Euro 6
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „Euro 6“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „Euro 6“.
Oficialu: Europos Parlamentas priėmė automobilių taršos taisykles „Euro 7“
Europarlamentarai balsavo už naujus „Euro 7“ taršos standartus lengvosioms mašinoms, furgonams, autobusams ir vilkikams.
Su ES Taryba jau suderintiems naujiesiems taršos standartams pritarė 297 EP nariai, 190 nepritarė, o 37 susilaikė. Lengviesiems automobiliams ir furgonams išlaikomi šiuo metu jau galiojantys „Euro 6“ taršos standartai.
Vilkikams ir autobusams įvedami griežtesni „Euro 7“ taršos ribojimo reikalavimai.
Europos Parlamentas pritarė švelnesniems „Euro 7“ taršos reikalavimams
Europos Parlamentas pritarė atnaujintiems, švelnesniems „Euro 7“ taršos reikalavimams. Šiuo sprendimu Europos Parlamentas pradės trišales derybas dėl galutinio pasiūlymo su Europos Komisija ir Europos Vadovų Taryba.
Europos Sąjungos taryba surado kompromisą: siūlys sušvelninti „Euro 7“ taršos reglamento taisykles
Europos Sąjungos taryba paskelbė, jog surado kompromisinį variantą dėl kritiškai vertinamo „Euro 7“ taršos reglamento. Pastaruosius keletą metų plačiai aptartas „Euro 7“ taršos reglamentas transporto priemonėms sulaukė prieštaringų vertinimų, mat Europos Komisijos sugalvotos taisyklės, netiesiogiai skatina atsisakyti vidaus degimo variklių gamybos, nes įsigaliojus „Euro 7“ taršos standartui, jų gamyba ir pačių automobilių kaina būtų pernelyg didelė.
Pristatytas „Euro 7“ taršos standartas: Tai nebus vidaus degimo variklių žudikas
Pastaruosius porą metų apie artėjantį „Euro 7“ taršos standartą sklandė įvairiausi gandai. Europos Komisija pirminėje „Euro 7“ taršos standarto kūrimo fazėje sakė, jog reikalavimai vidaus degimo varikliams bus be galo griežti, o ir viešumoje pasirodžiusios pasiūlymo ištraukos kaip reikiant išgąsdino ne vieną gamintoją. Vis dėlto, recesijos ir karo akivaizdoje pristatytas oficialus „Euro 7“ taršos standarto pasiūlymas yra gerokai švelnesnis.
„Volvo Trucks“ motorai – jau „Euro 6“
„Volvo Trucks“ pristatė naujus, nuo vidutinio 5 l iki didelio 13 l darbo tūrio sunkvežimių variklius, atitinkančius „Euro 6“ emisijos standartą.
Pristatytas naujos kartos „Volvo FH“ sunkvežimis
Didžiulis dėmesys kuriant naująją „Volvo FH“ seriją, anot gamintojų, buvo ekonomiškas degalų naudojimas. „Euro 5“ jėgos agregatai, kurie ir iki šiol taupiai naudojo degalus, tapo dar ekonomiškesni. Be to, dienos šviesą išvydo ir pirmieji „Volvo“ varikliai, atitinkantys griežtą „Euro 6“ emisijos standartą. Degalų sąnaudas mažina ir naujoji „I-See“ sistema - papildomai sutaupoma iki 5 proc. degalų. 2013 m. rudenį rinkoje pasirodys naujieji „Volvo I-Torque“ jėgos agregatai.
Pristatomas „Euro 6“ emisijos standartą atitinkantis naujas „Volvo“ variklis
„Volvo Trucks“ pristato variklį, pritaikytą griežtiems „Euro 6“ aplinkosaugos standartams. Azoto oksidų emisija sumažėjo 77 proc., o išmetamosiose dujose esančių kietųjų dalelių kiekis sumažintas perpus. 460 AG „Volvo D13“, esantis daugiau nei trečdalyje visų „Volvo" sunkvežimių, yra pirmasis variklis, sukurtas pagal Euro 6 reikalavimus.
„Volvo FH“ sunkvežimio variklių gamą papildo naujasis 460 AG „Euro 6“ variklis, pritaikytas greitam ir ekonomiškam krovinių gabenimui.
„Opel“ mažylis „Adam“ žada būti stilingas ir išmanus
„Opel“ paskelbė naujojo miesto automobiliuko vardą, naujasis mažylis publikai bus žinomas kaip „Adam“. Dizainas kol kas laikomas paslaptyje ir viskas, ką pateikia gamintojas yra smarkiai maskuoto kėbulo nuotraukos. „Opel Adam“ bus gaminamas ant sutrumpintos naujos kartos „Corsa“ modelio platformos, jo ilgis sieks maždaug 3,7 metro, o lyginant su „Volkswagen Up!“ tai yra maždaug 15 centimetrų daugiau.
Gamintojų nuomonė: ar biodegalai kenkia vilkikų varikliams?
Pradėjus Lietuvoje prekiauti standarto neatitinkančiu dyzelinu, kuriame ne mažiau kaip 7 proc. sudėties sudaro biodegalai, vežėjai sunerimo. Aplink sklando įvairios pozicijos apie galimą dyzelino įtaką vilkikų varikliams, tačiau tikslios informacijos apie naujo dyzelino įtaką vilkikams, neturi.
Lietuvos naftos produktų prekybos įmonių asociacijos (LNPPĮA) vadovas Lukas Vosylius pasakojo, kad sunkiajam transportui biodegalai kelia dar didesnę riziką nei lengviesiems automobiliams.