lydeka

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „lydeka“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „lydeka“.

Lietuvoje įsibėgėja lydekų žvejybos sezonas: pasakė, kada geriausias laikas ruoštis į žvejybą

Šalyje įsibėgėja lydekų žvejybos sezonas. Meškeriotojai jau dvi savaites traukia šias vandens plėšrūnes, o laimikiai pasitaiko tikrai įspūdingi – metro ir didesnės. Tačiau vis daugiau tokių didelių trofėjinių spiningautojai paleidžia atgal į vandenį – populiarėja sąmoningų žvejų principas – „pagavai – paleisk“. Ministerija taip pat sumažino lydekų kvotas – jei anksčiau žvejys galėjo parsinešti namo iki 5, tai dabar tik dvi lydekaites ne mažesnes nei 50 centimetrų.

Receptas. Lydeka šventėms

INGREDIENTAI: 1 valgomasis šaukštas krakmolo 3 valgomieji šaukštai kviečių (gemalai, Malsena) 200 gramų kiaulės lašinių (sūdyti) 2 vienetai kiaušinių 1 valgomasis šaukštas kvietinių miltų (Malsenos, Karališki) 1 vienetas lydekų (didelė) 2 vienetai batono (riekelė) 50 gramų pieno 2 arbatiniai šaukšteliai druskos šiek tiek prieskonių (citrininiai, žuvies) 250 gramų žuvies (filė: j. lydekos, saidos, lašišos) šiek tiek žalumynų (pancūziški)...
2022-03-01

Receptas. Kepta lydeka su mairūnu

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų (malti) 1/3 arbatinio šaukštelio paprikų (milteliai) šiek tiek petražolių 1 vienetas pomidorų pastos šiek tiek kvietinių miltų 1 vienetas lydekų šiek tiek džiūvesėlių (malti) šiek tiek druskos 1/3 stiklinės aliejaus 2 arbatiniai šaukšteliai kario 0.5 arbatinio šaukštelio mairūnų Paruošimo laikas: Apie 5 min.

Receptas. Karališka lydekaitė

INGREDIENTAI: 1 vienetas citrinų 2 vienetai morkų 1 vienetas paprikų 1 sauja petražolių 1 vienetas svogūnų šiek tiek vyšnių 1 vienetas lydekų 2 vienetai batono (riekelės) šiek tiek druskos šiek tiek prieskonių (Žuvies) PARUOŠIMO BŪDAS: Nulupame lydekos skūrą, mėsą sumalame, taip pat sumalme batono riekeles, svogūną, morką išvirtą, papriką sumalame, supjaustome petražolės lapelius smulkiai, įdedame prieskonių, druskos. Viską gerai išmaišome.

Receptas. Kepti lydekos gabaliukais

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 2 vienetai svogūnų 2 vienetai kiaušinių 4 valgomieji šaukštai kvietinių miltų 3 vienetai lydekų šiek tiek druskos šiek tiek petražolių šiek tiek provanso žolelių šiek tiek viduržemio prieskonių mišinio Paruošimo laikas: Apie 5 min. PARUOŠIMO BŪDAS: Iš vakaro lydekas išvalome, išplauname ir supjaustome gabaliukais.

Receptas. Žuvis alaus tešloje

INGREDIENTAI: 3 česnakų 1.5 kilogramo lydekų (filė) šiek tiek druskos šiek tiek prieskonių (žuviai) PARUOŠIMO BŪDAS: Tešlai: 3 — 4 kiaušiniai 0,5 a.š. vegetos (galima ir nedėti visai) 1 stiklinė miltų (arba ir mažiau) 1 stiklinė alaus (šviesaus) Žuvį supjaustyti norimo dydžio gabaliukais, pamarinuoti prieskoniais, įpjaustyti česnako. Galima palikti kelioms valandoms, arba iš karto kepti.

Receptas. Lydeka su padažu

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų (malti) 3 vienetai kiaušinių (tryniai) 2 valgomieji šaukštai kvietinių miltų 450 gramų lydekų (filė) 4 valgomieji šaukštai džiūvesėlių šiek tiek druskos 220 gramų sviesto 40 gramų kaparėlių PARUOŠIMO BŪDAS: Lydekos filė supjaustyti porcijos dydžio gabalais, pabarstyti druska ir maltais pipirais, apvolioti miltuose, tirpintame svieste (apie 20 gramų) ir džiūvėsėliuose.

Receptas. Sūriu užkepta lydekų filė

INGREDIENTAI: 2 česnakų šiek tiek juodųjų pipirų (malti) 2 vienetai pomidorų pastos 1 vienetas svogūnų 4 vienetai lydekų (filė) šiek tiek druskos šiek tiek raudonėlių 4 vienetai sūris (picarela, riekelės) PARUOŠIMO BŪDAS: Sudėkite lydekų filė į dubenį, apibarstykite druska, pipirais, apšlakstykite citrinų sultimis ir palikite bent 15 min. pasimarinuoti.

Receptas. Sumuštinių duonos krepšeliai su rūkytos žuvies mišraine

INGREDIENTAI: šiek tiek lydekų (jūros, rūkyta) šiek tiek majonezo šiek tiek konservuotų žirnelių šiek tiek svogūnų laiškų šiek tiek duonos (sumuštinių) Paruošimo laikas: Apie 5 min. PARUOŠIMO BŪDAS: Sumuštinių duoną iškočioti ir sudėti į keksiuko formeles, suformuojant krepšelius. Dėti į iki 180 laipsnių įkaitintą orkaitę ir paskrudinti apie 10 min. Žuvį nukaulinti ir susmulkinti, suberti žirnelius, susmulkintus svogūnų laiškus, majonezą ir viską išmaišyti.
2022-02-27

Receptas. Lydekos kukuliai

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 1 vienetas svogūnų 3 vienetai kiaušinių (baltymai) 1 kilogramas lydekų 250 mililitrų baltojo vyno 500 mililitrų grietinėlės šiek tiek druskos šiek tiek čili pipirų šiek tiek žalumynų PARUOŠIMO BŪDAS: Žuvis nuvaloma, nulupama, išimami kaulai. Galva, oda, kaulai, prieskoniniai žalumynai, svogūnai sudedami į puodą, užpilami trupučiu pasūdyto vandens ir 1 val. verdami.

Receptas. Lydeka druskoje

INGREDIENTAI: šiek tiek rozmarino (džiovintos šakelės) 2 vienetai lydekų (vidutinio dydžio) 2 kilogramai druskos PARUOŠIMO BŪDAS: Lydekas nuplaukite, nusausinkite popieriniu rankšluosčiu. Į žuvies pilvo ertmę sudėkite rozmarino šakeles. Ant skardos dugno berkire 2-3 cm sluoksnį druskos, ant jo dėkite lydeką ir apiberkite likusia druska. Pašaukite į 240 C orkaitę ir kepkite apie pusvalandį.
2022-02-26

Receptas. Ukrainietiškas žuvų vyniotinis

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų šiek tiek margarino 50 gramų ryžių 12 gramų svogūnų 1 vienetas kiaušinių 900 gramų lydekų (jūros) 30 gramų pieno šiek tiek druskos šiek tiek aliejaus 100 gramų lašinių PARUOŠIMO BŪDAS: Žuvis supjaustyti gabaliukais ir kartu su lašinukais sumalti. Krėsti pusiau išvirtus ryžius, kapotą kiaušinį, kepintus smulkintus svogūnus, tarkuotą sūrį, skaninti druska ir pipirais.

Receptas. Orkaitėje kepta lydeka

INGREDIENTAI: 1 vienetas citrinų šiek tiek juodųjų pipirų šiek tiek laurų lapų (lapeliai) 1 valgomasis šaukštas kvietinių miltų 1 kilogramas lydekų šiek tiek druskos 2 valgomieji šaukštai aliejaus 2 valgomieji šaukštai grietinės PARUOŠIMO BŪDAS: Išvalome lydeką, įtriname prieskoniais, pagardiname druska, dedame į keptuvą su įkaitintu sviestu, užpilame grietine, sumaišyta su miltais, ir citrinos sultimis, ir kepame orkaitėje.
2022-02-26

Receptas. Žuvis su kario padažu

INGREDIENTAI: šiek tiek krapų 1 vienetas svogūnų 500 gramų lydekų 500 gramų pievagrybių šiek tiek druskos 1 valgomasis šaukštas aliejaus 500 gramų grietinės šiek tiek prieskonių (su citrina) 1 arbatinis šaukštelis kario PARUOŠIMO BŪDAS: Atšildome žuvies filė, supjaustome gabalėliais, pabarstome prieskoniais, druska bei palaikome kambario temperatūroje. Pievagrybius ir svogūną supjaustome ir pakepiname.

Receptas. Bajoriška žuvis su pasninko spirgučiais pagal Radvilų virėjo receptą

INGREDIENTAI: šiek tiek lydekų šiek tiek pastarnokų šiek tiek druskos šiek tiek aliejaus (kepimui) Pasninko spirgams: šiek tiek batono šiek tiek čiobrelių (šakelės) šiek tiek druskos Paruošimo laikas: Apie 1 val. Porcijų skaičius: 6 PARUOŠIMO BŪDAS: Nuvalytą lydeką supjaustykite, įpilkite aliejaus, užberkite druskos ir pipirų. Taip paruoštą žuvį pamarinuokite pusę valandos. Žuvį kepkite įkaitintoje keptuvėje apie 10 minučių.
2022-02-24

Receptas. Napoleonas su žuvimi

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 3 vienetai morkų 1 vienetas kiaušinių 3 vienetai kiaušinių (kietai virti) 600 gramų kvietinių miltų 1 vienetas lydekų (rūkyta jūros) 250 gramų majonezo 100 gramų pieno šiek tiek druskos 300 gramų sviesto 350 gramų grietinės PARUOŠIMO BŪDAS: Torto lakštams į dubenį suberti miltus, sutarkuoti 300 g šalto sviesto ir trinti tarp pirštų tol, kol susidarys trupinukai. Sudėti grietinę, įmušti kiaušinį.

Receptas. Kepta lydekos filė

INGREDIENTAI: 400 gramų lydekų 1 vienetas kiaušinių 100 mililitrų pieno 1 sauja miltai 2 vienetai svogūnų 1 vienetas morkų 3 žiupsneliai žuvies prieskonių 2 valgomieji šaukštai pomidorų padažo Paruošimo laikas: Apie 20 min. Porcijų skaičius: 3 PARUOŠIMO BŪDAS: Lydekos filė supjaustome nedidelio dyžio gabaliukais, pagardiname žuvies prieskoniais. Leidžiame pastovėti apie valandą. Kiaušinį, pieną, miltus suplakame iki vientisos masės.
2022-02-23

Receptas. Žuvies tortas

INGREDIENTAI: 4 vienetai kiaušinių 1/3 gramo lydekų 1/5 gramo sūris (fermentinis) 1/5 gramo žemės riešutų (apvalkale) 4 vienetai svogūnų 4 vienetai morkų 1/4 gramo majonezo Paruošimo laikas: Daugiau nei 1 val. Porcijų skaičius: 10 PARUOŠIMO BŪDAS: Kietai virtus kiaušinių baltymus atskirame nuo trynių, juos atskirai sutarkuojame smulkesnes trintuve (nei burokinė) Žuvies mėsytę atskirti kaulų, susmulkinkite.
2022-02-22

Receptas. Farširuota Laimos lydeka

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 1 vienetas morkų 1 vienetas svogūnų 1 vienetas lydekų (vidutinio dydžio) 1 vienetas batono (riekelė) 0.5 stiklinės grietinėlės (riebi) šiek tiek druskos šiek tiek sviesto (kepimui) PARUOŠIMO BŪDAS: Lydeką išvalyti, atskirti mėsą nuo odos, odą pasūdyti. Sutarkuoti smulkia tarka morką, smulkiai supjaustyti svogūną ir viską apkepti svieste.

Receptas. Tešloje kepta žuvis

INGREDIENTAI: 1 pakelis lydekų šiek tiek prieskonių (žuvies) 200 mililitrų alaus 1 vienetas kiaušinių 100 gramų miltai šiek tiek aliejaus Paruošimo laikas: Apie 45 min. Porcijų skaičius: 18 PARUOŠIMO BŪDAS: Žuvį supjaustome gabalėliais, apibarstome prieskoniais, druska. Iš alaus, kiaušinio ir miltų užmaišome tirštą tešlą. Žuvies gabalėlius panardiname tešloje ir kepame aliejuje.
2022-02-21

Receptas. Ant grotelių kepta lydeka

INGREDIENTAI: 1 kilogramas lydekų 200 gramų lašinių 1 valgomasis šaukštas druskos 4 žiupsneliai pipirai (juodieji) 1 arbatinis šaukštelis laurų lapų 1 saujelė žalumynų ((rozmarinai, petražolės, salierai, čiobreliai)) 2 skiltelės česnakų 2 valgomieji šaukštai aliejaus Paruošimo laikas: Apie 30 min. Porcijų skaičius: 4 PARUOŠIMO BŪDAS: Lydeką nuskusti, išimti vidurius, galvos nenupjauti.
2022-02-19

Receptas. Įdaryta lydeka

INGREDIENTAI: 1 vienetas laurų lapų (lapelis) 2 vienetai morkų šiek tiek petražolių šiek tiek salierų 1 vienetas svogūnų 1 kilogramas lydekų 1.5 litro vandens 3 vienetai kvapiųjų pipirų PARUOŠIMO BŪDAS: Papildomi ingridientai įdarui: žuvies filė, šaukštas manų kruopų, riekelė batono, 1,5 šaukšto sviesto, svogūnas, pusė stiklinės pieno, kiaušinis, truputį druskos, pipirų, citrinos griežinėlių. Žuvis nuskutama ir nuplaunama.

Receptas. Troškinta lydeka

INGREDIENTAI: 0.5 vieneto citrinų šiek tiek juodųjų pipirų 2 vienetai laurų lapų (lapeliai) 1 vienetas morkų 1 vienetas svogūnų 4 valgomieji šaukštai kvietinių miltų 1 kilogramas lydekų šiek tiek druskos 0.5 stiklinės aliejaus 2 valgomieji šaukštai sviesto 2 valgomieji šaukštai grietinės PARUOŠIMO BŪDAS: Išvalyta žuvis supjaustoma, pasūdoma, apibarstoma prieskoniais, pavoliojama miltuose, apkepinama aliejuje ir sudedama į puodą.
2022-02-19

Receptas. Kepta lydekos filė su daržovėmis

INGREDIENTAI: 1 kilogramas lydekų 2 vienetai pomidorų pastos 100 gramų sūris 1 vienetas svogūnų 1 vienetas žaliojo čili pipiro 5 žiupsneliai žuvies prieskonių Paruošimo laikas: Apie 30 min. Porcijų skaičius: 8 PARUOŠIMO BŪDAS: Lydekos filė supjaustome nedideliais gabaliukais, sudedame į indą, beriame žuvies prieskonius. Išmaišome ir paliekame marinuotis apie 1 valandą. Ant kepimo popieriaus sudedame žuvies gabaliukus.

Receptas. Rūgštynių sriuba su jūros lydeka

INGREDIENTAI: 2 saujos rūgštynių 0.5 kilogramo lydekų 5 vienetai kiaušinių 2 vienetai bulvių šiek tiek pipirai šiek tiek laurų lapų Paruošimo laikas: Apie 1 val. Porcijų skaičius: 6 PARUOŠIMO BŪDAS: Žuvį nuvalom, dedam į puodą, užpilam vandens. Dedam pipirus, lauro lapus, druską ir verdam kol pradeda skirtis nuo kaulo. Žuvį išgriebiam. Rūgštynes nuplikom. Kiaušinius išverdam. Į žuvies sultinį dedam susmulkintas bulves ir verdam.
2022-02-18

Receptas. Įdaryta lydeka drebučiuose

INGREDIENTAI: šiek tiek cukraus šiek tiek juodųjų pipirų 2 valgomieji šaukštai krienų (tarkuoti) 2 vienetai laurų lapų (lapeliai) 2 vienetai morkų šiek tiek petražolių šiek tiek salierų 1 vienetas svogūnų 2 vienetai kiaušinių 1 kilogramas lydekų 2 vienetai batono (riekės) šiek tiek acto 1 stiklinė pieno 1 valgomasis šaukštas pomidorų padažo šiek tiek druskos šiek tiek aliejaus 30 gramų sviesto 2 valgomieji ša...

Receptas. Šutinta lydeka krienų padaže

INGREDIENTAI: 6 vienetai juodųjų pipirų 1 vienetas laurų lapų (lapelis) 1 vienetas petražolių 1 vienetas svogūnų 1 kilogramas lydekų šiek tiek druskos 1 stiklinė krienų padažo PARUOŠIMO BŪDAS: Išvalyta lydeka supjaustoma, pasūdoma, sudedama viena eile į puodą, užpilama karštu prieskoninių daržovių ir prieskonių sultiniu (jis turi apsemti trečdalį žuvies) ir šutinama. Vėliau sudedama į pusdubenį ir užpilama krienų padažu. Tinka su virtomis bulvėmis.

Receptas. Lydekų maltiniai

INGREDIENTAI: 1 česnakų šiek tiek juodųjų pipirų (malti) 0.5 vieneto svogūnų 2 vienetai kiaušinių 1 kilogramas lydekų (filė) 5 vienetai batono (riekutės) 3 valgomieji šaukštai džiūvesėlių šiek tiek druskos šiek tiek aliejaus (kepimui) šiek tiek prieskonių (įvairūs) PARUOŠIMO BŪDAS: Lydekos filė gerai sumalkite. Įmuškite kiaušinius, sudėkite vandenyje pamirkytas ir nusunktas batono riekutes, džiūvėsėlius ir gerai rankomis išmaišykite.

Receptas. Virta lydeka

INGREDIENTAI: 1 sauja krapų 2 vienetai laurų lapų (lapai) 1 vienetas morkų 1 sauja petražolių 1 vienetas svogūnų 1 kilogramas lydekų 1.5 arbatinio šaukštelio druskos 40 gramų sviesto 0.5 arbatinio šaukštelio kvapiųjų pipirų PARUOŠIMO BŪDAS: Nuvalome ir supjaustome žuvį. Verdame pasūdytame vandenyje su prieskoniais ir prieskoninėmis daržovėmis. (Apie 40-60 min.

Receptas. Lydeka tešloje

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 2 vienetai kiaušinių 1 stiklinė kvietinių miltų 1 kilogramas lydekų šiek tiek pieno šiek tiek druskos 0.5 stiklinės aliejaus 0.5 stiklinės grietinės PARUOŠIMO BŪDAS: Išvalome lydeką, išimame kaulus, supjaustome, pabarstome prieskoniais ir 30 min. palaikome šaltai. Iš miltų, kiaušinių, grietinės ir pieno užmaišome tešlą (ji turi būti grietinės tirštumo), pagardiname druska ir juodaisiais pipirais.

Receptas. Farširuota kepta lydeka

INGREDIENTAI: šiek tiek alyvuogių (papuošimui) šiek tiek citrinų (papuošimui) šiek tiek juodųjų pipirų (malti) 1 vienetas morkų šiek tiek salotų (papuošimui) 2 vienetai svogūnų 1 vienetas kiaušinių 1 vienetas lydekų 4 vienetai batono (riekutės) šiek tiek pieno šiek tiek majonezo (aptepimui) šiek tiek druskos šiek tiek sviesto (kepimui) šiek tiek prieskonių (citrininiai žuvies) PARUOŠIMO BŪDAS: Svieste pakepinti svogūną i...

Receptas. Troškinta lydeka su grybais

INGREDIENTAI: 1 vienetas lydekų 600 gramų grybų (švieži arba sūdyti) 1 vienetas svogūnų 50 gramų lašinių 1 stiklinė sultinio (daržovių) 1 valgomasis šaukštas sviesto 2 valgomieji šaukštai grietinės 1 valgomasis šaukštas miltai šiek tiek paprikų (malta) šiek tiek druskos šiek tiek krapų Paruošimo laikas: Apie 1 val. Porcijų skaičius: 6 PARUOŠIMO BŪDAS: Žuvį nusausinti ir pasūdyti. Lašinius sukapoti kubeliais.
2022-02-16

Receptas. Kepsnys "Kardinolas"

INGREDIENTAI: šiek tiek kalendrų šiek tiek muskato 8 vienetai vyniuogių (žaliosios) 120 gramų lašišų (filė) 3 vienetai lydekų (filė) 50 gramų baltojo vyno 1 valgomasis šaukštas pomidorų padažo 50 gramų grietinėlės šiek tiek druskos 3 valgomieji šaukštai sviesto šiek tiek prieskonių (žuvies (rytietiški)) PARUOŠIMO BŪDAS: Lašišą supjaustome 2,5 cm kubeliais. Jūros lydekos filė supjaustome išilgai pusiau padarant vienodas juosteles.
2022-02-15

Receptas. Kepta Mildos lydeka

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 3 vienetai svogūnų 1 vienetas lydekų (šaldyta) šiek tiek druskos šiek tiek prieskonių (žuvies) PARUOŠIMO BŪDAS: Lydeką atšildome ir ištriname druska, pipirais bei žuvies prieskoniais, supjaustome svogūnus žiedais. Kiekvieną lydeką vyniojame į foliją, ant lydekos uždedami gausiai svogūnų. Kepame orkaitėje apie 30 min, prieš baigiant kepti - foliją pradarome, kad truputėlį žuvis apskrustų.

Receptas. Kepta lydeka su kario gaidele

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų šiek tiek laurų lapų šiek tiek petražolių 1 vienetas svogūnų 1 kilogramas lydekų 1 valgomasis šaukštas druskos 50 mililitrų aliejaus šiek tiek citrinžolių šiek tiek kario PARUOŠIMO BŪDAS: Lydeką išvalyti, žvynus palikti, gerai išplauti. Kaupiną šaukštelį druskos sumaišyti su žiupsneliu kiekvienos rūšies prieskonių, 2 šaukštais citrinos sulčių, smulkintu svogūnu.
2022-02-14

Receptas. Kuršiškai kurėne marinuota žuvis

INGREDIENTAI: 5 gramai čiobrelių (ar kraujažolės) 1 gramas juodųjų pipirų (malti) 1 kilogramas lydekų (ar starkis, sykas, salatis) 50 gramų acto (obuolių) 4 gramai druskos 2 vienetai kadagio uogų PARUOŠIMO BŪDAS: Ką tik pagautą gyvą žuvį nudobdavo, išdarydavo, išpjaudavo filė (gaudavosi apie 600g), filiukus supjaustydavo 5 cm ilgio ir 0,5 cm storio juostelėmis.
2022-02-12

Receptas. Ramunės farširuota lydeka

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 2 vienetai morkų 1 vienetas svogūnų 1.5 kilogramo lydekų 200 gramų menkių (filė) 2 vienetai batono (riekės) 0.5 stiklinės pieno šiek tiek druskos šiek tiek sviesto (kepimui) šiek tiek prieskonių (žuvies) PARUOŠIMO BŪDAS: Lydekai nuimti odą, pasūdyti. Sutarkuoti morkas, supjaustyti svogūną ir pakepinti svieste. Lydekos mėsą ir menkių filė sumalti.

Receptas. Pyragas "Auksinė žuvelė"

INGREDIENTAI: 800 gramų miltai 0.5 litro pieno 1 vienetas kiaušinių 40 gramų aliejaus 40 gramų sviesto 8 gramai mielių 1 arbatinis šaukštelis druskos 1 valgomasis šaukštas cukraus 5 vienetai bulvių 2 vienetai svogūnų 2 vienetai lydekų ( filė) 400 gramų baravykų 4 valgomieji šaukštai grietinės šiek tiek druskos 1 vienetas kiaušinių (aptepimui) šiek tiek pipirai Paruošimo laikas: Daugiau nei 1 val.
2022-02-10

Receptas. Keptos jūrinių lydekų filė

INGREDIENTAI: 2 vienetai kiaušinių 100 gramų kvietinių miltų 250 gramų lydekų (filė) 100 gramų pieno šiek tiek druskos šiek tiek aliejaus (kepimui) šiek tiek prieskonių (žuviai) PARUOŠIMO BŪDAS: Filė supjaustyti mažesniais gabalėliais, apibarstyti druska bei žuvies prieskoniais ir palikti 15 minučių pasimarinuoti. Tešlai kiaušinius išplakti su šiek tiek druskos, supilti pieną, suberti miltus ir išmaišyti iki vientisos masės.

Receptas. Virta lydeka

INGREDIENTAI: 1 vienetas citrinų šiek tiek juodųjų pipirų šiek tiek krapų 1 stiklinė krienų (malti) šiek tiek laurų lapų 1 vienetas morkų 1 vienetas petražolių šiek tiek porų šiek tiek salierų 1 vienetas svogūnų 1 vienetas kiaušinių (virtas) 1 kilogramas lydekų šiek tiek druskos 2 valgomieji šaukštai sviesto (ištirpintas) PARUOŠIMO BŪDAS: Nuvalyta ir supjaustyta žuvis verdama pasūdytame vandenyje su prieskoniais ir daržo...
2022-02-09

Receptas. Lydeka, šutinta burokėlių rūgštyme

INGREDIENTAI: šiek tiek citrinų (žievelė) 3 vienetai gvazdikėlių šiek tiek juodųjų pipirų 1 arbatinis šaukštelis kmynų 1 vienetas laurų lapų (lapelis) 1 vienetas morkų 1 vienetas petražolių 2 vienetai svogūnų 1 valgomasis šaukštas kvietinių miltų 1 kilogramas lydekų šiek tiek druskos 1 valgomasis šaukštas sviesto 1 vienetas burokėlių 0.5 litro burokėlių (sultinys) PARUOŠIMO BŪDAS: Į burokėlių rūgštymą suberiami prieskoni...

Receptas. Kepta lydeka

INGREDIENTAI: 1 vienetas citrinų šiek tiek juodųjų pipirų 1 valgomasis šaukštas kvietinių miltų 1 kilogramas lydekų šiek tiek druskos 2 valgomieji šaukštai aliejaus 2 valgomieji šaukštai grietinės PARUOŠIMO BŪDAS: Paruoštą lydeką nusausinkite, įtrinkite druska, pipirais, jeigu turite, žuvies prieskoniais.
2022-02-09

Receptas. Papuošta kepta lydeka

INGREDIENTAI: 1 vienetas citrinų šiek tiek juodųjų pipirų (malti) 1 vienetas svogūnų 1 vienetas lydekų 1 stiklinė vandens šiek tiek druskos 3 valgomieji šaukštai sviesto PARUOŠIMO BŪDAS: Puošimui papildomai reiks: 1 indelis konservuotų kukurūzų pusė pomidoro pusė citrinos 4 alyvuogės truputis petražolių. Išvalykite lydeką. Svogūną supjaustykite kubeliais, išspauskite citrinos sultis.

Receptas. Žuvies maltinis

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 3 vienetai paprikų 2 vienetai svogūnų 4 vienetai kiaušinių 1 kilogramas lydekų (jūros, filė) šiek tiek džiūvesėlių šiek tiek druskos šiek tiek aliejaus (kepimui) 2 vienetai bandelių PARUOŠIMO BŪDAS: Paprikas susmulkinkite ir pavirkite ant silpnos ugnies apie 10 min, svogūnus smulkiai supjaustykite, perliekite verdančiu vandeniu. Žuvies filė susmulkinkite, apšlakstykite citrinų sultimis.
2022-02-06

Receptas. Farširuota lydeka Kalėdoms

INGREDIENTAI: šiek tiek alyvuogių (papuošimui) šiek tiek citrinų (griežinėliai, papuošimui) 1 sauja krapų (smulkinti) 200 gramų morkų 300 gramų svogūnų 5 vienetai kiaušinių 1 vienetas lydekų 1 arbatinis šaukštelis druskos šiek tiek prieskonių (žuviai) šiek tiek žalumynų (papuošimui) 150 gramų bandelių PARUOŠIMO BŪDAS: Žuvį išvalyti, nuimti odą.

Receptas. Tušinti lydekos piršteliai

INGREDIENTAI: 2 vienetai kiaušinių 4 valgomieji šaukštai kvietinių miltų 300 gramų lydekų (filė) šiek tiek druskos (Himalajų) šiek tiek aliejaus (kepimui) 100 gramų sviesto 4 valgomieji šaukštai grietinės šiek tiek žalumynų (provanso žolelės) šiek tiek citrinpipirių PARUOŠIMO BŪDAS: Žuvies filė supjaustome juostelėmis. Juos merkiame į išplaktą su druska ir prieskoniais kiaušinį.
2022-02-06

Receptas. Kalėdinė lydekaitė

INGREDIENTAI: 1 valgomasis šaukštas krakmolo šiek tiek paprikų (pjaustyta kubeliais, 1/4) 1 vienetas kiaušinių 1 lydekų 2 valgomieji šaukštai manų kruopų (vandenyje brinkytos) 2 valgomieji šaukštai konservuotų žirnelių (arba šaldyti) šiek tiek druskos šiek tiek prieskonių (žuvies) PARUOŠIMO BŪDAS: Lydekai nuskutami žvynai, išimami viduriai. Ties galva perpjaunamas stuburas ir žuvis iki odelės.

Receptas. Orkaitėje troškinta žuvis su apelsininiu padažu

INGREDIENTAI: 3 česnakų 800 gramų lydekų (arba kitokia Jūsų mėgstama žuvis) šiek tiek džiūvesėlių (malti) 1 stiklinė apelsinų sulčių šiek tiek druskos šiek tiek sviesto 2 valgomieji šaukštai grietinės šiek tiek prieskonių (žuviai) šiek tiek baltųjų pipirų (malti) šiek tiek žalumynų (smulkinti) PARUOŠIMO BŪDAS: Žuvis nuplaunama, nupjaustomi pelekai, supjaustoma žuvis mažesniais gabaliukais, išimami kaulai ir pabarstoma druska, žuvies priesko...
2022-02-03

Receptas. Farširuota lydeka

INGREDIENTAI: šiek tiek juodųjų pipirų 2 vienetai morkų (virtos) 1 vienetas svogūnų 3 vienetai kiaušinių 1 vienetas lydekų šiek tiek druskos šiek tiek prieskonių (žuvies) 1 vienetas bandelių (mirkyta piene) PARUOŠIMO BŪDAS: Išvalom lydeką, nulupame odą, išimam kaulą, nuo kaulo nuimam žuvies mėsą, lydekos odą truputį pasūdom. Žuvies mėsą ir virtas morkas sumalam mėsmale. Svogūną susmulkinam stambesne tarka ir truputėlį pakepinę padedam, kad atvėstų.

Receptas. Jūrų lydeka su daržovėmis

INGREDIENTAI: 6 vienetai lydekų (jūros) 300 gramų brokolių 2 vienetai svogūnų 6 skiltelės česnakų 2 vienetai morkų 200 gramų žiedinių kopūstų 4 valgomieji šaukštai alyvuogių aliejaus Paruošimo laikas: Apie 1 val. Porcijų skaičius: 7 PARUOŠIMO BŪDAS: Preskoniuojame jūros lydeką ir paliekame 24 valandoms.