koenigsegg
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „koenigsegg“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „koenigsegg“.
„Koenigsegg“ pasiglemžė dar vieną rekordą: šį kartą Jungtinėse Valstijose
Švedijos superautomobilių gamintojas norėdamas dar kartą parodyti ribotos laidos „Koenigsegg Jesko Absolut“ galimybes, atvežė jį į JAV esančią „Laguna Seca“ lenktynių trasą, kurioje jis pademonstravo įspūdingą važiavimo tempą.
Po šios nuotaikingos išvykos į Jungtines Valstijas, „Koenigsegg“ dabar gali didžiuotis, jog „Jesko Absolut“ dabar gali vadintis automobiliu, kuris „Laguna Seca“ trasą sugebėjo įveikti greičiausiai.
Kiek degalų vartoja patys greičiausi pasaulio automobiliai?
Ar žmonės, kurie perka galingus ir greitus automobilius nekreipia dėmesio į vidutines kuro sąnaudas? Daugeliui gali atrodyti, jog kuro sąnaudų rodikliai yra visiškai nesvarbūs. Juk jeigu gali įsigyti galingą mašiną, tikrai gali nesukti galvos ir dėl kuro sąnaudų, ar ne?
Vis dėlto, automobilių gamintojai puikiai žino, jog net ir aukščiausios prabangos modeliai arba tie, kurie gali priversti žemę suktis greičiau, turi sugebėti pasiūlyti galimybę su vienu degalų baku įveikti patenkinamą atstumą.
Švedai dar kartą pagerino greičio rekordą: pranoko ankstesnį savo pasiekimą
Absoliučiai visuotinių automobilių pramonės tendencijų neatitinkantis „Koenigsegg Jesko Absolut“ sugebėjo pagerinti Pasaulio greičio rekordą ir tokiu būdų pranoko kitą „Koenigsegg“ modelį – „Regera“.
Ribotos laidos superautomobilius gaminanti „Koenigsegg“ nėra linkusi eiti tuo pačiu keliu kaip kiti gamintojai. Švedijoje įsikūrusi bendrovė nesidomi nei elektromobiliais, nei hibridais, tačiau nuolatos ieško efektyvių būdų kaip galėtų pagerinti vidaus degimo variklį.
Greitkelyje supleškėjo 400 000 eurų vertės superautomobilis
Graikijoje vykusiame automobilistų renginyje supleškėjo itin retas švediškas superautomobilis – „Koenigsegg Jesko Attack“.
Automobilį sukūrusių inžinierių tarpe šis modelis dar yra vadinamas „Nur Edition“ mat automobilio skeletą dengia iš anglies pluošto pagamintos kėbulo dalys. Be to, kelios iš jų buvo pagrąžintos auksinės spalvos akcentais. Deja, bet po pasivažinėjimo Graikijoje iš šio reto automobilio liko tik išsilydžiusio metalo krūva.
Lietuvoje bus surengtas automobilių pramonės forumas: dalyvaus atstovai iš „Ford“ ir „Koenigsegg“
Lietuvoje veikiantis Baltijos automobilių detalių klasteris (Baltic Automotive Components Cluster – BACC) kartu su „Investuok Lietuvoje“ rengia pirmąjį savo atstovaujamam sektoriui skirtą tarptautinį „Automobilių pramonės forumą ‘24“ (angl. „Automotive Industry Forum'24“), kuris įvyks gegužės 16 dieną Vilniuje.
Lietuvos sostinė tądien taps centru, kuriame savo patirtimi ir įžvalgomis dalinsis pasaulio automobilių pramonės profesionalai ir ekspertai.
Švedijos superautomobilių gamintojas ruošiasi pagerinti greičio rekordą: planuoja perkopti 500 km/val. ribą
Dar prieš dvidešimt metų daugelis superautomobilių gamintojų stengėsi priartėti prie stebuklingai atrodančios 400 km/val. ribos, tačiau naujasis tūkstantmetis parodė, jog bendro naudojimo keliais galintys važiuoti automobiliai sugeba ne tik pasiekti, bet ir perkopti 400 km/val. ribą.
Dar 2022 metais „Bugatti“ visam pasauliui ištrimitavo žinutę, kurioje buvo siekiama pabrėžti „Bugatti Chiron Super Sport 300+“ galimybes.
Tą kartą unikalus „Bugatti“ prototipas sugebėjo pasiekti 490,484 km/val.
10 greičiausių pasaulio automobilių
Įspūdingas greitis – kai kurių gamintojų pagrindinė siekiamybė. Užsibrėžę vieną, bet konkretų tikslą, jie siekia sukurti velniškai įspūdingas greičio mašinas, su kuriomis norisi ieškoti ilgų tiesiųjų.
Greitų automobilių šiandien tikrai netrūksta, tačiau šie automobiliai yra visiškai kitoje lygoje. Visose įmanomose srityse. Pradedant inžineriniais sprendimais ir baigiant jų galimybėmis paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Ferrari La’Ferrari
Maksimalus greitis – 352 km/val.
„Koenigsegg“ nugvelbė neseniai užfiksuotą „Rimac“ pasaulio rekordą
Kas galėjo pagalvoti, jog įspūdingu pagreičiu pasižyminti „Rimac Nevera“ netrukus turės pripažinti senamadišką technologiją naudojančio „Koenigsegg Regera“ pranašumą.
Vos prieš mėnesį, įspūdingais parametrais pasižyminti „Rimac Nevera“ sugebėjo patekti į pasaulio rekordų knygą, kuomet šis elektromobilis pagerino net 23 rekordus.
„Koenigsegg CC“ : Pirmasis „Koenigsegg“ superautomobilio prototipas
Pastarąjį dešimtmetį, sunkiai ištariamos automobilių gamintojos vardas, šiame permainingame benzingalvių pasaulyje, dėmesio centre atsiduria tik dėl automaniškų priežasčių.
Christiano von Koenigseggo vedama komanda yra linkusi didžiausią dėmesį skirti inovacijoms ir inžinieriams sprendimams, kuriuos pritaikyti tikrai nėra labai lengva, tačiau jų teikiama nauda – stulbinanti.
Vienas rečiausių ir brangiausių superautomobilių Dubajuje renka dulkes
„
Koenigsegg One:1“ superautomobilis nėra ypatingai dažnas reiškinys bendro naudojimo keliuose ar tarptautinėse automobilių parodose. Tikimybė jį išvysti gyvai yra tokia maža, jog kiekvienas tokio automobilio pasirodymas viešumoje tampa išskirtiniu renginiu.
REKLAMA
REKLAMA
„Koenigsegg“ sukūrė nuosavą elektros variklį ir pavaros bloką
Superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ savo jėgomis ir lėšomis sukūrė elektrinį variklį ir elektromobilio pavaros bloką, kurie bus naudojami šios bendrovės automobiliuose. „Koenigsegg“ taip pat neatmeta galimybės šiuos komponentus tiekti kitiems gamintojams.
„Quark“ vardu pavadintas elektros variklis išvysto 335 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Be to, „
Koenigsegg“ teigia, jog 28,5 kg sveriantis variklis pasižymi geriausiu galios ir svorio santykiu automobilių pramonėje.
Devyni patys keisčiausi ir originaliausi automobilio užvedimo rakteliai
Automobilio užvedimo rakteliai nėra pats įdomiausias ar brangiausias komponentas, tačiau drąsiai galime pavadinti, kad jis yra vienas svarbiausių.
Jeigu neturite automobilio užvedimo raktelio, negalėsite tinkamai jo atrakinti ar užvesti. Vienintelė išeitis jį pavogti, tačiau automobilių vagis reikia ne toleruoti, o išvanoti su rožės kotu.
Per pastaruosius metus vis daugiau automobilių gamintojų skiria daugiau dėmesio įvairioms smulkmenoms, kurios palepintų būsimą pirkėją.
Dešimt labai greitų automobilių iš Švedijos
Švediški automobiliai labai dažnai liaupsinami dėl savo saugumo, netradicinių sprendimų ir didžiuliu dėmesiu smulkmenoms, kuriomis norisi džiaugtis ilgesnės kelionės metu.
Švedijoje sukuriami automobiliai gali būti ne tik saugūs ar patogūs. Šioje sterilioje šalyje, kur žmonės mėgo saugaus atstumo laikytis gerokai anksčiau negu prasidėjo pasaulinė pandemija, buvo kuriami greiti, sportiški ir dinamiški automobiliai.
„Koenigsegg“ hibridinę pavarą turintis automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 1,9 sekundės
Kol elektromobilių plėtra dar tik įgauna sunkiai sustabdomą pagreitį, daugelis automobilių gamintojų yra įsitikinę, jog hibridinę pavarą turintys egzemplioriai yra bene geriausia tarpinė stotelė.
Į aukcioną keliauja policijos pareigūnų areštuota superautomobilių kolekcija
Pažiūrėkite į šiuos automobilius ir pripažinkite, jog jie atrodo įspūdingai. Būtų keista, jeigu būtų kitaip, nes ši automobilių kolekcija dabar yra vertinama beveik 13 mln. dolerių, bet tai ne svarbiausias faktas.
Matote, ši nuostabi superautomobilių kolekcija „Bonhams“ aukcionų namuose atsirado pačiu neįprasčiausiu būdu.
Prieš maždaug dvejus metus, visi aukcione parduodami automobiliai priklausė Teodoro Nguema Obiang Mangue, Pusiaujo Gvinėjos viceprezidentui.
Ženevos automobilių paroda 2019: „Koenigsegg Jesko“ bus pirmasis automobilis galintis pasiekti 480 km/val.
Išsišokėliai iš Švedijos – taip norisi pavadinti „Koenigsegg“ bendrovės darbuotojus, kurie turėdami gerokai mažesnius resursus sugeba sukurti didiesiems pramonėms milžinams užpakalį spardantį ratuotį. Susipažinkite – „Koenigsegg Jesko“.
Kompanijos įkūrėjo, Christian von Koenigsegg, teigimu, naujutėlis „Jesko“ yra vienintelis automobilis serijinėje gamyboje, kuris gali pasiekti 482 km/val. greitį.
Tapkite „Koenigsegg“ greičio rekordo liudininkais
Net neabejojame, jog esate girdėję ir skaitę naujieną apie švedų kompanijos pasiektą tikslą. Neperseniausiai, automobilių gamintojos iš „Koenigsegg“ darbuotojai, pagerino Pasaulio greičio rekordą ir labai skaudžiai nušluostė „Bugatti Chiron“ nosį, kuris iki šiol buvo laikomas greičiausiu serijinėje gamyboje esančiu automobiliu.
„Koenisegg“ džiugią naujieną pranešė iškart - tą pačią akimirką, kai jie sužinojo, jog pagerino greičio rekordą.
Oficialu : „Koenigsegg Agera RS“ yra greičiausias pasaulio automobilis
Švedijoje įsikūrusi „Koenigsegg“, automobilių pramonės standartais gali būti tapatinamas su mažu ir mielu ežiuku. Kaip ir šis mažas padaras, taip ir „Koenigsegg“, esant reikalui, gali visiems grobuoniams parodyti iš kur kojos dygsta.
„Koenigsegg“ norėdama pademonstruoti, jog „Bugatti“ nėra vienintelis žaidėjas itin greitų ir pajėgių automobilių lygoje, neseniai pagerino „Bugatti Chiron“ užfiksuotą rekordą, kuomet naujutėlis modelis 0 - 400 - 0 užduotį įveikė per 42 sekundės.
„Bugatti“ traukis į šoną : „Koenigsegg“ pagerino akceleracijos rekordą
Ar prisimenate kaip praėjusio mėnesio pradžioje, automobilių gamintojos „Bugatti“ atstovai džiaugėsi pagerinę akceleracijos rekordą? Tuomet vokiško kraujo turintis superautomobilis nuo 0 iki 400 km/val. įsibėgėjo per 32,6 sekundės ir nuo 400 km/val. iki apvalaus nulio sustojo per 9,3 sekundės.
Automobilis be tradicinės pavarų dėžės : ranka pasiekiama realybė ar tik dar viena iliuzija?
Variklis ir pavarų dėžė yra vieni svarbiausių ir brangiausių automobilio komponentų, tačiau superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ mano, jog netrukus ateis metas, kai automobiliai galės atsisakyti tradicinių pavarų dėžių, kurių kūrimas, gamyba ir priežiūra retkarčiais būna per brangi ar komplikuota.
„Koenigsegg“ kompanijos inžinieriai labai daug dėmesio skiria naujoms technologijoms, inovacijoms, kurios palengvintų ir taip sudėtingą automobilio komponentų veikimo procesą.
Ar „Koenigsegg Agera R“ yra greitesnė už „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“?
„Bugatti“ savo „kuklioje“ apdovanojimų kolekcijoje turi ne vieną greičiausio pasaulio automobilio titulą, tačiau metams bėgant, prestižiniame superautomobilių klube atsirado ne vienas naujokas, kuris pradėjo demonstruoti norą įveikti Prancūzijoje gaminamą „Bugatti“ modelį.
Šį kartą į žaidimų aikštelę atvyko švediškas naikintuvas - „Koenigsegg Agera R“, kuri su 5,0 litrų darbinio tūrio variklio pagalba gali iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes ir pasiekti net 440 km/val. greitį.
-1 : Meksikoje į šipulius sudaužė vienetinį „Koenigsegg“
Retų ir labai brangių automobilių paklausa visame pasaulyje kiekvienais metais auga. Vis daugiau žmonių gali sau leisti įsigyti išskirtinį automobilį arba už tam tikrą atlygį gauti vienetinį modelį.
Automanų bendruomenė šiandien visame pasaulyje uždegs žvakutę „Koenigsegg CCX Custom Vision“ automobiliui, kuris šį rytą Meksikoje buvo sudaužytas į šipuliukus.
„Koenigsegg“ sukūrė katalizatorių, kuris prideda 300 arklio galių?
Kai prieš keletą dešimtmečių Europos Sąjunga pristatė „Euro“ taršos reikalavimus lengviesiems ir komerciniams automobiliams, beveik kiekvienos mašinos išmetimo sistemoje buvo katalizatorius.
Pirmosios katalizatorių kartos buvo pakankamai paprastos ir nesudėtingos, tačiau taršos reikalavimams griežtėjant, išmetimo sistemos taip pat tapo sudėtingesnės.
„Koenigsegg“ siekdama pagerinti Niurburgringo rekordą sudaužė „One:1“
Švediškų superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“, ne vieną kartą kalbėdami su žiniasklaidos atstovais teigė, jog jie ruošiasi pagerinti legendinės Niurburgringo lenktynių trasos įveikimo rekordą ir parodyti visiems naujos kartos superautomobiliams kur vėžiai žiemoja.
Vakar į Niurburgringą atvykę „Koenigsegg“ darbuotojai atliko keletą bandomųjų važiavimų, suderino automobilio pakabos parametrus, tačiau pirmasis bandymas pagerinti trasos įveikimo rekordą baigėsi nesėkmingai.
Kaip atrodytų Europos futbolo čempionatas, jeigu jame dalyvautų automobiliai
Šiuo metu visa Europa stebi Prancūzijoje vykstantį „Euro 2016“ čempionatą. Į vieną didžiausių senojo žemyno šalių atvyko pačios pajėgusios Europos futbolo rinktinės, kurios siekia iškovoti čempionų taurę.
Visos čempionate dalyvaujančios rinktinės buvo suskirstytos į keturias grupes. Išskyrus vieną grupę, kiekviename pogrupyje yra po šešias rinktines, kurios dabar kovoja dėl kelialapio į tolimesnį etapą.
9 automobiliai su stulbinančiu galios ir masės santykiu
Kiekviena naujo automobilio prezentacija atrodo taip pat. Į didžiulę sceną išeina aukštas pareigas užimantis kompanijos atstovas, jis papasakoja naujo modelio kūrimo procesą, kol galiausiai pereina prie arklio galių, sukimo momento, kuro sąnaudų ir įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/val. laiko.
Nors šie parametrai skamba įspūdingai, tačiau pats svarbiausias parametras - galios ir masės santykis, labai dažnai užmirštamas.
„Koenigsegg“ dirba prie 1.6 litro, 400 arklio galių benzininio variklio
Burtininkai dirbantys „Koenigsegg“ kompanijos gamykloje ruošiasi dar kartą nustebinti visą pasaulį. Ne vieną įspūdingą technologiją sukūrę inžinieriai dabar pluša ties naujos kartos keturių cilindrų varikliu, kurio pajėgumas pranoks žymiai didesnio darbinio tūrio agregatus.
Kas greičiau nuims „Porsche“ arba „Koenigsegg“ stogą?
„Porsche 918 Spyder“ ir „Koenigsegg Agera R“ yra dvi skirtingos superautomobilių interpretacijos. Vokietijoje sukurtas „Porsche 918 Spyder“ turi hibridinę jėgainę ir demonstruoja kuria kryptimi juda automobilių pramonė. Tuo tarpu „Koenigsegg Agera R“ buvo sukurtas pagal senosios mokyklos taisykles.
Jeigu abudu automobilius nuvežtume į lenktynių trasą ir pasakytume šių automobilių savininkams pademonstruoti jų galimybes - abudu automobiliai iki 100 km/val.
Ženeva 2016 : „Koenigsegg Regera“
Daugelis parodos lankytojų, tik įėję į didžiulius parodos rūmus, keliavo tiesiai į „VAG“ koncerno stendą, kuriame buvo pristatomas visiškai naujas „Bugatti Chiron“.
1500 arklio galių jėgainę turintis automobilis sužavėjo ne vieną parodos lankytoją, tačiau kitame parodos rūmų gale įsikūrusiame „Koenigsegg“ markės stende stovėjo taip pat svarbi naujiena, kurios nepastebėti neįmanoma.
„Koenigsegg Regera“ - hibridinę jėgainę turintis superautomobilis.
Artimesnė pažintis su naujausiu „Koenigsegg“ modeliu
Ar įmanoma suvaldyti automobilį, kurio jėgainė turi 2000 Nm sukimo momentą? „Žinoma“ - atsakysite Jūs. Tačiau ar tokį automobilį galima suvaldyti, kai už lango stūkso sniego pusnys, o kelias padengtas ledu?
„Koenigsegg Regera“ - naujausias Švedijos superautomobilių gamintojos kūrinys, kuris nuo savo brolių skirsis ne tik išvaizda, konstrukciniais sprendimais, bet ir varikliu bei pavarų dėže. Hibridinę jėgainę turintis superautomobilis neturi tradicinės pavarų dėžės.
„Koenigsegg Agera R“ ieško milijonieriaus, kuris norėtų šį automobilį įsigyti
Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tačiau „Koenigsegg Agera R“ tapo paklausiausiu ir populiariausiu šios markės modeliu. Švedijoje įsikūręs superautomobilių gamintojas vos per dešimt mėnesių pardavė visus „Agera R“ egzempliorius.
„Koenigsegg Agera R“ pirmą kartą buvo pristatytas praėjusiais metais, Ženevos automobilių parodoje.
Variklis be paskirstymo vėlenėlio - misija neįmanoma? „Koenigsegg“ sako kitaip
Superautomobilių gamintoja „Koenigsegg“ per vienerius metus pagamina vidutiniškai 10 automobilių, tačiau Švedijoje įsikūrusios markės inžinieriai sugeba sukurti daugiau įvairiausių inovacijų nei kai kurie didžiuliai automobilių koncernai.
Nuo pat „Koenigsegg“ kompanijos įkūrimo pradžios, Christianas von Koenigseggas skyrė labai daug dėmesio naujų technologijų, konstrukcinių sprendimų ir medžiagų kūrimui.
„Koenigsegg Utagera“ : 15-mečio superautomobilio vizija
Norinčių tapti profesionaliu automobilių dizainerių yra labai daug, tačiau tik keliems pavyksta prasibrauti pro labai storą automobilių gamintojų sieną. Vis dėlto, šiais laikais gauti vietą automobilių dizaino centre galima žymiai lengviau nei prieš 20 metų.
Jauni, imlūs, savo tikslų siekiantys jaunuoliai pasitelkę šiuolaikines technologijas sugeba pritraukti automobilių gamintojų dėmesį.
„Koenigsegg Regera“ turi specialų režimą, kuris vadinasi - „Look At Me!“
Super-automobilis kadaise turėjo atlikti tik vieną funkciją. Šis automobilių tipas privalėjo priversti kiekvieną praeivį atsisukti, atsiklaupti ant kelių ir pradėti melstis. Daugelis super-automobilių gamintojų vadovaudamiesi šiuo principu prieš 30 ar 40 metų sukurdavo fantastiškai atrodančius automobilius, kuriuos vairuoti išdrįsdavo tik labai plačius džinsus turintys automanai.
Šiuolaikiniai super-automobiliai yra visiškai kitokie.
Trijų „Koenigsegg“ ir „Bugatti Veyron“ bei „Porsche 918“ pasivažinėjimas Vokietijos greitkeliuose
Vokietija yra vienintelė valstybė visame pasaulyje, kurioje kiekvienas vairuotojas gali be jokių apribojimų ir baimių paspausti akceleratoriaus pedalą ir namo sugrįžti su laimės pilnomis kelnėmis.Todėl nenuostabu, jog Vokietijos keliuose galima išvysti bet kurį kada nors pagamintą automobilį.
Akceleracijos skirtumai tarp „Audi R8 GT“ ir „Koenigsegg One:1“
„Audi R8 GT“ yra greitas, labai greitas automobilis. Tiesą sakant, vokiškas „R8 GT“ patenka į super-automobilių kategoriją, todėl nenuostabu, jog vokiškas „R8“ iki 100 km/val. gali labai greitai įsibėgėti per maždaug 3 sekundes.
1001 arklio galią turintis „Bugatti“ yra lėtesnis už švedišką „Koenigsegg CCXR“?
Tokie automobiliai kaip „Bugatti Veyron“ ar „Koenigsegg CCXR“ nuo kitų skiriasi tuo, jog jie yra automobilių pirmamidės viršūnėje. Tiek vienas, tiek kitas automobilis - inžinierių svajonės, aukščiausio lygio projektai, kuriems sukurti reikia ne vienerių metų ir ne vieno milijono eurų investicijų.
Christianas von Koenigseggas visame pasaulyje žinomas kaip „Koenigsegg CCXR“ ir kitų ekstremalių modelių kūrėjas, tačiau šį kartą, idėjų nestokojantis inžinierius sėdo už vokiškojo „Bugatti“ vairo.
„Koenigsegg One:1“ pagerino įsibėgėjimo nuo 0 iki 300 km/val. laiką
„Koenigsegg One:1“ yra Švedijoje įsikūrusios automobilių kompanijos „Koenigsegg“ pasididžiavimas. 1340 arklio galių išvystantį variklį ir 1340 kilogramų sveriantį kėbulą turintis automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti greičiau negu Jūs mirktelėsite.
Teoriškai, šis super-automobilis nuo 0 iki 402 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 20 sekundžių. Bent jau taip sako šį automobilį kūrę inžinieriai, tačiau tai tik sausa teorija.
„Koenigsegg One:1“ išbandė Japonijoje esančią „Suzuka“ lenktynių trasą
„Koenigsegg“ yra pakankamai mažas automobilių gamintojas, tačiau jo vardą puikiai žino bet kuriame pasaulio kampelyje. Super-automobilių gamintojas norėdamas palepinti savo gerbėjus gyvenančius tolimoje Japonijoje, nuvyko į „Sound of Engines“ festivalį, kuris buvo surengtas legendinėje „Suzuka“ lenktynių trasoje.
Kuklios lenktynės tarp „Porsche 918 Spyder“ ir „Koenigsegg Agera R“ Vokietijos autobane
Daugeliui net nereikia sakyti kodėl Vokietija yra puiki šalis, ypač jeigu esate automanas ir mėgstate šiek tiek stipriau paspausti akceleratoriaus pedalą. Vokietija yra vienintelė šalis, kurioje galima išbandyti automobilio maksimalų greitį ir už tai nelikti nubaustam.
Dėl šios priežasties daugelis gamintojų norėdami pasižiūrėti kaip jų kuriami automobiliai elgiasi važiuojant 200, 250 ar 300 km/val. greičiu, keliauja ne į lenktynių trasas, bet į Vokietijoje esančius autobanus.
Ženeva 2015 : „Koenigsegg Regera“ - 1500 arklio galių turintis hibridas
„Porsche 918 Spyder“, „La'Ferrari“, „McLaren P1“ - naujos kartos super-automobiliai, kurie išnaudodami šiuolaikines technologijas sugeba būti ne tik greitesni už savo pirmtakus, bet ir truputėlį ekonomiškesni ir draugiškesni gamtai. Nors kuro sąnaudos ir Co2 emisija super-automobilių savininkams nelabai rūpi, tačiau norint žaisti automobilių industrijos aikštelėje, kiekvienas gamintojas privalo atsižvelgti į tam tikrus Europos Sąjungos reikalavimus.
„Koenigsegg Agera R“ prieš „Bugatti Veyron Vitesse“ : Aukščiausios lygos superautomobilių dvikova
„Bugatti Veyron Vitesse“ ir „Koenigsegg Agera R“ nėra tik brangūs, ribotos laidos super-automobiliai. Tiek vienas, tiek kitas patenka į greičiausiųjų automobilių trejetuką ir nusileidžia tik vienam išsišokėliui iš Jungtinių Valstijų.
Šioje dvikovoje dalyvaujantys automobiliai yra ypatingi ir dėl dar vienos priežasties. Koenigsegg Agera R“ yra pati galingiausia ir greičiausia „Agera“ modelio versija. Tuo tarpu „Veyron Vitesse“ laikomas pačiu greičiausiu pasaulio kabrioletu.
20-mečio garaže, brangiausi pasaulio automobiliai
Susipažinkite su Mahdiaru Ahmadi Niri. 20-mečiu jaunuoliu, kuris šiuo metu studijuoja, dirba ir gyvena Vankuverio mieste, Kanadoje. Iš pirmo žvilgsnio, Mahdiar Ahmadi Niri niekuo nesiskiria nuo kitų jaunuolių, tačiau užtektų paklausti tik vieno klausimo, kuris priverstų Jūsų kūną eiti pagaugais.
Šis jaunuolis savo garaže turi vieną įspūdingiausių automobilių kolekcijų pasaulyje.
Ženevos automobilių parodoje „Koenigsegg“ pristatys „Agera RS“
Super-automobilių karai tęsiasi. Švedijoje įsikūrusi automobilių gamintoja „Koenigsegg“ paskelbė, jog kitą mėnesį, Ženevos automobilių parodoje pristatys naują „Agera“ super-automobilio versiją - „Agera RS“.
Apie naująjį modelį žinoma nedaug. Aišku tik tiek, jog „Agera RS“ bus greitesnė ir galingesnė „Agera R“ modelio versija.
340 km/val. greičiu Vokietijos greitkelyje : Tiesiog dar vienas pasivažinėjimas „Koenigsegg Agera R“
Vokietija yra vienintelė šalis Europoje, kurioje greitkeliai neturi greičio apribojimų. Žinoma, ne visuose greitkeliuose galima džiaugtis maksimaliu automobilio greičiu, tačiau jų tikrai netrūksta.
Nenuostabu, jog daugelis superautomobilių savininkų keliauja į Vokietiją vien tik tam, jog galėtų išbandyti ar jų turimas automobilis sugebės pasiekti gamintojo deklaruojamą maksimalų greitį.
Ar „Porsche 918 Spyder“ gali išperti „Koenigsegg Agera R“ užpakalį?
Internete galima pamatyti labai daug vaizdo klipų, kuriuose tarpusavyje santykius aiškinasi „Porsche 918“, „La'Ferrari“ ar „McLaren P1“. Tačiau, ar bent vienas iš naujos kartos superautomobilių galėtų pranokti vikingą iš Švedijos? „Koenigsegg Agera R“?
„Koenigsegg Agera R“ turi 250 arklio galių galingesnę jėgainę, tačiau „Porsche 918 Spyder“ turi šiek tiek geresnį galios ir svorio santykį. „Porsche 918 Spyder“ taip pat yra greitesnis iki 100 km/val.
„Koenigsegg“ nori pagerinti Niurburgringo trasos įveikimo laiko rekordą
„Koenigsegg“ yra visiškai kitoks automobilių gamintojas. Vietoj to, jog reikalautų dėmesio iš viso pasaulio žiniasklaidos, superautomobilių gamintoja stengiasi, jog „Koenigsegg“ vardas visame pasaulyje skambėtų tik tada kada reikia.
„Volvo FH“ meta iššūkį vienam iš greičiausių pasaulyje sportinių automobilių „Koenigsegg One:1“
Aštuonias tonas sveriantis „Volvo FH“ prieš vieną iš greičiausių pasaulyje automobilių „Koenigsegg One:1“. Toks yra naujojo „Volvo“ filmo „Volvo Trucks vs Koenigsegg“ scenarijus.
Filme parodomas naujosios pavarų dėžės „I-Shift Dual Clutch“, pagamintos pagal sportiniuose automobiliuose naudojamą technologiją, išskirtinis bandymas.
„Volvo Trucks“ ruošiasi mesti iššūkį „Koenigsegg One:1“
„Volvo Trucks“ turėtų padėkoti įmonei, kuri sugeba sugalvoti netradicinių būdų pareklamuoti šios kompanijos produktus. Daugelis tikrai atsimenate visą pasaulį apskriejusį vaizdo klipą, kuriame Jean-Claude Van Damme'as tarp dviejų vilkikų sugebėjo padaryti firminį špagatą.
Gazas-dugnas su Koenigsegg One:1
Prieš porą dienų su jumis pasidalinome vaizdo įrašu, kuriame galėjote pirmą kartą išgirsti kaip „murkia“ naujasis Koenigsegg One:1. Tačiau tai buvo lyg pirmasis skanaus kepsnio kąsnis, nes dabar galite pasimėgauti žymiai geresniais vaizdais ir garsais.
Iš pradžių pamatysite kaip „Goodwood Festival of Speed“ metu, vienas iš dviejų Koenigsegg One:1 įveikia trumpą lenktynių trasą, kurioje varžėsi daugybė įvairiausių mašinų.