d. liulys
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „d. liulys“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „d. liulys“.
„Pigu“ planuoja atidaryti kelias dideles parduotuves
Elektroninės prekybos grupė „Pigu“, atidariusi didžiausią tinklo parduotuvę Lietuvoje, sako artimiausiu metu planuojanti atidaryti dar 3-4 tokius prekybos taškus Baltijos šalyse ir Suomijoje.
„Pigu“ ketvirtadienį Vilniuje, Laisvės prospekte, atidarė didžiausią savo fizinę parduotuvę. Jos plotas siekia apie 7 tūkst. kv. metrų, o vien prekybinis plotas – iki 1 tūkst. kv. metrų. Į ją „Pigu“ investavo apie 2 mln. eurų.
Elektroninės parduotuvės atsiriekia vis didesnę rinkos dalį
Didėjant interneto skvarbai, paprastėjant atsiskaitymui internetu ir plečiantis vartotojų teisėms žmonės vis dažniau perka internetu. Kalėdinio laikotarpio vajus neaplenkia ir elektroninių parduotuvių, kurios skaičiuoja didžiausią metų apyvartą. Lietuvos statistikos departamento duomenimis, įmonių, vykdančių užsakomuosius pardavimus paštu arba internetu, apyvarta 2013 metų gruodį buvo daugiau nei 50 mln. litų (be PVM). Tuo pačiu laikotarpiu 2012 metais apyvarta siekė 47,389 mln.
7 internetinės prekybos metai: kas pasikeitė?
„Mūsų pardavimų rezultatai – geriausias įrodymas, kad Lietuvai reikėjo galimybės apsipirkti neišeinant iš namų“, – sako aštuntus veiklos metus šį birželį pradedančios skaičiuoti internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Dainius Liulys. Vien praėjusiais metais per 13 dienų internetu ši parduotuvė pardavė tiek prekių, kiek 2008-aisiais buvo nupirkta per visus metus.
„Pigu.lt“ įkūrėjo patirtis: lietuviško „Amazon“ įkūrimas neturint patirties
Elektroninį prekyba šiandien jau ir Lietuvoje nebekelia abejonių, tačiau prieš penketą metų prekiauti internetu sumanę verslininkai patyrė nemaža iššūkių. „Login 2013“ savo įkurtos internetinės parduotuvės Pigu.lt įkūrėjas pasidalino patirtimi, kaip sukūrė sėkmingą verslą neturėdamas patirties. D. Liulys yra vienas iš tų verslo atstovų Lietuvoje, kurie geriausiai žino elektroninės prekybos virtuvę. Jo vadovaujamas elektroninės prekybos tinklas Pigu.
Interneto verslininkai: „užsisakom“ blogus orus
Vytenis Radžiūnas, LRT.lt Kai tik žmonės gali kur nors išeiti iš namų, stoja prekyba internetu, todėl el. prekyba užsiimantys verslininkai trina rankomis dėl užsitęsusių žiemiškų orų. Tomis dienomis, kai oras prastas, lankytojų skaičius el. parduotuvėse išauga iki 20 proc. Atitinkamai su išaugusiu lankytojų skaičiumi padidėja ir pardavimų apimtys. Dainius Liulys, elektroninės prekybos tinklo „Pigu.
„Pigu.lt“: gimę iš tingėjimo eiti į parduotuvę
Kol kalbėjomės su „Pigu.lt“ įkūrėju Dainiumi Liuliu, jis jaukiai gurkšnojo arbatą. Žinoma, iš „Pigu.lt“ logotipu pažymėto puodelio. Tai truputį stebino, nes susitikome ankstyvą rytmetį, kai ne vienas verslininkas vietoj arbatos mieliau renkasi puodelį kavos. Pats D. Liulys pasakojo daug kavos negeriantis, nors dirba kone 12 valandų per parą. Toks darbas, beje, anot jo, viena iš bendrovės „Pigu“ ir elektroninės parduotuvės „Pigu.lt“ sėkmės priežasčių.
Arba į internetą, arba iš rinkos
Apsipirkti vis dar traukiate į parduotuvę? Galbūt ilgainiui nebeliks kur eiti: prognozuojama, kad pardavėjai kelsis į internetą, o likusieji bus išstumti iš rinkos. Virtualių pardavėjų už Atlanto, „Ebay.com“ ar „Amazon.com“, ieškoti nebereikia, per akis jų ir Lietuvos rinkoje.
Žurnalas „BusinessWeek“ retoriškai klausė, ar tradicinės parduotuvės išnyks, kai 83 proc. pirkėjų labiau pasitiki informacija apie prekes internete, o dar 79 proc. sakosi taip taupantys laiką.
Pasirinkimas: sėsti ant dviračio ar likti automobilyje?
Dviračių pardavėjams pavasaris – permainingas metas. Vos orai geri, yra ir pirkėjų, tik subjūra - ir parduotuvės tuščios.
Dviratis tampa neišvengiama būtinybe
Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas Linas Vainius sako, kad, nors dviračių kultūra Lietuvoje dar tik formuojasi, galima įžvelgti ir labai optimistiškų tendencijų.
„Didžiausia Lietuvos dviratininkų mėgėjų dalis važinėja dviračiu tik laisvalaikiu, tačiau sparčiai formuojasi ir susisiekimo dviračiais kultūra.
ES apsunkins prekybą internetu?
Augant internetinės prekybos populiarumui, ES ketina griežtinti jos taisykles, suteikdama daugiau teisių pirkėjams ir labiau varžydama pardavėjus.
Lietuvos elektroninės prekybos ekspertai baiminasi, kad per didelės teisės nepaskatintų pirkėjų piktnaudžiauti, o verslas didesnės savo rizikos neperkeltų į kainas, praneša LTV „Panorama“.
Europos Sąjunga (ES) ketina uždėti dar vieną apynasrį prekiautojams internetu.