dalia čenkienė

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „dalia čenkienė“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „dalia čenkienė“.

Kodėl reklama nėra tik pauzė sumuštiniui: kas slypi už televizijos ekrano?

Nors daugelis įpratę manyti, kad reklama – tik trukdis tarp mūsų mėgstamo serialo ar sporto varžybų, proga nueiti pasidaryti sumuštinio, atsakyti į žinutę ar perjungti kanalą, realybė yra kiek kitokia.
2025-09-04

Ilgai laukiate eilėje prie kasų? Šis prekybos tinklas jums už tai sumokės

Prekybininkai nuolatos ieško būdų, kaip sudominti pirkėjus ir pelnyti jų pasitikėjimą. O kai kurie iš jų netgi sumoka už tai, kad stovite eilėje. Siekdami, kad pirkėjai sugrįžtų į prekybos tinklą, nupirktų kuo daugiau prekių ir atneštų pelno, prekybininkai savo klientams siūlo įvairiausias akcijas. Štai vienas iš prekybos tinklų – „Kaufland“, veikiantis daugelyje Europos valstybių, netgi pasiryžo sumokėti, jei jums eilėje teks laukti ilgiau kaip 5 minutes.
2025-06-22

„Rimi“ kreipiasi į pirkėjus: siunčia svarbią žinią

Sausio mėn. prekybos tinklo „Rimi“ pirkėjai lentynose gali pastebėti kainų ženklinimo pokyčius – nuo šiol etiketės atpažįstamos iš trijų skirtingų spalvų: baltos, geltonos ir rožinės. Pasak minėto prekybos tinklo rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovės Dalios Čenkienės, kainolapių pokyčiai leis pirkėjams apsipirkti lengviau bei greičiau, sutaupant laiko, rašoma pranešime spaudai.
2025-01-23
REKLAMA
REKLAMA

Lietuviai ir vokiečiai masiškai šluoja 1 prekę: jos viduje – netikėta staigmena

Velykiniame šokoladiniame kiškyje – 10 eurų. Tokie vaizdai iš Vokietijos ėmė plisti socialiniuose tinkluose, o žmonės ir ten ir įvairiose šalyse pradėjo šluoti šokoladinius kiškius ir ieškoti juose pinigų. Ar tai speciali gamintojų akcija, ar tiesiog vieno žmogaus nufilmuota apgavystė, lieka neatsakytas klausimas. Lietuvoje tokie kiškiai Velykų laikotarpiu taip pat buvo parduodami ir šiandien jų prekyboje liko vos keli. Lietuviai trauko pečiais ir neatmeta, kad tai tebuvo pokštas.

Dalia Čenkienė: Kur taikyta ir kur pataikyta - prezidento rinkimų kampanija televizijoje

Nuvilnijus rinkimų aistroms, kumščiais nemosikuojama. Tačiau kaip tik tada žiniasklaidos planavimo agentūros turi progą pasakyti, “kas įvyko iš tikrųjų” - remdamiesi ne vien emocijomis, o pretendentų komunikacijos strategijų analize. Palikdami nuošalyje “juodąsias” technologijas, pažvelkime į “baltąsias” - t.y. tai, kaip sėkmingai Rolando Pakso ir Valdo Adamkaus reklama buvo išdėstyta Lietuvos žiniasklaidoje, šį kartą - televizijoje.
2003-01-29
Į viršų