žiedinės sankryžos
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „žiedinės sankryžos“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „žiedinės sankryžos“.
Įvertino vairuotojų keiksnojamas sankryžas – žmonės nepatenkinti, bet tikslas pasiektas
Nors prieš kelerius metus Vilniuje pradėtus žiedinių sankryžų ženklinimo pokyčius dalis vairuotojų pasitiko burnodami, Vilniaus miesto savivaldybė tvirtina, kad vietomis eismo įvykių sumažėjo 2–3 kartus. Tiesa, tikslesnę avaringumo statistiką savivaldybė ketina pristatyti balandį.
„Aš ten gyvenu ir 25 metus važiuoju per šį žiedą po kelis kartus per dieną.
Rudenio pikui artėjant: ar pasikeis didžiausias sostinės vairuotojų galvos skausmas?
Vilniaus miesto savivaldybė džiūgauja dėl naujo kelio ženklinimo Žirmūnų ir Olandų žiedinėse sankryžose, kuris esą turėtų sumažinti spūstis ir avarijų skaičių. Tačiau, koks likimas laukia kito didžiojo sostinės transporto mazgo, keliančio galvos skausmą ir sostinės vairuotojams, ir policijos pareigūnams? „Čia vyksta nuolatinis chaosas, o piko metu galima pamatyti tokių manevrų, kokių turbūt net nesusapnuotum. Piko metu susidaro kamščiai lygioje vietoje dėl to, kad vairuotojai važinėja kaip nori.
Ruošiasi rugsėjo „pragarui“ keliuose: sostinės gatvėse – permainų gūsis
Rugsėjį, kai į Vilnių suplūsta ne tik atostogauti baigę miestiečiai, bet ir naujus mokslo metus pradedantys moksleiviai ir studentai, eismas sostinėje tampa tikru kantrybės išbandymo testu kiekvienam vairuotojui. Vis dėlto, sostinės savivaldybė teigė, jog šiam iššūkiui pradėjo ruošis jau dabar. „Paprastai jau savaitę prieš rugsėjo 1 dieną visas Vilnius užsikemša, tai norėtume visiems akcentuoti tą patį – kad pasirinktumėte saugiausią kelią į mokyklas, kur galėtumėte vežti, vesti vaikus.
Sostinėje – aiškesnis žiedinių sankryžų ženklinimas
Dar viena naujovė sostinės gatvėse – nuo rugpjūčio 6-osios važiuojantiems Vilniaus žiedinėmis sankryžomis įvedamas aiškesnis ženklinimas, kad automobilių srautai judėtų greičiau, žiedai taptų saugesni pėstiesiems, mažėtų spūsčių ir avarinių situacijų bei trukdžių viešajam transportui. Skaičiuojama, kad aiškus ir gerai organizuotas eismas žiedais padidins automobilių srautų laidumą apie 20 procentų, pagerės eismo sąlygos.
Pirmosios žiedinės sankryžos Japonijoje trikdo vairuotojus
Japonijoje vietoj sankryžų, reguliuojamų šviesoforais, įrengiamos žiedinės sankryžos. Taip tikimasi pagerinti eismo srautus, sumažinti avarijų skaičių ir sutaupyti energijos. Kadangi žiedinių sankryžų anksčiau Japonijoje nebuvo, nauja tvarka keliuose labai trikdo vairuotojus. Žiedinių sankryžų projektas startavo 2013 metų vasarį, rašo telegraph.co.uk. Tačiau tiek vairuotojai, tiek pėstieji sankryžomis be šviesoforų nesidžiaugia. „Aš nežinau, kiek kartų man reikia sustoti tokiose sankryžoje.
Bus rekonstruojamos į žiedines Birštono, Jonavos ir Vilkaviškio sankryžos
2014 metų liepos 22 dieną Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir akcinė bendrovė „Kauno tiltai“ pasirašė sutartį Nr. 1 projekto „Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014–2020 m. TEN-T keliuose. I etapas“. Sutarties kaina – 11 400 000 Lt (9 421 277 Lt be PVM ir 1 978 468 Lt PVM). Projektas iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis. Vykdant šią sutartį bus rekonstruotos į žiedines Birštono, Jonavos ir Vilkaviškio sankryžos.