaguoja skirtingai Tačiau tėvai tokiomis akcijomis pernelyg nesidžiaugia.
Pasakė, ko trūksta Lietuvos startuolių bendruomenei
Vilija Andrulevičiūtė, LRT.lt Lietuvos startuoliams labai trūksta specifines rinkodaros sritis, verslo plėtros strategijas išmanančių specialistų. Šalyje taip pat stinga erdvės, kur pradedantieji verslininkai galėtų mokytis kurti inovatyvių verslų idėjas ir strategijas, susitikime su ūkio viceministru Mariumi Skarupsku pabrėžė jo dalyviai.
7 verslo pavadinimo gudrybės, kad klientai liptų kaip bitės prie medaus
Nauji ar net patyrę verslininkai taip stipriai koncentruojasi į verslo strategijas, pelną bei rezultatą, kad dažnai gana mažai dėmesio skiria įvaizdžiui, o svarbiausia – pavadinimui. Pasirodo, visai be reikalo, nes geras vietos, daikto ar paslaugos pavadinimas gali gerokai prisidėti prie populiarumo, o blogas pavadinimas – pagadinti ir kokybiško produkto pardavimus. Pavadinimas turi gerai skambėti tariamas garsiai.
Mobiliojo ryšio operatoriams reikalavimas nutraukti prievartinę telerinkodarą
Lietuvos vartotojų institutas, gindamas vartotojų viešąjį interesą, pirmadienį išsiuntė Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriams – UAB „Bitė“, UAB „Omnitel“ ir UAB „Tele2“ – kreipimąsi, kuriuo reikalaujama nutraukti prievartinę telerinkodarą be vartotojo sutikimo. Operatoriams nenutraukus viešojo intereso pažeidimo, Lietuvos vartotojų institutas neatmeta galimybės kreiptis į teismą.
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Neužmirštuolė“
Šiemet „Verslo žinių“ organizuojamoje rinkodaros pasiekimų konferencijoje „Password 2014 m.“ efektyviausia rinkodaros kampanija buvo pripažinta socialinės medijos rinkodaros kampanija „Neužmirštuolė“. „Labai džiaugiuosi, jog telkiantys socialiniai projektai Lietuvoje įgauna pagreitį. Tikiu, kad projektas „Neužmiršk“ augs ir plėsis, vienydamas dar daugiau Lietuvos žmonių, kurie neabejingi Lietuvos laisvės istorijai ir žuvusių kovoje dėl laisvės atminimui.
Elgsenos ekonomika keičia rinkodarą
Laura Juozaitytė / Ekonomika.lt Dažniausiai manoma, kad ekonomika yra santykiai tarp racionalių individų, kurie konkuruodami tarpusavyje visuomet yra linkę priimti racionaliausią sprendimą. „Jei vis dar taip manote, jūsų rinkodara yra pasmerkta“, - „Verslo žinių“ metinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2014” kalbėjo britas Nickas Southgate’as.
Ar turi perspektyvą nemokamos paslaugos?
Kokią naudą nemokamų paslaugų panaudojimas turi smulkiajam verslui? Manoma, kad žmonėms galima pasiūlyti bet kokį nemokamą dalyką ir jie mielai jį priims. Žinių radijo laidos „Verslo ritmu“ pašnekovas, buvusio startuolio „Chimp Inn“ vienas iš bendraautorių Artūras Meškelė su tuo nesutinka. „Paprastas pavyzdys – drabužių matavimasis parduotuvėje. Ar būtų smagu pirkti rūbus ar batus, jų net neapžiūrėjus, nepasimatavus? Lygiai tas pats ir su paslauga.
Kas lieka už lietuviškos reklamos kadro
Karolis Birgilas Vilniaus Dailės akademijos studentų grupės „5/5/ Junior” rengiamoje diskusijoje penktadienį agentūros „Adell Taivas Ogilvy" vyriausiasis meno vadovas Ignas Kozlovas kalbėjo apie reklamą ir jos kūrimo užkulisius. Pirmąjį savo užsakymą jis teigė gavęs iš prekybos tinklo „Maxima“. „Užduotis buvo sukurti plakatus prie daržovių skyriaus.
Rinkodara 2014 metais: pasaulinės tendencijos ir prognozės
2014 metais kai kurios marketingo tendencijos, dominavusios pernai, ir toliau augs, kitų sprendimų populiarumo kreivė stipriai kris žemyn. Daug kas priklausys nuo to, kaip marketingo specialistai ketina bendrauti su vartotojais, kokias priemones ir taktiką jie naudos, siekiant atkreipti dėmesį pasaulį užvaldžiusiame informacijos triukšme.
Marketingo guru: kaip suvilioti ateities vartotoją?
Vartotojo elgesys pastaraisiais metais keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau: įmonės turi būti gudresnės, greitesnės ir visada vienu žingsniu priekyje šiuolaikinio kliento.
P. Arnoldas dalysis kūrybiško mąstymo privalumais versle
Š. m. lapkričio 19 d. Vilniuje vyks konferencija „Creative Thinking and Magic of Storytelling in Busines“, kurios pagrindinis akcentas – kūrybiškumo svarba versle. Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) organizuojamame renginyje patirtimi dalysis ne vieną „The Euro Effies“ apdovanojimą pelnęs rinkodaros ekspertas, neurolingvistinio programavimo (NLP) specialistas, vienas Slovėnijoje vykusio tarptautinio reklamos festivalio „Golden Drum 2013“ pranešėjų Paulas Arnoldas.
Kaip verslas naudojasi mūsų neracionalumu
Neracionalus elgesys atveria nišą verslui ir reklamos specialistams, bandantiems paveikti mūsų sprendimus. Tai gali ne tik išvilioti iš mūsų pinigus, bet ir priversti priimti teisingesnius sprendimus. Žmogus – racionalus gyvūnas. Jis priima gerai apgalvotus ir sau palankiausius sprendimus. Tokia prielaida ilgą laiką rėmėsi ekonomika. Tuo tikėjo ir reklamos bei rinkodaros specialistai.
Skaitmeninė rinkodara prieš tradicinę
Pastaruoju metu atsiranda vis daugiau rinkodaros taktikų bei kanalų, kurių prieš penkerius metus net nebuvo. Vis dažniau pasigirsta kalbų apie skaitmeninę bei internetinę rinkodarą, todėl verslo atstovai ir rinkodaros specialistai klausia savęs, ar tradicinė rinkodara dar veikia.
„Eurostat“ duomenimis, 2012 metais Lietuvoje net 65 proc. vartotojų bent kartą per savaitę naudojosi internetu.
Reklamos rinka: Europa smunka, Lotynų Amerika klesti
Išlaidos reklamai per pirmąjį šių metų ketvirtį sparčiausiai kilo Lotynų Amerikoje. Tai sudaro gana ryškų kontrastą Europai, kur biudžetas reklamai vis dar mažėja. Lotynų Amerikoje išlaidos reklamai per metus išaugo beveik 12 proc., rodo tyrimų agentūros „Nielsen‘s Global AdView Pulse“ duomenys. Kitose regiono šalyse taip pat užfiksuotas augimas, rašo CNBC. Europoje per tą patį laikotarpį reklamai išleista 4,4 proc. mažiau.
„Google“ mokslininkas: žmonės pervertina reklamos efektą
„Google“ mokslininkas Davidas Reiley ragina ekonomikoje naudoti neįprastą metodą – eksperimentus. Taip jis sulaužė nusistovėjusius stereotipus reklamos versle. Ekonomikoje mokslininkai yra įpratę daryti tyrimus, paremtus stebėjimu. Tačiau vis populiarėja vadinamieji lauko tyrimai, arba eksperimentai, kai mokslininkai patys sukuria situaciją ir taip gauna sau reikalingų duomenų. Kodėl toks neįprastas būdas plinta tarp ekonomistų? Ekonomikos mokslas dažnai ieško priežastinių ryšių.
Populiariausių reklamos agentūrų Lietuvoje top 3
Tarptautinės interneto monitoringo sistemos Alexa duomenimis sudarytas populiariausių reklamos agentūrų TOP3 Lietuvoje. Reklamos agentūrų skaičius Lietuvoje – daugiau kaip 1000. Tik nedidelė dalis (kelios dešimtys) šių įmonių savo klientams siūlo plataus profilio reklamos paslaugas vienoje vietoje. Kita šių įmonių dalis siūlo siauros specializacijos reklamos paslaugas. Be to, nemaža dalis yra neveikiančių ar siūlančių tik vieną, dvi paslaugas.
Bavarų „antrukas“ pastebėtas be maskuotės
Jau šiais metais „BMW“ pradės pardavinėti antros serijos kupe. „BMW 2-Series“ – nauja atšaka, kurią nuo „BMW 1-Series“ atskyrė bavarų rinkodaros specialistai.
„Milk“: reklama, kuri šiaušia prieš plauką
Gabija Sabaliauskaitė Reklamos agentūra „Milk“: baltas pienas ir baltos sienos – jokių geriausių darbų ekspozicijos, o prie klientų sąrašo, kuriame rikiuojasi „Teo“, „Kalnapilis“, „Čili“, „Omnitel“, ką tik prisidėjo ir „Ikea“. Nepaisant pagyrų, jokio susireikšminimo, o vietoj martinio ar viskio, apdainuoto populiariose juostose apie reklamos industriją, – pienas.
Emocinė rinkodara – kokią įtaką versle turi garsas, skonis, kvapas ir vaizdas?
Tradicinės rinkodaros ir reklamos technikos turi vis mažiau įtakos vartotojams. Pastarieji ugdosi „imunitetą“ masinės reklamos priemonėms, tad rinkodaros specialistai ieško naujų būdų, kaip efektyviai komunikuoti su pirkėjais subtilesniame lygmenyje.
Vienišų valentinų bendrovėms dar nereikia
Prekybininkų pamėgtą Valentino dieną vis daugiau žmonių pasaulyje praleis be antrųjų pusių. Ir ne iš blogo gyvenimo, pastebi rinkodaros specialistai. Pasak jų, didelę perkamąją galią turintys vienišiai tampa pagrindiniu reklamos užsakovų taikiniu, o Lietuvoje įmonių komunikacija vis dar nukreipta į šeimas. Didžiojoje Britanijoje nesusituokusiųjų skaičius pernai pirmą kartą buvo didesnis nei gyvenančių porose ir pasiekė 53 proc., atkreipia dėmesį rinkodaros specialistas Davidas Benady’us.
„Super Bowl“ reklamos, kainavusios beveik 4 mln. dolerių
Kasmet amerikietiškojo futbolo renginys „Super Bowl“ traukia ne tik futbolo, bet ir reklamos mėgėjų akis. Kanalas CBS, kuris transliavo rungtynes, šiemet už 30 sekundžių eterio reklamai vidutiniškai gavo apie 3,8 mln. JAV dolerių – tai 8,6 proc. daugiau nei pernai. Pateikiame keletą įdomesnių reklaminių klipų. Visą sąrašą galite rasti čia.
Kaip apsaugoti savo idėją nuo kopijavimo
Drabužių dizaino kopijavimas – problema, su kuria susiduria beveik visi gamintojai, bet labiausiai apmaudu, matyt, tiems, kurie stengiasi sukurti itin išskirtinius apdarus ir taip įsitvirtinti rinkoje. Teisininkai jiems pataria griebtis dizaino registracijos, yra ir kitų alternatyvų. Praėjusiais metais buvo plačiai diskutuojama apie dizainerės Agnės Kuzmickaitės sukurtų trimačių drugelių galimą kopijavimą.
Kaip išradimą paversti preke?
Visi žinome, kad išradimo komercializavimas yra sunkus procesas. Išradimas tarsi laukinis arklys su sparnais, skrendantis ten kur nori ir neklausantis savo šeimininko – išradėjo. Taip pat žinoma, kad sėkmingam išradimo komercializavimui reikia ne tik išradėjo pastangų, bet ir atitinkamų sričių specialistų, komersantų bei teisininkų komandos rimto darbo. Išradimą galima laikyti naujo verslo pradžia, jo branduoliu, nuo kurio viskas ir prasideda.
„Tarybinės“ ir kitos įmonių krizės
Laisvės gynėjų dieną per neapdairumą suplanuota akcija „Tarybinei“ dešrai sukėlė pirkėjų pasipiktinimą – socialiniuose tinkluose jie negailestingai ėmė linčiuoti prekybos tinklą. Specialistai tikina, kad laiku nesureagavus į panašias įvaizdžio krizes, šios vos iš kelių interneto komentarų gali tapti didelėmis problemomis. Prieš Sausio 13-ąją prekybos centras „Maxima“ paskelbė apie „Tarybinėms“ dešroms taikomas nuolaidas: tądien dvi „Tarybines“ dešras tinklas žadėjo parduoti už vienos kainą.
Dėl prastų elektromobilių pardavimų „Renault“ kaltina blogą rinkodarą
Kietakaktiškas „Renault“ požiūris į elektromobilius kol kas neduoda laukiamų rezultatų kalbant apie klientų skaičių, tačiau kompanija kol kas atsisako pripažinti technologijų įvedimo į rinką pradinę nesėkmę ir dėl blankių pardavimų kaltina neva prastai savo darbą atliekančius rinkodaros specialistus.
4 mitai apie socialinius tinklus
Socialinių tinklų marketingas ir ypatingai rinkodaros sprendimai populiariausiame pasaulyje socialiame tinkle Facebook vis dar yra gana didelė paslaptis tradicinio marketingo šalininkams. Tačiau įvairių nuomonių ir vertinimų netrūksta, todėl nutarėme panagrinėti, kurios žmonių mintys neatitinka tikrovės. Socialinių tinklų pradžia buvo labai paprasta.
Atskleisti pagrindiniai sėkmingos rinkodaros triukai
Rinkodaros specialistai turi keletą gudrių triukų, nejučia spustelinčių kaip tik reikiamus mūsų nieko neįtariančių smegenų „mygtukus“ ir priverčiančių atkreipti dėmesį, o galiausiai ir įsigyti jų reklamuojamą prekę ar paslaugą. Psychologytoday.com atskleidžia keletą šių rinkodaros gudrybių, kurias galima pritaikyti ne tik prekybininkams, bet ir kiekvienam žmogui. Procesą, kaip mes pasiduodame rinkodaros įtakai, galima suskirstyti į keletą etapų.
Lojalumo kortelės kaina Lietuvoje
Naudodamiesi lojalumo kortelėmis prekybos centruose mainais už nuolaidas prekybininkams suteikiame galybę informacijos apie save ir savo pirkimo įpročius. Vis dėlto Lietuvoje šia vertinga informacija pasinaudoja dar vos viena kita parduotuvė. Į konkretų asmenį nukreipta rinkodara itin populiari Vakaruose, o ypač JAV, kur prekybininkai ją išnaudoja maksimaliai, kartais žmones priversdami atsidurti kurioziškose situacijose.
B. Carney'is: pardavėjų ateitis – internetas
Visur įsigalintis internetas keičia pardavimo procesą ir, suteikdamas galimybę gauti galybę nemokamos informacijos, perima pardavėjų funkcijas bei kartu tampa konkurentu pardavėjams. Tam, kad išliktų, viena svarbiausių verslo gyvavimo grandžių – pardavėjai – privalo naudotis technologijomis ir savo veiklą palaipsniui perkelti į internetą, „Verslo žinių“ surengtoje konferencijoje „Best Marketing“ antradienį „Litexpo“ parodų rūmuose sakė pardavimų, rinkodaros ir derybų ekspertas Billas Carney'is.
Didžiausios 2012-ųjų viešųjų ryšių katastrofos
Šie metai buvo kaip niekad gausūs garsių kompanijų ir korporacijų viešųjų ryšių nesėkmių. Kai kurios jų – tik darbuotojų kvailytės socialiniuose puslapiuose, užtraukusios gėdą prekiniam ženklui. Tačiau kitos prilygsta tikroms skaitmeninės eros sensacijoms, rašo Businessinsider.com. Nusišlapino į lėkštę Meksikietiško greito maisto restoranų tinklas „Taco Bell“ yra neįtikėtinai populiarus Lotynų amerikieičių pilnose JAV.
Investicijos į tradicinę rinkodarą – pinigų švaistymas vėjais
Tradicinė rinkodara – reklama, viešieji ryšiai, ženklodara, korporacinė komunikacija – yra mirusi. Daugelis žmonių, dirbdami su tradicine rinkodara stambiose bendrovėse galbūt dar nesuvokia, jog savo veiklą grindžia mirusioje paradigmoje. Būtent, mirusioje. Įrodymų yra daug ir jie akivaizdūs. Pirma, pirkėjams tradicinė reklama daro vis mažesnę įtaką, vartotojai budresni bei sąmoningesni.
Kalėdinių dovanų etiketas versle
Grafinas subrandinto konjako, vienetinis grafiko darbas, puošiantis sieną, ar rašiklis ir puodelis: patarlė įtikina – geriau maža dovanėlė, negu nuoširdžiai ačiū.
Lietuvos verslininkai jau dairosi dovanų partneriams ir klientams, o jų pagalbininkai tikina: būtina pagalvoti, kokia dovana tinka. Išreikšti padėką, solidarumą ar pagarbą ypač dera tarpušvenčiu.