socialinės medijos

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „socialinės medijos“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „socialinės medijos“.

Štai kaip iš jūsų uždirba influenceriai: paaiškino, kodėl jais tikite socialiniuose tinkluose

Gyvenant socialinių medijų laikais „influenceriai“, o dar kitaip – nuomonės formuotojai, pasinaudoję skaitmeninės erdvės suteiktomis galimybėmis, daro milžinišką įtaką šiuolaikinei visuomenei. Specialistai tvirtina, kad atskirti, kur jų sukurtas ir siūlomas turinys yra nuoširdi reklama, o kur – manipuliacija – gali būti sunku. Ekspertai sako, kad dabar gyventojai žymiai labiau pasitiki nuomonės formuotojų reklama nei tradicine, o tai lemia kelios priežastys.
2024-01-06

Jaunimui naujienas gaunant per soc. tinklus – perspėjimai dėl radikalėsiančios visuomenės

Lietuvos jaunimui gaunant naujienas per socialinius tinklus, ekspertai sako, jog tai didina grėsmę radikalėti visuomenei, o tai gali kelti pavojų demokratijai. Grėsmių dėl to įžvelgia ir Kultūros ministerija, tuo tarpu Švietimo ministerija žada stiprinti dėmesį medijų raštingumui. Šią savaitę paskelbto „Eurobarometro“ tyrimo duomenimis, 15-24 metų amžiaus Lietuvos jaunimą naujienos daugiausiai pasiekia per socialinių tinklų platformas ir tinklaraščius.

Vilnietė Milda tapo „TikTok“ žvaigžde: vejasi net Arnoldą Švarcnegerį

Vilnietė šunų kirpyklos ir veisyklos įkūrėja tapo tikra socialinio tinklo „TikTok“ žvaigžde – vaizdo įrašai su augintiniais renka milijonus peržiūrų ir patiktukų. Mergina sako: sėkmę garantuoja ne tik gražus vaizdas, bet ir parenkama muzika ar kitos detalės. Patys žmonės pripažįsta vaizdo įrašus „TikToke“ stebintys gana dažnai, tačiau kol kas neįmanoma pasakyti, kiek lietuvių naršo šiame socialiniame tinkle.
Aktualijos 2022-02-21

„Facebook“ fenomenas – kas socialiniuose tinkluose mūsų laukia šiais metais?

Socialiniuose tinkluose sekame politinius lyderius, nuomonės formuotojus. 2016 metais išpopuliarėjo tiesioginės vaizdo transliacijos, kasdienybės fiksavimo platformos.

„Kanų liūtai“ tampa Tarptautiniu kūrybiškumo festivaliu

Didžiausio pasaulyje reklamos festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) organizatoriai paskelbė, jog nuo 1992 m. „Tarptautiniu reklamos festivaliu“ vadintas renginys nuo šiol bus vadinamas „Tarptautiniu kūrybiškumo festivaliu“. Šį žingsnį paskatino pastaruosius kelerius metus vykusi „Kanų liūtų“ plėtra – kūrybiniai sprendimai jau kuris laikas buvo vertinami ne tik reklamoje.
2010-11-23
Į viršų