tv reklama
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „tv reklama“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „tv reklama“.
Reklama televizijoje: galimybės ir iššūkiai interneto amžiuje
TV reklama yra populiari reklamos priemonė, suvaidinusi svarbų vaidmenį formuojant reklamos kultūrą ir masinio vartojimo įpročius. Trumpi videoklipai, kartais tampantys net aukštos kokybės filmais, patraukia televizijos žiūrovų dėmesį ir siunčia žinią apie produktą ar paslaugą. Kokybiškai sukurti reklaminiai vaizdo įrašai palieka įspūdį ir, be abejonės, daro įtaką vartotojų sprendimams.
Pernai reklamos rinka susitraukė 12,5 proc., šiemet prognozuojamas atsigavimas
Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei tikėtasi – 12,5 proc. arba 15 mln. eurų ir siekė 105 mln. eur. Vienam šalies gyventojui 2020-aisiais, pandeminiais, metais teko vidutiniškai 37,6 eurai reklamos išlaidų. Šiemet reklamos rinka prognozuojama stabilizuosis ir ims rodyti atsigavimo ženklus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Didžiausia reklamos dalis 2020 metais teko TV ir internetui – atitinkamai apie 46,7 proc. ir 20,5 proc. rinkos.
Naują „Toyota“ modelį pasauliui pristato transeksualas
Japonų kompanija „Toyota“ savo kompaktišką hečbeką „Auris“ pristatys jau kitą mėnesį, Paryžiaus automobilių parodoje. Tai bus įprastos ir hibridinės automobilio versijos, be to japonai nusprendė kaip reikiant padirbėti su šio automobilio įvaizdžiu – teigiama, kad nuo šiol neliks ankstesniam modeliui būdingo nuobodumo.
Tačiau pakeisti ne per vienerius metus susiformavusią nuomonę nėra paprasta. Tai kompanijos pardavimų ir reklamos specialistai suprato puikiai.
Pradedama darbų registracija į dešimtąjį „Adrenaliną“
Gegužės 1 dieną Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „Adrenalinas“.
KOMAA valdybos pirmininko Gintaro Šepučio teigimu, šių metų reklamos festivalyje „Adrenalinas“ tikimasi sulaukti rekordinio skaičiaus lietuviškos reklamos darbų. „Pastarųjų trejų metų tendencija – sumažėjusios išlaidos reklamos gamybai.
Žiūrovai mokės „Google“ už televiziją be reklamos
„Google“ užpatentavo technologiją, leidžiančią TV žiūrovui pasirinkti, kiek jis nori matyti reklamos per televizorių.
Spalio 5 dieną JAV patentų biuras išdavė patentą technologijai, pavadintai „Targeted Video Advertising“.
Sistema leis vartotojui pasirinkti, kiek reklamos jis pasiruošęs žiūrėti per televiziją.
Labiausiai erzinantys 2009 metų reklaminiai klipai
Jungtinėje Karalystėje sudarytas labiausiai erzinančių 2009 metų reklaminių klipų sąrašas. Britų apklausą organizavo žurnalas „Marketing“.
Pirmąją vietą šiame sąraše užėmė internetinio tinklapio „Go Compare“ reklaminis klipas, kuriame lyginamos įvairių draudimo rūšių kainos. Labiausiai nemaloniu šioje reklamoje žiūrovai įvardijo įkyrią dainelės melodiją, atliekamą operos dainininko spirale susuktais ūsais.