renaldas gabartas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „renaldas gabartas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „renaldas gabartas“.
Vairuotojai sulauks naujos staigmenos? Įspėja – pasikeitė techninių apžiūrų tvarka
Nuo spalio 1 d. pasikeitė leidimo nuvykti į techninės apžiūros stotį išdavimo tvarka. Specialistai pasakoja, kad po naujos tvarkos vairuotojų gudrybėms užkirstas kelias, tačiau ne visi naująja tvarka liko patenkinti. Be to, jau kitąmet vairuotojai gali sulaukti ir dar vienos staigmenos.
Dar iki spalio pradžios visi vairuotojai, norėdami išsiimti laikiną leidimą ir nuvykti į techninių apžiūrų stotį, tai galėjo padaryti bet kada, o tam reikėjo tik sumokėti 4 eurus.
Vairuotojų gudrybėms – galas: keičiasi techninių apžiūrų atlikimo tvarka
Vairuotojų gudrybėms laikas išseko – jau nuo spalio 1 d. keičiama leidimo nuvykti į techninės apžiūros stotį išdavimo tvarka. Tad pasiimti laikinų leidimų net 40 kartų per metus nepavyks.
Iki šiol vairuotojai išsiimti laikiną leidimą ir nuvykti į techninių apžiūrų stotį galėjo bet kada. O tokios paslaugos kaina iki šiol siekia 4 eurus.
Tačiau, kaip pastebi specialistai, vairuotojai dabartine tvarka pradėjo piktnaudžiauti.
Vairuotojams ir servisams – naujas kirtis: grės baudos, tikrins, laukia ir dar viena naujovė
Nuo gegužės įsigaliojo naujas įstatymas servisams, tad pokyčiai palies kiekvieną vairuotoją. Štai jeigu paaiškėtų, kad jūsų automobilyje buvo atlikti tam tikri pakeitimai, susiję su išmetamųjų dujų įranga, techninės apžiūros „žalias lapas“ negalės būti suteikiamas. Tuo metu aplinkosaugininkai įspėja – bus vykdomi patikrinimai, grės ir tūkstantinės baudos.
Nuo 2024 m. gegužės 1 d. įsigaliojo sugriežtini aplinkosauginiai reikalavimai.
„Regitros“ klaida kainavo 25 eurus: pažiūrėkite į dokumentus, kad nereikėtų mokėti ir jums
Tūkstančiai gyventojų kiekvieną mėnesį įregistruoja naudotus ar naujus automobilius. Nors tokia procedūra daugeliui vairuotojų yra ne naujiena, tačiau net ir čia gali pasitaikyti klaidų. Pavyzdžiui, dėl „Regitros“ specialisto klaidos iš policijos galima sulaukti netikėto reikalavimo – susimokėti baudą.
Tuo galėjo įsitikinti ir portalo tv3.lt skaitytoja, neseniai pirkusi užsienyje registruotą transporto priemonę. Tačiau Monika (tikrasis vardas redakcijai žinomas – aut. past.
„Regitra“ pasakė, kodėl egzamino laukiate mėnesį ar du: dėl vieno dalyko eilė pailgėja
Nusidriekusios eilės „Regitroje“ ir kai kuriose techninių apžiūrų stotyse Vilniuje išbando vairuotojų kantrybę. O neretam tenka pralaukti savo šanso ir kone mėnesį arba du. Įstaigų atstovai vardija, kokių pokyčių klientai gali sulaukti ateityje. O „Regitra“ taip pat meta akmenį ir į pačių būsimų vairuotojų daržą – esą eilės susidaro ir dėl to, kad į būsimą egzaminą pažiūrima pro pirštus.
Atskleidė dėl kokių priežasčių automobiliai Lietuvoje nepraeina techninės apžiūros
Balandžio 6-ąją Lietuvoje minima saugaus eismo diena. Ji skirta ne tik atkreipti dėmesį į keliuose slypinčius pavojus, bet ir priminti, jog eismo dalyviai vieni kitiems išliktų labiau tolerantiški ne tik šią dieną, bet ir visus metus.
Automobilių duomenų įmonės „carVertical“ ekspertai primena, jog didžiulę reikšmę saugumui kelyje turi ne tik atsakingas eismo dalyvių elgesys, bet ir transporto priemonių techninė būklė.
Vienam didžiausių naujųjų laikų vairuotojų iššūkiui spręsti – iš lėktuvų pasiskolinta technologija
Informacijos amžiuje viena didžiausių vairuotojų problemų tapo išsiblaškymas. Intensyvus eismas reikalauja budriai sekti situaciją kelyje, o gausybę technologijų turintys naujausi automobiliai pateikia galybę informacinių pranešimų. Visa tai aprėpti vienu metu išties nelengva. O kur dar po ranka gulintis ir nuolat krūpčiojantis išmanusis telefonas. Todėl automobilių gamintojai suka galvas, kaip išspręsti šį naujųjų laikų iššūkį. Vienu iš sprendimo būdų tapo projekciniai ekranai.
Daugiau nei ketvirtadalis vairuotojų vėluoja laiku atlikti techninę apžiūrą: kaip to išvengti?
Nors Lietuvos įstatymai įpareigoja vairuotojus kas 2 metus atlikti automobilio techninę apžiūrą, 2023 m. „Transekstos“ duomenimis, net 26 proc. automobilių savininkų pernai vėlavo tai padaryti. Techninės apžiūros neturintis automobilis gali ne tik kelti pavojų eismo saugumui, tačiau vairuotojai rizikuoja sulaukti ir baudų. Geriausias būdas jų išvengti – užsisakyti priminimą apie artėjančią techninės apžiūros galiojimo laiko pabaigą.
Paskutiniai mohikanai: kas antras renkasi SUV, bet klasikinių visureigių lieka vis mažiau
„DataCenter“ duomenimis, 2023 metais Baltijos šalyse kas antras (51 proc.) parduotas naujas automobilis turėjo visureigio arba vadinamąjį SUV kėbulą. Pagal populiarumą šio tipo modeliai daugiau nei triskart pranoko antroje vietoje likusius hečbekus (15 proc.). Paradoksalu, tačiau panaši tendencija jau apie dešimtmetį vyrauja visoje Europoje, nors didžioji dauguma jos gyventojų važinėja asfaltuotais didmiesčių keliais.
Už kelius permoka iki 300 eurų, nors to galima išvengti? Spragą pripažįsta, bet jos netaiso
Nuo šių metų įsigaliojo nauja kelių mokesčio apskaičiavimo tvarka, bet naujais pokyčiais patenkinti ne visi. O kol Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) kalbasi apie naujų taisyklių galimas spragas, vairuotojams tenka papildomai sumokėti ir kelis šimtus eurų, nors to esą ir būtų galima išvengti.
Pagal naująją tvarką kelių mokesčio apskaičiavimo metu yra vertinamas transporto priemonės ašių skaičius ir transporto priemonės išmetamųjų teršalų lygis – Euro klasė.
REKLAMA
REKLAMA
Vairuotojams ruošia naujovę dėl techninių apžiūrų: štai kas pasikeistų
Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos atstovai pareikalavo išardyti, kaip teigė politikai, „automobilių techninės apžiūros oligopoliją“. Užsimenama, kad jei naujoji tvarka įsigaliotų, vairuotojai galėtų sutaupyti pinigų, o taip pat ir laiko. Tačiau su tokiais teiginiais nesutinka techninės apžiūros įmonių asociacijos atstovai.
Įsigalioja naujas reikalavimas vairuotojams – pažeidę jį, važiuoti automobiliu negalėsite
Besiruošiantiems įsigyti naudotą automobilį jau nuo penktadienio bus svarbu įsitikinti, ar perkamam automobiliui nebuvo atsukta rida.
Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) sprendimu, nuo liepos 7 d. suklastota automobilio rida bus pradėta laikyti nedideliu trūkumu, o po 2 metų jau ir dideliu trūkumo, dėl ko techninė apžiūra galės būti panaikinta.
Vairuotojus leistų stabdyti ne tik policijai: nustačius pažeidimą, su automobiliu atsisveikintumėte
Seimas ėmėsi svarstyti įstatymų pataisas, kuriomis siūloma labiau kontroliuoti automobilių taršą. Jas galutinai priėmus, atsirastų galimybė uždrausti transporto priemonei dalyvauti eisme, jei jos tarša neatitinka normų. Automobilius keliuose galėtų stabdyti ir tikrinti ne tik policija, bet ir Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) atstovai bei Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai.
Vairuotojams – nauji pakeitimai: techninę apžiūrą šiame padalinyje vykdys kitaip
Vilniuje esančiame viename iš pagrindinių techninių apžiūros padalinių – „Tuvlitoje“ – vairuotojų ir motociklininkų laukia pokyčiai, mat nuo birželio 1 d. įsigaliojo tam tikri pakeitimai.
Naujienų portalas tv3.lt jau anksčiau rašė, kad Vilniuje, Lentvario gatvėje, vairuotojams tenka pralaukti ne vieną valandą, kol galiausiai sulaukia savo eilės, kad specialistai automobiliui galėtų atlikti techninę apžiūrą.
Dėl norinčiųjų gausos neretai susiformuoja ir eilės.
Vairuotojams – naujas kirtis: jei automobilio rida suklastota, važiuoti negalėsite
Jau ne vieną dešimtmetį skaičiuojanti automobilių pardavėjų gudrybė – ridos mažinimas – prekeiviams, manoma, leidžia užsidirbti daugiau, nes jų mašina atrodo geresnės būklės. Tačiau tokiam automobiliui sugedus, pirkėjams tektų sumokėti ir už remontą, o ne tik automobilį.
Jau netrukus įsigalios nauji pakeitimai, kuriais bus siekiama pažaboti ridos klastotojus.
Lietuviai per kelias dienas surinko įspūdingą sumą Ukrainos gyvūnams: nupirko 6 tonas maisto
Karas Ukrainoje pražūtingas ir žmonėms, ir gyvūnams. Tūkstančiai šunų ir kačių išsigandę sprogimų ir šūvių spruko kur akys veda, kitus bėgdami nuo žiaurumų paliko šeimininkai. Gyvūnais besirūpinančioms Ukrainos prieglaudoms ir savanoriams tenka sunki našta. Dažnai nėra kaip nupirkti ėdalo. Tad į pagalbą skuba lietuviai.
Nuo sugriauto tilto leidžiasi savanoris Ukrainoje, skuba gelbėti apačioje šalia upės pasimetusį šunelį.
Vairuotojams – pokyčiai: techninę apžiūrą šiame padalinyje vykdys kitaip
Sostinėje viename iš pagrindinių techninių apžiūros padalinių – „Tuvlitoje“ – vairuotojų ir motociklininkų laukia pokyčiai, mat jau greitai žadama keisti tvarką, kaip bus vykdoma transporto priemonių apžiūra.
Vilniuje, Lentvario gatvėje, vairuotojams tenka pralaukti ne vieną valandą, kol galiausiai sulaukia savo eilės, kad specialistai automobiliui galėtų atlikti techninę apžiūrą.
Dėl norinčiųjų gausos neretai susiformuoja ir eilės.
Iš Lietuvos siųs konfiskuotus automobilius į Ukrainą: kviečia prisijungti ir savanorius
Rusofašistams bombarduojant Ukrainą, mūsų tautiečiai vėl skelbia akcijas, skirtas aukoti karo niokojamai šaliai jau ne tik būtiniausius daiktus, maistą ar drabužius, bet ir automobilius. Ir prie tokių akcijų jungiasi jau ne vien pavieniai žmonės, bet ir įmonės ar įstaigos.
Užsimojo prieš sukčius, bet nukentės eiliniai vairuotojai? Siūlo drausti naudoti automobilius su pakeista rida
Prieš įsigydamas automobilį, kiekvienas vairuotojas stengiasi įsitikinti, kad išsirinkta transporto priemonė yra techniškai tvarkinga. Techninių apžiūrų centruose nustačius, kad automobilio rida pakeista, jo eksploatacija dabar paprastai nėra draudžiama. Tačiau šią tvarką siūloma keisti. Užfiksavus, kad net ir anksčiau pirkto automobilio odometro duomenys pakeisti, su juo važiuoti nebūtų leidžiama.
„Lietuvos metų automobilis 2023“ konkurse – saugumo sistemų bandymai ekstremaliose situacijose
Paklausti, kodėl renkasi naują, o ne pavažinėtą automobilį, vairuotojai bene dažniausiai akcentuoja, jog nori važinėti patikimai ir saugiai. Būtent saugumas yra automobilio savybė, kuri vertinant transporto priemonės gerumą nurodoma kaip svarbiausia. Ir, šiukštu, nė vienas nenori išbandyti, kiek turimas automobilis yra saugus realiame gyvenime.
Elektromobilių saugumas: kokių klausimų kyla prieš persėdant iš tradicinio automobilio?
Elektromobiliams vis srauniau įsiliejant į Lietuvos vairuotojų kasdienybę, ne vienam, svarstančiam iš tradicinės vidaus degimo varikliu varomos transporto priemonės persėsti į naująją elektrinę, kyla galybė klausimų.
„Lietuvos metų automobilis 2023“ konkurso organizatoriai atskleidė kaip išrinks „Metų 4x4“ nominacijos nugalėtoją
Į šaltąją zoną besileidžiantys termometrų stulpeliai ir artėjanti žiema ne vieną vairuotoją, būna, priverčia bent jau pasvajoti apie automobilį keturiais varančiaisiais ratais ir atsidarius automobilių pardavėjų interneto svetaines bent jau pasižvalgyti, kas naujo rinkoje. Tokiais noras ekspertai nesistebi, bet, perspėja, automobilius su visais varančiaisiais ratais reikia mokėti suvaldyti.
Automobilius-vaiduoklius prikels geriems darbams: skelbia „Geležinę reinkarnaciją“
Kone kasdien iš karo, kurį Rusija šiemet vasarį pradėjo Ukrainoje, fronto ateina žinios, visam pasauliui parodančios, kokios milžiniškos drąsos yra už savo ir visos Europos laisvę besikaunanti ukrainiečių tauta.
Nuo pat karo pradžios pagalbos ranką Ukrainai tiesia ir lietuviai, nuolat skiriantys finansinę paramą ir ieškantys būdų, kaip prisidėti prie ukrainiečių sėkmingos gynybos.
Lietuvių automobiliuose – aibė trūkumų: pasitikrinkite, ar gautumėte techninės apžiūros pažymėjimą
Lietuvoje asmeniniai lengvieji automobiliai, kaip ir motociklai bei mopedai, atlikti techninę apžiūrą (TA) vežami po 3 metų nuo pirmosios registracijos, o po to, kas dvejus metus. Tačiau TA stotyse dirbantys specialistai pastebi, kad pirmuoju bandymu teigiamą periodinės techninės apžiūros vertinimą gauna vidutiniškai apie 50–52 proc. transporto priemonių, rašoma pranešime spaudai.
Galima daryti išvadą, kad pusė Lietuvos automobilių iki apsilankymo TA stotyje važinėja turėdami trūkumų.
Atsisakė privalomų techninių apžiūrų automobiliams: ar tai pasiteisintų Lietuvoje?
Kiekvienas automobilio savininkas žino apie būtinybę prižiūrėti savo transporto priemonę. Tiesa, siekiant užtikrinti gyventojų saugumą, automobilius reguliariai tikrina ir specialistai. Visgi viena iš kaimyninių valstybių žengė kitu keliu – atsisakė privalomų automobilių tikrinimų techninių apžiūrų centruose. Ar toks pat sprendimas galėtų būti įgyvendintas Lietuvoje?
Visai neseniai Rusijoje panaikinta būtinybė automobiliams ir motociklams atlikti privalomą techninę apžiūrą.
Kokius testus išgyvena į „Lietuvos metų automobilio“ titulą pretenduojantys modeliai?
Šiemet jau 24-tą kartą „Lietuvos žurnalistų autoklubas“ rinks „Lietuvos metų automobilį“ ir nominuos geriausius savo kategorijoje. O kaip išrenkami geriausieji? Už gražius žibintus ar įspūdingus skaičius brošiūroje vertinimo komisija balų modeliams neduoda. Rinkimų darbotvarkėje daugybė objektyvių testų, gausios ekspertų pajėgos, o komisijos nariai labiausiai vertina palyginamuosius testus.
Paaiškėjo, kas tapo geriausiu Lietuvos vairuotoju – titulą iškovojo šiaulietis
Sekmadienis Šiaulių darbo rinkos mokymo centro autodrome buvo ypač karštas. Čia dėl ypatingo titulo susigrūmė 19 vairuotojų iš visos Lietuvos, pasiryžę išsiaiškinti, kuris yra verčiausias titulo „
Geriausias Lietuvos vairuotojas 2020“.
O intrigos netrūko nuo pat pradžios. Mat pirmiausia visi 24 metus iš eilės Lietuvos žurnalistų autoklubo organizuojamo konkurso dalyviai turėjo pademonstruoti bene svarbiausias žinias vairuotojams – įveikti „Regitros“ išbandymus.
Prisiminė „Press rally“ nuotykius: nuo nurautų pavarų svirčių iki rankų darbo „granatų“
Netrukus prasidėsiantis „Press rally“ ypatingas tuo, kad į jo lenktynių trasas dalyviai išvažiuoja naudodami pačią įvairiausią techniką: čia galima pamatyti ir kelis šimtus arklio galių turinčius bolidus, ir vos keliasdešimt arklio galių išvystančius automobilius. Visgi yra vienas veiksnys, sulyginantis visų galimybes – gedimai, kurie gali kainuoti net ir pergalę. Todėl namų darbai prieš tokius išbandymus ypatingai svarbūs.
Ateities automobiliai šiandien: sistemos, kurios gelbės ir lietuvių gyvybes
Ekspertai yra nurodę, kad apie 95 proc. kelių eismo įvykių daugiau ar mažiau yra susiję su žmogaus padaryta klaida. Be to, apskaičiuota, kad 3 iš 4 tokių įvykių sukelia vien tik žmogaus padaryta klaida.
Pasiūlymų, kaip taisyti padėtį ir mažinti tragiškai pasibaigiančių incidentų keliuose skaičių, yra daugybė.
Techninių apžiūrų brangimas: nauja formulė leis didinti kainas tiek, kiek reikės
Vairuotojų pinigines kitąmet dar labiau patuštins ne tik naujasis taršos mokestis, bet ir brangstanti automobilių techninė apžiūra. Susisiekimo ministerija šiuo metu skaičiuoja, kiek turėtų pabrangti 5-is metu nekeista paslaugos kaina. Anot patikrą vykdančių įmonių, kainas kelti verčia darbuotojų atlyginimai, kuriuos esą reikia nuolat didinti.
Vilnietis Gintas viename iš sostinės techninės apžiūros centrų tikrina savo automobilį.
Lietuvos vairuotojų laukia permainos: patarimai, kaip joms pasiruošti tinkamai
Sparčiai artėja metas, kai Lietuvoje temperatūra nukris žemiau 0 ribos. Oro temperatūros kaita yra ypač aktuali vairuotojams, kuriems, siekiant išvengti neplanuotų nemalonumų, derėtų pasiruošti laukiančioms permainoms.
Statistika rodo, kad net 90 proc. eismo įvykių nutinka būtent dėl prasto matomumo, todėl nekartokite kitų klaidų ir skirkite atitinkamą dėmesį savo automobilio stiklams, kurie atvėsus orams tampa vienais jautriausių transporto priemonių elementų.
Privers susimąstyti: rimčiausios Lietuvoje įprastų automobilių „ligos“
Metai iš metų diskutuojama apie tai, kad Lietuvos automobilių parkas yra vienas seniausių iš visų Europos Sąjungos šalių. Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ duomenimis, 2018 metais daugiau kaip pusė privalomai techninei apžiūrai pristatytų transporto priemonių buvo pagamintos prieš 15 ar daugiau metų (51,37 proc. – aut. past.). Įprastai automobilio amžiaus klausimas tampa itin aktualus dviem atvejais. Pirma, kai įvyksta eismo nelaimė ir esama tragiškų pasekmių.
Svarbus perspėjimas Lietuvos vairuotojams: nedarykite šios grubios klaidos
Žiemą vairavimo sąlygos tampa sudėtingesnės net dėl kelių priežasčių. Vienos pagrindinių, žinoma, slidi kelio danga, šlapdriba, kitos gamtos išdaigos. Maža to, šiuo metų laiku dažniau tenka vairuoti tamsiuoju paros metu, kai matomumas yra žymiai blogesnis. Pagalvokite, kiek kartu važiuodami tamsiuoju paros metu įnirtingai mirksėjote tolimosiomis šviesomis ar piktu žodžiu grūmojote priešpriešiais pravažiuojančiam automobilio vairuotojui, kurio žibintai jus stipriai akino.
Ką būtina žinoti apie automobilių valytuvus: jokiu būdu to nedarykite
Neveikiantys automobilių valytuvai – vienas esminių trūkumų, dėl kurių pareigūnai tiesiog kelyje gali anuliuoti techninės apžiūros galiojimą. Tačiau valytuvus reikia pasikeisti ne tik siekiant išvengti nuobaudos. Tai vienas svarbiausių saugumo elementų, tiesiogiai susijęs su vairavimo saugumu ir patogumu. Valytuvus reikia keisti bent du kartus per metus: rudenį ir pavasarį.
Dėl ko skauda galvas autokroso trasų šeimininkams?
Renaldas Gabartas
Patarlę – „namuose ir sienos padeda“ – žino ne tik krepšininkai, teisę atkrentamųjų rungtynių seriją pradėti savoje arenoje laikantys esminiu pranašumu, bet ir automobilių sporto meistrai. Trasos konfigūracija, tiesiųjų atkarpų ilgis, įkalnių – nuokalnių bei tramplinų ypatumai diktuoja atitinkamus sprendimus mechanikams reguliuojant „kovinės“ mašinos važiuoklę, transmisiją ir netgi slėgį padangose.
Vaikiško „šantažo“ privalumai
Renaldas Gabartas
Po tragiškų incidentų virtinės, kai tamsiu paros metu keletą dienų iš eilės žuvo po du - tirs ar net penkis pėsčiuosius, Techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“, būsimųjų vairuotojų kalvės „ARV-Auto“ bei Kauno Kelių policijos valdybos pareigūnų komanda pasidomėjo, kaip nuo tokių nelaimių saugomi patys mažiausi eismo dalyviai: kaip jie suvokia riziką gatvėje ir ar patys nėra „nematomi“?
Tai, kaip ir ką daugiabalsiu choru į klausimus apie svarbiausius elgesio gatvėje ...
„Lietuvos metų automobilio“ užkulisiai: Kokiais metodais išrenkamas konkurso lauretas?
„Lietuvos metų automobilis“ - konkursas apie kurį girdite 21 metus iš eilės. Nuo pat 1997 metų, kuomet Lietuvos žurnalistų autoklubo iniciatyva surengtas renginys tapo ilgamete tradicija ir scena, kurioje automobilių gamintojų atstovai siekia pristatyti pačius naujausius, šviežiausius ratuočius.
Pretendentams į „Metų automobilio 2018“ karūną – stabdžių egzaminas
Tradiciškai pristatydami naujausius savo kūrinius automobilių gamintojai deklaruoja tik dinamines mašinų charakteristikas – kas kaip aštriai įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val., kokį didžiausią greitį pasiekia ar kiek užtrunka tipinio lenkimo metu, kai reikia spustelėti nuo 80 iki 120 km/val.
Kaip „Lietuvos metų automobilio“ komisiją rinko sportiškiausią konkurso dalyvį
Renaldas Gabartas
„Metų automobilio 2018“ maratone jau pradėti fiksuoti tarpinių finišų rezultatai. Vienas iš pirmųjų atsakymų, kam atiteks „Šiaulių banko“ dinamiškiausiam konkurso automobiliui teikiama nominacija „Automobilis startuolis“, buvo surastas praėjusį savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje.
Metų automobilio“ rinkimai žurnalistams – prailgintas šventinis laikotarpis
„Lietuvos metų automobilis“ kasmet vyksta tokia pačia tvarka, perimta iš analogiškų rinkimų Europoje. Realia jo pradžia galima vadinti rugsėjo mėnesį – tuomet konkursą organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo nariai slapto balsavimo metu išrenka dešimties žurnalistų komisiją, kurie yra pasiryžę prisiimti atsakingą ir daug laiko reikalaujantį darbą. Šiemet joje – tik vienas pasikeitimas, lyginant su praėjusiais metais.
„Komisijos stabilumas – vienas geriausių konkurso bruožų.
Savaiminio variklio „užsigazavimo“ priežastys, pasekmės ir atsakomybės dalybos
Variklio bei pavarų dėžės skysčių nuotėkis – trečias dažniausiai fiksuojamas į Lietuvos techninės apžiūros centrus atvykstančių mašinų „didelis trūkumas“. Pastaraisiais metais tokia diagnozė skelbiama beveik 8 proc. visų M1 klasės automobilių. Technikos ekspertų teigimu, ši problema kur kas didesnė nei nykus estetinis vaizdas ar aplinkos tarša.
„Ledo Karaliaus 2017“ karūna atiteko Renaldui Gabartui
Lietuvos žurnalistų autoklubo surengtose varžybose ant užšalusio ežero „Nissan“ automobilius geriausiai sutramdė žurnalistas Renaldas Gabartas, po dviejų metų pertraukos atėmęs karūną iš Dainiaus Leonavičiaus.
Šykščios žiemos
Kiekvieną žiemą automobilių temomis rašantys ir laidas kuriantys žurnalistai renka „Ledo Karalių“. Geriausiai automobilį apledėjusiame kelyje valdantį vairuotoją. Tiksliau – visus automobilius.
Nuošalyje palikta svarbi daugelio avarijų priežastis
Kone dažniausiai girdimos avarijų priežastys - neblaivūs vairuotojai ir per didelis greitis. Tačiau ar jos yra dažniausiai pasitaikančios? Specialistai sako, jog ne. Remdamasis praėjusiųjų metų įvykiais, techninių apžiūrų asociacijos atstovas spaudai Renaldas Gabartas išskiria pagrindinius automobilių techninius nesklandumus ar gedimus, kurie daro įtaką avaringumui. Išsamiau apie tai pamatykite reportaže.
Didysis katalizatorių rebusas
Automobilio katalizatorius yra bene vienintelė detalė, kuri mašinai senstant ir sparčiai netenkant vertės, išlieka sąlyginai brangi. Seni katalizatoriai – vertinga ir brangi antrinė žaliava. Dažnai katalizatoriaus vertė būna lygi viso likusio automobilio antrinių žaliavų kainai. Automobilinis katalizatorius mažina tokių kenksmingų cheminių medžiagų, kaip anglies monoksido (CO), angliavandenilio (HC), azoto oksido (NOx), kiekį, išmetamą į aplinką.
Ralio sprinto varžybose Latvijoje – drama su laiminga pabaiga
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Bendrame lietuvių ir latvių ralio sprinto pirmenybių etape netoli Gulbenės miestelio praėjusį savaitgalį vos nesibaigė tragedija: 4-ajame greičio ruože, pernelyg aštriai įvažiavę į vieną posūkių, nuo kelio nuslydo ir salto padarę aukštyn ratais upėje nusileido „N40-Egzotika“ komandos ekipažas Algirdas Kazlauskas su Andrium Petruškevičium.
Savadarbiams automobiliams mūsų šalies ralio trasose ne vieta?
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Lietuvos automobilių sporto padangėje naujas debatų raundas sena tema: kaip užtikrinti sąžiningą kovą ralio trasose, kad nugalėtoją lemtų ne techniniai sprendimai, o identiškų galimybių mašinas vairuojančių pilotų meistriškumas? Viename paskutiniųjų LASF ralio komiteto strategų susitikime su lenktynininkais buvo žūt būt vengiama minėti konkrečius vardus ir komandų pavadinimus, visgi net ir mokantys Ezopo kalbą silpnam trejetui suprato, kad galvoje turimas...
Ralio čempionate ryškėja šio sezono lyderiai
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Lietuvos ralio sezono pradžiai šiemet orai buvo negailestingi. Vadinamoji „N minus vienas“ taisyklė, kai skaičiuojant per visą ralio lenktynių serialą surinktus taškus atmetami vieno, labiausiai nepasisekusio etapo rezultatai, mechanizmas šiais metais bus „išjungtas“. Dėl gamtos kaprizų atšaukus pirmuosius du čempionato kovų raundus, visi 5 likę etapai tapo įskaitiniais.
Ekskursija į Suomijos ralio mokyklą
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Kalle Rovanpera. Šio 15-os metų vaikinuko iš Juveskiulės vardas pastaruoju metu Lietuvos ralio gerbėjų lūpose skamba dažniau, nei dievobaimingose šeimose popiežiaus Pranciškaus. Tai nesunkiai paaiškinama: gyvai stebėti besiformuojančią naują ir itin ryškią žvaigždę automobilių sporto galaktikoje pasitaiko taip pat retai, kaip pamatyti dvigubą vaivorykštę, žaibą be griaustinio ar panašią gamtos keistenybę.
Antanas Juknevičius „Overdrive“ bolidą palygino perėjimui nuo „žigulio“ į „Porsche“ automobilį
2015-ųjų lapkričio 14 dieną „RaceTech“ dirbtuvėse įvyko oficialus „Edas Racing Team“ komandos pristatymo bei naujojo Antano Juknevičiaus automobilio išlydėjimo renginys. Surengtame pristatyme sportininkas papasakojo apie visus bekelės monstro „Overdrive“ privalumus, parodė naują, unikalų automobilio dizainą ir atsakė į visų žiniasklaidos atstovų klausimus.
„Rally Utena 2015“ : Dulkių diena
Lietuvos ralio sostine tapusią Uteną ir aplink išbarstytus „Samsonas Motrosport Rally Utena“ greičio ruožus penktadienio pavakare buvo galima pervadinti į Dakariškes. Pagal dalyvių skaičių, šalių, iš kurių jie suvažiavo į Lietuvą, geografiją bei dulkių kiekį šias lenktynes drąsiai buvo galima lyginti su garsiuoju Dakaro maratonu.
Senokai lietaus nematę Aukštaitijos žvyrkeliai pralėkus „kovinei“ ralio mašinai pasislėpdavo po neperregima dulkių širma.