• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių dviejų „Volkswagen Polo“ palyginimas leidžia pamatyti, koks didelis gali būti kontrastas tarp skirtingų to paties modelio versijų. 2018-ųjų metų gamybos „Volkswagen Polo TGI“ ir 2020-ųjų „Volkswagen Polo GTI“ yra iš pažiūros du labai panašūs modeliai, tačiau tik ne tada, kai kalbama apie jų variklio galingumą ar greitį, o taip pat apie eksploatacijos kaštus.

Šių dviejų „Volkswagen Polo“ palyginimas leidžia pamatyti, koks didelis gali būti kontrastas tarp skirtingų to paties modelio versijų. 2018-ųjų metų gamybos „Volkswagen Polo TGI“ ir 2020-ųjų „Volkswagen Polo GTI“ yra iš pažiūros du labai panašūs modeliai, tačiau tik ne tada, kai kalbama apie jų variklio galingumą ar greitį, o taip pat apie eksploatacijos kaštus.

REKLAMA

Visą šių automobilių palyginimą žiūrėkite TV6 laidos „Autopilotas“ reportaže.

Įsigyti Lietuvoje naujo nepavyks

Rinkoje, šeštos kartos „Polo“, debiutavo 2017 metais ir yra gaminamas iki šiol, bet tiekiamas ne į visas rinkas. Pavyzdžiui, Lietuvoje, naujo „Volkswagen Polo“ oficialiai neįsigysite. Pagrindinė šio modelio užduotis yra būti ekonomišku ir lengvai naudojamu miesto hečbeku. Tokia ir yra viena iš bandomų, TGI versija.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau „Volkswagen“ suprato, kad tai taip pat puiki platforma sportiškam ir greitam hečbekui, todėl turime ir GTI.

REKLAMA

„Jums tikriausiai kyla klausimas, kodėl lyginame du vienodus automobilius, bet jie nėra vienodi“, – laidos pradžioje televizijos žiūrovus intrigavo žurnalistas Vytenis Kudarauskas, pridūręs, kad bus lyginama viena galingiausių GTI versija ir viena baziškiausių TGI.

Lygino automobilius Plytinės kartodrome

Abu automobiliai ir jų savybės kelyje, degalų sąnaudos buvo palygintos Plytinės kartodome, kurio ilgis beveik 700 metrų.

REKLAMA
REKLAMA

Tad kuris „Polo“ greitesnis? 

„Volkswagen Polo TGI“ užfiksavo 1 min. 5 sekundžių ir 86 šimtųjų sekundės dalių rezultatą. Na, o „Volkswagen Polo GTI“ su šia užduotimi susitvarkė lygiai per vieną minutę. Tačiau skirtumas ne tik laikas bei variklio galia.

GTI standesnis, lengviau nuspėjamas, su puikiai veikiančia dvigubos sankabos automatine greičių dėže. Tačiau jis nebus komfortiškas ir ekonomiškas naudojant kasdien. „Polo“ su gamtinių dujų įranga minkštas, todėl staigiuose posūkiuose sunkiai supranta, ko iš jo norima, o greičio neprideda ir visai ne sportiškam važiavimui pritaikyta mechaninė greičių dėžė. Tačiau kasdienių kelionių metu, šis „Polo“ bus gerokai patogesnis ir racionalesnis pasirinkimas“, – teigė V. Kudarauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Išvados

Šių „Volkswagen Polo“ palyginimas įrodė vieną akivaizdų dalyką – sportiškas GTI greitesnis nei ekonominis TGI. Tačiau be to, išryškėjo ir kiti niuansai, kurie galbūt gali priversti pagalvoti apie savo pasirinkimus.

Pavyzdžiui, jei norite sportiškos versijos, už suteikiamą smagumą ir dinamiką turėsite daugiau ir sumokėti, ne tik perkant patį automobilį, bet ir jį eksploatuojant. Todėl būtinai reikia įvertinti, ar norai neprasilenkia su galimybėmis.

Tuo metu ekonominė „Volkswagen Polo TGI“ versija yra pasirinkimas tiems, kurie nori sutaupyti, o visos kitos automobilio savybės gali būti nustumtos į antrą planą. 

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų