FSO
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „FSO“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „FSO“.
Superautomobiliai Sovietų Sąjungoje: misija įmanoma?
Geras automobilis ir Sovietų Sąjunga – dvi visiškos priešingybės, kurioms niekada nebuvo lemta atsisėsti prie bendro stalo, bet ar tuo reikėtų stebėtis?
Nesvarbu ar tai būtų „Lada“, „Volga“ ar bet kuris kitas automobilis, kiekvienas iš jų buvo sukurtas turint labai ribotą biudžetą, o ne dėl to, jog automobilį kūrę inžinieriai neturėjo žinių ir kompetencijos sukonstruoti pasaulinio lygio ratuotį.
„FSO Syrena Sport“: Lenkijoje sukurta britiško rodsterio interpretacija
Kaimyninė Lenkija pasižymi itin spalvinga ir gan stipria automobilių pramone. Šioje šalyje gaminami ne tik įvairūs automobiliai, bet ir jiems skirti komponentai, kurie galiausiai nugula žinomiausių gamintojų kūriniuose.
Vis dėlto, tokioje palankioje situacijoje Lenkijos automobilių pramonė buvo ne visada. Ypač sovietmečiu, kuomet net ir gabiausi šalies inžinieriai turėjo susitaikyti su faktu, jog jų nuostabios idėjos privalo likti nuošalyje.
„FSO Ogar“: Lenkiškas „Volkswagen Scirocco“
„FSO“ arba „Fabryka Samochodów Osobowych“ – buvo didžiausias automobilių gamintojas Lenkijoje. „
FSO“ rytinėje Europos dalyje puikiai žinomas dėl tokių modelių kaip: „125p“ ar „Polonez“, tačiau mes norėtume, jog automobilių entuziastai šią markę tapatintų su žymiai įdomesniu kompanijos projektu – „FSO Ogar“.
Įkvėpimo šaltiniai iš D.Britanijos
„Modernus automobilis“ – terminas, kuris Tarybų Sąjungoje buvo itin retas reiškinys.
„FSO“ - nacionalinis pasididžiavimas tapo didžiųjų korporacijų žaisliuku
Nors mūsų kaimynėje Lenkijoje yra kelios didžiųjų automobilių gamintojų fabrikai, tačiau kadaise Lenkai galėjo didžiuotis turėdami nacionalinį automobilių gamintoją.
„FSO“ arba Fabryka Samochodów Osobowych buvo įkurta ir duris atvėrė 1951 metais. Nors šioje gamykloje buvo surenkami „GAZ M20“ analogai su „Warszawa“ vardu, tačiau kompanijos valdyba vos po vienerių veiklos metų pradėjo kurpti planus kaip turėtų atrodyti pirmasis tikras lenkiškas automobilis.
Projektas - „FSO Polonez 2000"
Kiekviena šalis turi nacionalinę markę. Na ištrinkime šalis, kurios neturi automobilių industrijos, tame tarpe ir Lietuvą. Tuo tarpu mūsų kaimynai lenkai kadaise turėjo „FSO", kuri iš dalies priklausė „Fiat" kompanijai bei gamino įvairaus tipo „Fiat" ir savo gamybos automobilius.