gintaras nakutis

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „gintaras nakutis“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „gintaras nakutis“.

Kritikuojama keleivių vežimo autobusais reforma: dalis maršrutų „numirs“

Jau pusę metų vykdoma keleivių vežimo autobusais reforma kelia asociacijų ir savivaldybių atstovų nepasitenkinimą. Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis tvirtina, kad tolimesnis reformos įgyvendinimas gali sunaikinti atokesnius maršrutus, nes jų neapsimoka įgyvendinti dėl ekonominių priežasčių. „Iš praktinės, įgyvendinamosios pusės matome, kaip yra įgyvendinama, kas gali būti.
2024-01-17

Prabilo apie griežtas priemones – kelionės į Baltarusiją galėtų baigtis čia ir dabar

Susisiekimo ministerija kreipėsi į Valstybės saugumo departamentą, prašydama įvertinti, kiek rizikinga vykdyti keleivių pervežimo veiklą autobusais į Baltarusiją, kuri laikoma Rusijos satelite ir sąjungininke kare prieš Ukrainą. Ministerija signalizuoja, kad gavusi įvertinimą, jog tokia veikla yra rizikinga, galėtų sumažinti keleivių vežimą į Baltarusiją arba iš viso atsisakyti maršrutų.

Jau galima prognozuoti, kada kils kita politinė krizė – tai bus balandį ir ji vėl palies Skuodį

Jeigu gyventojai norėtų įsigyti autobuso bilietą vykti iš vieno miesto į kitą balandžio mėnesiui, jie susidurtų su nemalonia realybe. Bilietai neparduodami nei internetu, nei stotyje. Taip nutiko, nes tolimojo susisiekimo autobusais vežėjai kariauja su Susisiekimo ministerija ir pastarajai pavaldžia Lietuvos transporto saugos administracija.

Niekas negalvojo, kad keleivių vežimas autobusais sukels tokias aistras: „Jūs suprantate, kad įlipa bobutė ir dar išpila trilitrinį pieno?“

Susisiekimo ministerijos pasiūlyta tolimojo susisiekimo autobusais reforma patiems vežėjams kelia nelabai malonius jausmus. Iš esmės ministerija panoro užtikrinti konkurenciją, kad į rinką galėtų ateiti naujų įmonių, bei papildomai pasiūlė įvairių kitokių pataisymų: įvedė reikalavimus autobusų amžiui, nustatė, kad autobusais būtų galima vežti judėjimo negalią turinčius žmones, pasiūlė leisti maršrutus pradėti ir pabaigti ne tik autobusų stotyse, bet ir oro uostuose ar geležinkelio stot...

Lietuvoje gali nelikti autobusų vairuotojų: „Šeimai net neužtenka, o kur jaunesni ateis, paskolos, viskas“

Lietuvoje po penkerių ar dešimties metų gali nelikti, kas vairuos autobusus. Jau šiuo metu, Keleivių vežimo asociacijos duomenimis, trūksta maždaug tūkstančio autobusų ir troleibusų vairuotojų. Be to, didžioji dalis turinčių teisę vairuoti autobusus ir troleibusus yra penkiasdešimtmečiai ir vyresni. Vairuotojai atkerta, kad jauni žmonės nenori sėsti prie autobuso vairo dėl menko atlygio už atsakingą darbą. Prie vairo Egidijui šiandien teks praleisti 8 valandas. Pusvalandį turės atokvėpio.

Vilnius Ukrainai pardavė 15 nenaudojamų troleibusų

 Ukrainos bendrovė už beveik 180 tūkst. litų įsigijo 15 nebenaudojamų Vilniaus troleibusų. Vilniaus miesto savivaldybės įmonė Vilniaus viešasis transportas trečiadienį aukcione pardavė 15 jau pusantrų metų nebenaudojamų troleibusų. Juos įsigijusi Ukrainos įmonė planuoja juos remontuoti. „Troleibusus nupirko įmonė iš Dnepropetrovsko.
2014-11-20

Sostinės viešojo transporto vadovas: vairuotojas neturėjo būti pervargęs

Sostinėje sekmadienio popietę įvykusi tragedija, per kurią po maršrutinio autobuso ratais žuvo močiutė su anūke, dar laukia, kada bus gauti itin svarbūs atsakymai ir išsklaidytos kilusios abejonės. Balsas.lt susisiekė su įmonės „Vilniaus viešasis transportas“, kurioje dirba 46 maršruto autobusą vairavęs vyras, atstovais. Įmonės generalinis direktorius Gintaras Nakutis atsakė į keletą su šia tragedija susijusių klausimų. – Kokia yra autobusą vairavusio darbuotojo situacija? – balsas.

Į Vilniaus gatves „mikriukai“ grįžta su nauja tvarka

 Lina Jakubauskienė, ebus.lt Gerai tai ar blogai, tačiau sostinės gyventojams, ko gero, teks visam laikui pamiršti mikriukus, kurie stodavo ant kiekvieno kampo, o bilieto iš vairuotojo tekdavo prašyte prašyti. Netrukus miesto gatvėse pasirodysiančiuose privačiuose mikroautobusuose galios ta pati elektroninio bilieto sistema, o už važiavimą miestiečiai galės atsiskaityti Vilniečio kortele. Sustoti mikroautobusai turės teisę tik viešojo transporto stotelėse.
2013-11-04

Mikroautobusai sostinėje. Būti ar nebūti?

Mikroautobusai, atsiradę šalies didmiesčių gatvėse vos tik suklestėjus laukiniam kapitalizmui, pamažu traukiasi, užleisdami vietą didiesiems autobusams. Vežėjai mikroautobusais perima tas funkcijas, kokios jiems tradiciškai skirtos civilizuotuose Europos miestuose – privežti keleivius iki pagrindinių maršrutų. Civilizuotuose kraštuose nėra Pasaulio miestuose įprasta, kad mikroautobusai nedubliuoja tų pačių maršrutų, kuriuose jau važinėja didieji autobusai, troleibusai ar tramvajai.
Lietuva 2013-04-11

Dalis sostinės autobusų persikraustys į Justiniškes

Sujungus bendroves „Vilniaus autobusai“ bei „Vilniaus troleibusai“ į vieną įmonę – „Vilniaus viešasis transportas“ – sostinės vežėjai ketina optimizuoti išlaidas ir dar labiau taupyti. Rida mažės Vienas iš būdų – vadinamosios nulinės transporto priemonių ridos mažinimas, įrengiant autobusų stovėjimo aikšteles skirtingose sostinės vietose. Tokią aikštelę žadama įrengti 2-ajame troleibusų parke Justiniškių gatvėje.
Lietuva 2013-01-09
REKLAMA
REKLAMA

Vilniaus viešasis transportas kasmet tikisi sutaupyti po 10 mln. litų

Vilniaus viešasis transportas 2013 metais įgyvendins išlaidų mažinimo miesto maršrutuose planą, dėl kurio kasmet tikimasi sutaupyti beveik 10 milijonų litų. Pavyzdžiui, planuojama optimizuoti autobusų ir troleibusų darbą, įsigyti mažesnės talpos transporto priemonių, statyti dalį autobusų Antrajame troleibusų parke Justiniškių gatvėje.
2012-12-28

Keleivių vežėjai: pelną dėl lengvatinio PVM gali „suvalgyti“ didėsiantys mokesčiai

Šių metų vasarą LR Seimas priėmė sprendimą nuo 21 iki 9 proc. sumažinti pridėtinės vertės mokestį keleivių vežimo paslaugoms. Tai padės šiek tiek lengviau atsipūsti itin sudėtingoje situacijoje atsidūrusioms keleivinio transporto įmonėms. Situacija - skirtinga Ne visi keleivių vežėjai gali patys nuspręsti – mažinti vežimo įkainius ar ne; bilietų tarifus miestų bei priemiesčių maršrutuose nustato miestų ar rajonų savivaldybės.
2012-11-27

Streiką mėginę organizuoti Vilniaus transportininkai nugrimzdo teismuose

Į kova dėl kolektyvinės darbo sutarties nevykdymo mėginantiems kilti „Vilniau viešojo transporto“ darbuotojams kol kas tenka atsitraukti. Po įmonės vadovo Gintaro Nakučio kreipimosi į teismą dėl planuojamo streiko pripažinimo neteisėtu lapkričio 7 d. arba likus lygiai savaitei Vilniaus m. I-os apylinkės teismas priėmė nutartį 30-čiai dienų jį atidėti. Kaip mums patikino profesinių sąjungų atstovai pažeidinėti teismo įstatymų jie neketina, taigi kol kas tenka atsitraukt ir pergrupuoti pajėgas.

„Vilniaus viešasis transportas“ vairuotojų rengiamą streiką siekia pripažinti neteisėtu

Vilniaus viešojo transporto darbuotojų profsąjungai nusprendus surengti įspėjamąjį streiką, įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ vadovas kreipėsi į teismą, siekdamas jį pripažinti neteisėtu. Įspėjamasis streikas turėtų įvykti lapkričio 14 d. nuo 4.30 iki 6.30 val. „Nors įmonės finansinė situacija yra sudėtinga, darbuotojams atlyginimus mokėdavome laiku, nepaisydami net ir ekonominio sunkmečio.

Sostinės vežėjams pristatytas „Isuzu Citibus“

Šiandien, gegužės 4-ąją, sostinės keleivių vežėjai galėjo susipažinti su nauja iš Turkijos atvykusia transporto priemone – vidutinės klasės „Isuzu Citibus“. Prieš tai autobusas apsilankė kituose šalies autobusų parkuose, savaitę važinėjo Latvijos keliais. „Jau rytoj „Isuzu Citibus“ išvyks iš Lietuvos, tačiau neatmetame galimybės, kad  ateityje galėsime pateikti autobusą išbandyti šalies vežėjams“, - sako bendrovės „Saločiai ir partneriai“ vadybininkas Algimantas Petkūnas.
2012-05-04

Sostinės valdžia neigia, kad Vilniuje brangs viešasis transportas

Sostinės valdžia ir viešojo transporto atstovai neigia, kad Vilniuje brangs viešasis transportas ir žada, kad bent jau šiemet taip neatsitiks. Trečiadienį Vilniaus meras Artūras Zuokas susitiko su Miesto ūkio ir transporto departamento vadovais. Po pasitarimo nuspręsta, pasak lrt.lt, viešojo transporto bilietų kainų sostinėje šiais metais nedidinti. „Šiuo metu tikrai nedidinsime viešojo transporto bilietų kainos.
2012-03-21

Į sostinės gatves išvažiuos 18 naujų ekologiškų autobusų

Siekdama sumažinti transporto spūstis, padidinti viešuoju transportu vežamų keleivių skaičių bei skatinti gyventojus naudotis miesto transportu, „Vilniaus Viešojo transporto“ įmonė atnaujina savo autobusų parką, įsigydama ekologiškas šiuolaikines transporto priemones. Artimiausiu metu su UAB „Adampolis“ bus pasirašyta sutartis, kurios pagrindu Vilniaus Viešojo transporto parkas įsigys 18 vokiškos MAN markės žemagrindžių, apie 12  m ilgio, naudojančių suspaustas gamtines dujas, autobusų.
titulinis 2012-03-02

Dėl ekstremalių orų atsisakoma kelionių tarpmiestiniais autobusais

Viešojo ir tarpmiestinio transporto parkų vadovai su nerimu laukia artimiausių naktų, kai termometro stulpelis gali nukristi iki -30-ies. Ketvirtadienį ryte sostinėje į gatves jau neišriedėjo keli troleibusai ir tarpmiestiniai autobusai. TOKS skaičiuoja, kad dėl itin žemos temperatūros keleivių srautai sumažėjo iki 40 proc. Sunkiausios pirmosios dienos Kaip LRT interneto tarnybą informavo Gintaras Nakutis, „Vilniaus viešojo transporto“ gen.
2012-02-02

Vilniaus savivaldybėje 13-o atlyginimo nebus atsisakyta

Dar pirmadienį Vilniaus savivaldybės direktorius Gintautas Paluckas audė mintį, kaip savivaldybė galėtų sutaupyti, ir net buvo sumojęs, kad valdininkams kalėdinių premijų krizės proga nemokės. Bet užteko tarnautojų profesinės sąjungos atstovams pasibelsti į kabineto duris ir administracijos direktorius kaip mat apsigalvojo, trečiadienį rašo dienraštis „Vilniaus diena“. „Profesinė sąjunga irgi protinga, atsinešė kolektyvinę sutartį.

Brangstantys bilietai verčia perskirstyti biudžetą

Nuo gruodžio 1 d. vilniečiai už viešojo transporto bilietus mokės daugiau. Daugelis važinėjančiųjų šiuo transportu teigia, jog brangimas atsilieps jų biudžetui. Vieni sako, jog taupys maisto sąskaita, kiti – cigarečių, o treti svarsto galimybę pradėti važinėti automobiliais ar, kai įmanoma, vaikščioti pėsčiomis. Tuo metu transporto bendrovių vadovai tikina, jog keleivių sumažės nežymiai ir tik pirmaisiais mėnesiais.

Autobuso keleiviams – vairuotojo akibrokštas

Kaip vieną aktualiausių mieste, vilniečiai ir miesto svečiai įvardina vietinio susisiekimo problemą - automobilių vairuotojai net ir vasarą priversti stovėti nesibaigiančiose grūstyse, o patrauklaus daugumai miestiečių viešojo transporto dar neturime. Vis dėlto, lieka ir kelios alternatyvos, kurių bene pagrindinė - dviratis.

Vilniui reikia „švaraus“ viešojo transporto

Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas kreipėsi į LR Vyriausybę su prašymu inicijuoti LR Akcizų įstatymo pataisas. Prašoma panaikinti akcizą gamtinėms dujoms, kuriomis būtų varomas viešasis miesto transportas.

Taksi brangsta, autobusai pilnėja

Kurį laiką tik gąsdinusios paslaugų brangimu, Vilniaus taksi bendrovės imasi realių veiksmų, rašo „Vilniaus diena“.„Nuo naujų metų pradžios bent penkios bendrovės pranešė apie paslaugų kainų didinimą. Artėjame prie trijų litų“, – „Vilniaus dienai“ sakė savivaldybės Viešojo transporto poskyrio vedėjas Kastytis Lubys.Šiuo metu už kilometrą, išsikvietus taksi telefonu, tenka mokėti apie 2–2,5 lito. Tai priklauso nuo bendrovės.
2008-01-16
Į viršų