toyota gt86
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „toyota gt86“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „toyota gt86“.
„Toyota“ pristatė „Subaru BRZ“ brolį dvynį – visapusiškai atnaujintą „GR 86“
Lengviausias keturvietis kupė pasaulyje. Na, bent jau tokį apibūdinimą mėgsta naudoti „Toyota“ markės atstovai, bet ar tai turėtų ką nors reikšti tiems, kas liko nusivylę „Toyota GT86“? Ko gero, kad ne.
Tad nuo pradėti? Ko gero, nuo gerų dalykų, kurių šį kartą netrūksta. Nepaisant gana ryškių vizualinių pokyčių, automobilio ilgis ir aukštis išliko nepasikeitę. Tai reiškia, jog „GR 86“ vis dar yra 4,4 metro ilgio ir 1,7 metro aukščio. Nei per mažas, nei per didelis.
„Toyota GT86“ testas: Atgal į devintą dešimtmetį
Daugelis automobilių gamintojų visuomet suras bent keletą priežasčių, dėl kurių jie negali sukurti galiniais ratais varomo modelio.
Vieniems tokio automobilio sukūrimas kainuoja beprotiškus pinigus, kiti baiminasi dėl pernelyg mažos paklausos, tačiau kiekvieną kartą išgirdus tokias kalbas, mūsų akys krypsta į „Mazda MX-5“ – kompaktišką, žavų automobiliuką, kuris jau ne vieną dešimtmetį yra vienas populiariausių savo segmento atstovų.
Sumaitota „Toyota GT86“, vis dar, sugeba nuvažiuoti iš taško A į tašką B
Jeigu šiandien norite pamatyti šį bei tą neįtikėtino – turime jums puikių žinių.
„417 Motoring Parts“ darbuotojų rankose atsidūrė daugelio entuziastų dievinamas „Toyota GT86“. Sportiškas, smagiai valdomas kupė, kuris neperseniausiai pateko į rimtą avariją, kurios metu automobilis buvo kaip reikiant aplamdytas. „Ir ką?“, – paklausite.
Įprastai, automobiliai patekę į avarijas laukia kada jiems į pagalbą atvyks speciali priekaba. Tuo tarpu štai šio „Toyota GT86“ atvejis yra ypatingas.
Aurimas : „Viskas prasidėjo nuo drakonų“
Lengvas, kompaktiškas, daugeliui įkandamas ir svarbiausia - varomas galiniais ratais. Puikus receptas, kurį kadaise labai dažnai mėgo naudoti japoniškų automobilių gamintojai.
Netikėtai sumažėjusi sportiškų automobilių paklausa ir griežti taršos reikalavimai daugelį gamintojų privertė priimti labai sunkų ir skaudų sprendimą - nutraukti sportiškų modelių gamybą. Nepaisant to, didžioji dauguma atletų iš Japonijos išliko populiarūs ir geidžiami iki šių dienų.
Naudota „Toyota GT86“ : Ar jau atėjo metas automobiliui užimti senųjų modelių vietą?
Automanų pasaulis prieš penkerius metus pirmą kartą susipažino su naujausiu „Toyota“ ir „Subaru“ inžinierių darbu - klasikinės komponuotės kupė, kuris turėjo sugrąžinti legendinio „Corolla AE86“ dvasią į niūroką japoniškų automobilių pasaulį.
Oficialiai, tai yra bendras „Toyota“ ir „Subaru“ projektas, tačiau daugelį darbų atliko „Toyota“ inžinieriai. Jie sukūrė naują platformą, jie pasirūpino naujų komponentų gamyba.
Artėjant Paryžiaus automobilių parodai : „Toyota GT86“
Senąjį žemyną pagaliau pasieks atnaujintas, dinamiškiausias „Toyota“ kompanijos modelis. Netrukus visose „Toyota“ atstovybėse prasidės modernizuoto „GT86“ kupė modelio prekyba, tačiau prieš tai jis bus pademonstruotas šią savaitę prasidėsiančioje Paryžiaus automobilių parodoje.
Automobilių gamintojos atstovai teigia, jog šių metų pabaigoje „Toyota“ salonuose pasirodysiantis atnaujintas „GT86“ modelis, pasižymės standesne kėbulo struktūra, efektyviau veikiančiais „Showa“ amortizatoriais.
Ar tai kiečiausias „Liberty Walk“ aksesuarus dėvintis „Toyota GT86“?
„Toyota GT86“, „Scion FR-S“, „Subaru BRZ“ - trys identiški broliai, kurie nuo 2012 metų bando įrodyti, jog klasikinės komponuotės automobiliai gali būti prieinami platesniam žmonių ratui.
Iki šiol norėdami tapti klasikinės komponuotės automobilių klubo nariu, turėjote šiek tiek labiau pasistengti ir pirmu taikymu keliauti į „BMW“, „Jaguar“ arba „Mercedes Benz“ markės atstovybę.
Mano automobilis : Naujasis Gedvio pirkinys
Norėdami parodyti visus Jūsų automobilius, sukūrėme naują rubriką - „Mano automobilis.“ Ši rubrika bus skirta tiems automanams, kurių automobiliai netelpa į „
Jūsų projektai“ rubrikos rėmus, kurioje aprašome jau užbaigtus, daugybės nervų, laiko ir meilės pareikalavusius automobilius.
„Toyota 86 Style Cb“ : Išskirtinės išvaizdos modifikacija, kurią bus galima įsigyti tik Japonijoje
„Toyota“ norėdama palepinti „GT86“ modelio gerbėjus Japonijoje, pristatė išskirtinės išvaizdos „86 Style Cb“ modifikaciją.
Tik Japonijos rinkai skirtas modelis išsiskiria visiškai naujo dizaino priekine dalimi, kuri labai primena 2013 metais Tokijo automobilių parodoje pademonstruotą „86xstyle Cb“ konceptą.
Pasak kompanijos atstovų, ši modifikacija išsiskiria ne tik naujo dizaino priekine dalimi, bet ir gausiu komforto įrangos sąrašu.
Vilniuje vairuotojas kamikadzė nutarė pasigalynėti su autobusu
Vilniuje esančiame Konstitucijos prospekte antradienio popietę, apie 13 val. 30 min., susidūrė lengvasis automobilis „Toyota GT86“ ir viešojo transporto autobusas. Žmonės per šį incidentą nenukentėjo, tačiau stipriau buvo apgadintas prabangus automobilis. Autobusas apsiribojo menkesniais nuostoliai ir, anot vairuotojos, galės būti naudojamas toliau.
REKLAMA
REKLAMA
10 karščiausių alternatyvių traukos vietų Ženevoje
Pirmasis apsilankymas Ženevos automobilių parodoje, kuri kaip „neutrali“ teritorija per pastarąjį dešimtmetį tapo itin mėgstama viso pasaulio automobilių gamintojų, mums padarė dvejopą įspūdį. Viena vertus, džiugina, kad visų filmavimo kamerų ir fotoaparatų objektyvai vėl krypo į kvapą gniaužiantį dizainą, naujausias technologijas ir įspūdingą dizainą viename kompaktiškame rinkinyje apimančius superautomobilius.
Europos „Metų automobilio 2013“ titulas atiteko „Volkswagen Golf“
Likus vienai dienai iki Ženevos automobilių parodos pradžios „Palexpo“ patalpose susirinkusiems žiniasklaidos atstovams tradiciškai paskelbiamas prestižinių „Europos metų automobilio“ rinkimų nugalėtojas. Konkurso komisiją sudaro 22 skirtingos Europos šalims atstovaujantys 58 žurnalistai.
„Toyota GT86“ ir briedis, kuriam nepasisekė: kas liko už kadro
Turbūt pamenate specializuotuose automobilių tinklapiuose lietuvaičių idėjų generuotųjų „All Good“, vaizdo kūrėjų „TaT Desings“ ir lenktynininko Roberto Kupčiko pastangomis susuktą klipą, kuriame klasikinės komponuotės „Toyota GT86“ kupė neišlaiko briedžio testo tiesiogine to žodžio prasme nunešdamas jį nuo kelio. Dabar vyrukai išplatino trumpą siužetą, kuris suteikia galimybę pažvelgti „už kadro“. Taip pat atskleidžiami įdomūs faktai.
Paskelbti „Pasaulio metų automobilio“ konkurso finalininkai
Technikos entuziastai jau gali pradėti skaičiuoti laiką, kuris liko iki kovo 28 d. arba dienos, kuomet Niujorko automobilių parodoje bus paskelbti 2013 m. „World Car Awards“ nugalėtojai. Tradiciškai bus skelbiamas ne tik svarbiausio titulo, bet ir „Pasaulio sportinis automobilis“, „Pasaulio ekologiškas metų automobilis“ ir „Pasaulio automobilių dizaino“ nominacijų nugalėtojai. Geriausiųjų kiekvienoje kategorijoje trejetai bus paskelbti antradienį, kovo 5 d. Ženevos automobilių parodoje.
„Toyota“ dalijasi užuominomis apie GT86 pagrindu kuriamą kabrioletą
Nuo pirmųjų „Toyota GT86“, jo amerikietiškojo dvynio „Scion FR-S“ ir bendro projekto partnerių produkto „Subaru BRZ“ pasirodymo rinkoje dienų pradėjo sklandyti ir gandai apie galimai ruošiamą atvirą puikiai vertinamo kupė versiją. Paaiškėjo, kad „Toyota“ iš tiesų rengia tokį modelį, o kitą mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje netgi pademonstruos jo koncepcinę versiją.
Prekės ženklų painiava: „Subaru“ perdarytas į „Toyota“ ir pažymėtas kaip „Scion“
Idėja lyg ir paprasta − japonų automobilių perdarymo specialistai „Bee Racing“ nusprendė sukurti itin sportišką kupė „Subaru BRZ“ pagrindu. Situacija kiek komplikavosi, kuomet buvo nuspręsta pritaikyti „Rocket Bunny“ aerodinaminių detalių komplektą. Kadangi pastarasis skirtas modeliui-dvyniui „Toyota GT86“, teko keisti priekinį ir galinį buferius.
Moteriška isterija ir vidutinio amžiaus vyro krizė pagal „Toyota“
Tai labai neįprastas reklaminis filmukas. Jis tikrai nepanašus į tipines automobilių reklamas, kur sportiški automobiliai pristatomi kaip žaislai vyrams. Čia yra visko – ir užuominų apie vidutinio amžiaus vyro krizę, ir paprasčiausios šeimos santykių krizės iliustracijų.
Tai netipinė „Toyota GT86“ reklama. Ją kūrė už Atlanto neblogai žinoma agentūra „Happiness Brussels", prie projekto taip pat dirbo „Caviar“, o filmuką režisavo Arnaud Uyttenhove.
Kodėl „Toyota GT86“ neišlaikė „briedžio“ testo
Išsisukimo manevrų bandymas, publikai plačiau žinomas „briedžio“ testo pavadinimu atliekamas siekiant nustatyti kaip sėkmingai vairuojant vieną ar kitą modelį galima išvengti kelyje staiga pasirodžiusios kliūties. Tokio pobūdžio testai Švedijoje atliekama nuo aštunto praėjusio amžiaus dešimtmečio, „Mercedes-Benz“ A klasei nešlovę pelnęs bandymas taip pat buvo atliktas būtent šios šalies žurnalistų.
„Metų automobilio 2013“ konkurse – Paryžiaus parodos žvaigždė
Paskelbus konkurso „Metų automobilis 2013“ dalyvių registracijos pradžią, pradėjo plaukti paraiškos. Pirmieji atsiliepė „Volkswagen“ ir „Audi“ gamintojų atstovai. Jų paraiškoje - Paryžiaus autosalono žvaigždė, septintosios kartos „Volkswagen Golf“, kurio pasaulinei premjerai gamintojai paskyrė kone visą „Volkswagen“ paviljoną. Tai vienas geriausiai parduodamų automobilių pasaulyje.
Rugsėjį Lietuvos naujų automobilių rinka smuko net ketvirtadaliu
Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ "Regitra" pateiktus pradinius duomenis, 2012 m. rugsėjį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) rinka smuko net 25 proc. iki 1'049 vnt. Praeitų metų rugsėjį šalyje buvo įregistruoti 1'398 nauji automobiliai.
Rugsėjį asmeninių automobilių (M1) registravimas sumažėjo 18 proc. iki 980 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka smuko net 66 proc. iki 69 vnt.
„GT 86“, Filipinai ir greičio svaigulys
Tos pačios bendros japonų komandos kurti „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ automobiliai turi tam tikro žavesio – šiais modeliais japonai į rinką bando sugrąžinti nors ir ne pačius brangiausius, ne itin pretenzingus, tačiau tikrai ambicingiems vairuotojams dedikuojamus automobilius. Todėl visai nenuostabu, kad šių automobilių reklaminės kampanijos būna kupinos motorų riaumojimo ir svylančių padangų dūmų.
„Honda“ svarsto galimybę paruošti S2000 pamainą
Remiantis naujausiais pranešimais, „Honda“ rimtai svarsto planus parengti pamainą rodsteriui S2000, kuris stotų į kovą su brangesnėmis „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ komplektacijomis. Kaip skelbia, „Automotive News“ japonų koncerno padalinio JAV produktų planuotojai jau aktyviai stengiasi „prastumti“ šią idėją kompanijos vadovams, tačiau reikalus kol kas stabo jų kolegos Japonijoje, nelaikantys šio projekto prioritetiniu.
„Nissan“ gamins kompaktišką „Z“ serijos „sportininką“
„Nissan“ ryžosi gaminti nedidelį sportišką „Z“ šeimynos automobilį – pranešama, kad kompanijos vadovybė jau palaimino šį projektą. Tai bus mažesnis nei „370Z“ automobilis, kuris rinkoje turėtų konkuruoti su „Subaru BRZ/ToyotaGT86“ šeimynos dvyniais.
Įdomiausia tai, kad „Z“ serijos mažylis turės daug bendrybių su „Juke“ visureigiu. T.y. „Mini-Z“, kaip projektą pakrikštijo „Nissan“ žmonės, topinėje versijoje gaus miesto visureigyje „Juke“ išbandytą visų ratų pavarą.
Dabartis sutinka praeitį: „Toyota GT86“ prieš „Corolla AE86“
Žmogus dėl savo išorinio panašumo į aktoriaus Hugho Jackmano įkūnytą garsųjį superherojų iš „X-Men“ filmų serijos pravardžiuojamas vengriškuoju Wolverine pristatė dar vieną pavyzdingai surežisuotą ir nufilmuotą bandomojo važiavimo vaizdo klipą. Nino Karotta išgarsėjo po pirmosios internete publikuotos praėjusių metų „BMW M5“ apžvalgos, o dabar šis itin tikslias pastabas apie naują techniką pateikiantis vyrukas sėdo už naujojo „Toyota GT86“ vairo.
„Scion“ pamokėlė apie ribotos trinties diferencialą
Jau rašėme apie tai, kaip veikia mechaninis simetrinis diferencialas, tačiau tuomet dar nepaminėjome elementaraus fakto, kad bet kuriam sportiniu modeliu vadintis ambicijų turinčiam automobiliui privalomas atributas yra ribotos trinties diferencialas. Amerikiečiams skirtas „Scion FR-S“ šiuo atžvilgiu nenuvilia, šis kupė kaip ir jo giminaičiai, „Toyota GT86“ ir „Subaru BRZ“ jau standartinėje įrangoje turi „Torsen“ ribotos trinties diferencialus.
„Subaru BRZ“: kūrėjų išpažintys
Siūlome jums pasigrožėti trumpu dokumentiniu filmu – „Subaru BRZ“ ir Toyota GT86“ gamyba prasidėjo tik kovo 16 dieną, tačiau japonai jau susuko filmuką, kuriame sportiški dvyniai pristatomi vos ne kaip būsima legenda. Panašu, legenda šiems automobiliams tapti lemta – rinkoje dabar praktiškai neliko lengvų klasikinės komponuotės kupe automobilių.
Sportiška „Toyota“ Europoje pabrangs net trečdaliu
Yra dvi naujienos Europos automobilininkams, kurie laukia šio žemyno rinkoje pasirodant sportiško klasikinės komponuotės japonų kupe „Toyota GT86“. Viena iš šių naujienų yra gera, o kita – ne itin.
Geroji naujiena yra ta, kad jau šį pavasarį bus galima įsigyti dar vieną sportišką klasikinės komponuotės automobilį – japonai prekiauti šiais automobiliais pradės balandžio šeštą dieną. Tuo tarpu blogesnė žinia ta, kad Europoje „GT86“ kainuos net 10 tūkst. eurų brangiau nei Japonijoje.
Trečias brolis Amerikai
Porelė „Toyota GT86“/„Subaru BRZ“ jau žinoma automobilių pasauliui. Tačiau šie automobiliai turi ir trečią brolį, kuris skirtas grynai Amerikos rinkai – „Scion FR-S“. Siūlome jums pasigrožėti šio automobilio galimybių išbandymu.
Pati šios trijulės idėja – tai grįžimas prie ištakų. Pasak konstruktorių, sportiškas klasikinės komponuotės automobilis turi būti lengvas ir gerai subalansuotas. Milžiniška variklio galia čia nėra svarbiausia.
Dėl garbės
Yra automobilių pasaulyje tokia liūdna sąvoka, kaip „badge engineering“. Jos esmė tokia, kad skirtingų markių automobiliai gali skirtis tik emblemomis ar dar kokiu mažmožiu. Prieš pusšimtį metelių europiečiai krizeno matydami amerikonų sugebėjimą pardavinėti tą patį automobilį su plebėjiško „Chevrolet“, prabangaus „Cadillac“ ir dar velnias žino kokiomis emblemomis. Tačiau XXI a., palaiminus pardavimų specialistams, ši maža suktybė išplito tarsi epidemija po visą pasaulį.
Japonai pristatė „Subaru BRZ“
Dar prieš prasidedant Tokijo automobilio salonui japonai pristatė sportišką kupe „Subaru BRZ“. Pristatė, ir šiek tiek nuvylė – palyginus su analogišku „Toyota“ kupe „GT86“ skirtumai yra minimalūs.
„Toyota“ savo naujojo klasikinės komponuotės kupe oficialias fotografijas išviešino prieš keletą dienų, internete jau klajoja ir oficiali filmuota medžiaga.
„Toyota“ klasikų prisikėlimas: pirma filmuota medžiaga
Tik vakar rašėme apie gamintojų išviešintą informaciją apie klasikinės komponuotės „Toyota GT86“ debiutą, o šiandien jau galime pasidalinti su jumis ir pirma oficialia filmuota medžiaga.
„Toyota“ neiškentė ir nesulaukė Tokijo automobilių parodos atidarymo – neapsikentę japonai pagaliau pristatė savo klasikinės komponuotės sportišką automobilį.
Oficialu: „Toyota GT86“
„Toyota“ neiškentė ir nesulaukė Tokijo automobilių parodos atidarymo – neapsikentę japonai pagaliau pristatė savo klasikinės komponuotės sportišką automobilį.
Ženeva 2011: Toyota FT-86 II Concept.
Ne paslaptis, kad kovo 1 d. startavo viena svarbiausių automobilių parodų pasaulyje - Ženevos automobilių paroda. Good. Internetas apsipylė reportažais, nuotraukomis, įspūdžiais ir tt. Pirmam žodžiui apie šią parodą kažkaip pasirinkau Toyota „naujieną“. Rašau kabutės ir norėčiau tas kabutes padaryti tokias dideles, kad jose žodis naujiena nelabai ir matytųsi.