all media lithuania
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „all media lithuania“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „all media lithuania“.
Draudimas įsigyti „M-1“ – neigiamas signalas žiniasklaidai ir verslui
„All Media Lithuania“ apgailestauja dėl Konkurencijos tarybos (KT) draudimo įsigyti „M-1“ valdomų radijo stočių grupę. Bendrovė pabrėžia, kad ilgalaikę sprendimo žalą patirs tiek Lietuvos žiniasklaida, tiek ekonomika.
„Konkurencijos taryba sudavė smūgį ne vien mūsų verslui – daug didesnį nerimą kelia sprendimo poveikis visos žiniasklaidos ateičiai“, – teigia Laura Blaževičiūtė, „All Media Lithuania“ generalinė direktorė.
TV3 grupė imasi rengti tvarumo strategiją
Baltijos šalyse veikianti žiniasklaidos grupė „TV3 Grupė“ skelbia pradedanti rengti tvarumo strategiją. „All Media Lithuania“ pasirašė sutartį su „Vesta Consulting“, kuri šiame procese konsultuos visą TV3 grupę tvarumo klausimais.
„Žiniasklaidos vaidmuo visuomenėje yra ypatingas – ji gali įkvėpti ir tapti sektinu pavyzdžiu daugybei žmonių.
Piratą iš „filmai.in“ nubaudė – teismas konfiskavo per 200 tūkst. eurų jo turto
Kauno apylinkės teismas praėjusią savaitę išnagrinėjo penkerius metus trukusią vadinamąją „Filmai.in“ bylą ir nuteisė vieną iš dviejų nelegalaus turinio svetainės administratorių.
Kaip pirmadienį pranešė Lietuvos autorių teisių gynimo asociacija (LATGA), dėl piratinės svetainės administravimo asmeniui skirta 15 tūkst. eurų dydžio bauda.
Taip pat iš jo priteisti 38 tūkst. eurų LATGA naudai ir per 11 tūkst. eurų „All Media Lithuania“ naudai pagal pateiktus civilinius ieškinius.
„TV3 Grupė“ pasirašė „M-1“ valdomų radijo stočių įsigijimo sutartį
Baltijos šalyse veikianti žiniasklaidos grupė „TV3 Grupė“ trečiadienį pasirašė „M-1“ valdomų radijo stočių įsigijimo sutartį. „M-1“ radijo stočių grupę sudaro Lietuvoje gerai žinomos ir klausytojų pamėgtos radijo stotys „M-1“, „Lietus“, „M-1 Plius“, „Laluna“, „Raduga“ ir internetinė radijo stotis „M-1 Dance“.
Sulaukus Konkurencijos tarybos leidimo, sandorį planuojama užbaigti 2023 metų vasarą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujienų portalas tv3.lt – antras skaitomiausias Lietuvoje
Spalį naujienų portalas tv3.lt jau aštuntą mėnesį iš eilės buvo skaitomiausias naujienų portalas nr. 2 šalyje. Per metus portalas pagerino visus pagrindinius skaitomumo rodiklius. Jame apsilankė daugiau skaitytojų, jie perskaitė daugiau naujienų ir praleido daugiau laiko.
Pagrindinis rodiklis, pagal kurį matuojamas portalų skaitomumas yra vienos dienos vidutinis realių vartotojų skaičius (angl. average daily real users).
Spalio mėnesį portalą tv3.lt kasdien atsivertė vidutiniškai po 488 tūkst.
Portalas tv3.lt jau pusmetį yra antras skaitomiausias ir sparčiausiai augantis
Besibaigiant vasarai, šių metų rugpjūtį kiek mažiau Lietuvos gyventojų skaitė naujienas internete. Vienintelio tv3.lt skaitytojų skaičius augo, kai visų kitų didžiųjų naujienų portalų – sumažėjo. Jau šeštą mėnesį iš eilės tv3.lt yra antras skaitomiausias portalas Lietuvoje.
2022 m. rugpjūčio mėnesį portalo tv3.lt vidutinis vienos dienos realių vartotojų (angl. real users) skaičius siekė beveik 485 tūkst. Tai yra 16,2 proc., arba 67,7 tūkst.
Sigitas Berlinskas prisijungė prie TV3 – užėmė komercijos direktoriaus pareigas
Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitiko ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje – komercijos direktoriaus pareigas užėmė Sigitas Berlinskas.
Jis bus atsakingas už TV3 žiniasklaidos grupei priklausančių TV3, TV6 ir TV8 televizijos kanalų, radijo stoties „Power Hit Radio“, vaizdo turinio platformos TV3 Play bei naujienų ir pramogų portalo TV3.lt pardavimus. Prieš prisijungdamas prie TV3 Grupės, Sigitas dirbo naujienų portale delfi.lt.
TV3 pristatė rinkai 3 naujienas
Žiūrimiausia Lietuvos televizija TV3 pristato rinkai net keletą svarbių naujienų: žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“, kuriai priklauso ir TV3, nuo š.m. gruodžio 1 d. keičia savo pavadinimą į „TV3 Group”, atnaujinamas TV3 televizijos bei kitų grupei priklausančių prekės ženklų įvaizdis ir pristatoma pažangi naujos kartos turinio platforma Go3.
Grupės pavadinimo keitimas ir vizualinis prekės ženklų suvienodinimas įvedant atnaujintą simbolį „3” yra platesnės verslo strategijos dal...
TV3 nustebino žiūrovus – per „X faktorių“ pristatė savo naują įvaizdį
Šį sekmadienį TV3 „X faktoriaus“ žiūrovus nustebino ne tik atlikėjų pasirodymai, bet pati TV3 televizija. Šou metu TV3 pristatė savo naują įvaizdį – modernų ir drąsų. Nuo gruodžio 1 d. keičiasi ne tik TV3 televizijos, bet ir pačios „All Media Baltics“ grupės bei kai kurių kitų, jai priklausančių, prekės ženklų pavadinimai ir vizualai.
Vizualiniai atnaujinimai įgyvendinami visose Baltijos šalyse.
Rugsėjį tv3.lt ir TVPlay pasiekė rekordinius skaičius
Rugsėjo mėnuo kaip niekad sėkmingas buvo vaizdo transliacijų platformai TVPlay ir naujienų portalui tv3.lt. Abi interneto platformas šį mėnesį rinkosi rekordinis skaičius Lietuvos gyventojų, kurie ne tik žiūrėjo krepšinį, bet ir skaitė bei žiūrėjo svarbiausias šalies naujienas.
„Gemius Baltic“ duomenimis rugsėjo mėnesį vaizdo transliacijų internetu platforma TVPlay pagal praleidžiamą laiką žiūrint video (angl. streaming time share) buvo Nr.
REKLAMA
REKLAMA
TV3 – įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse!
Ketvirtadienį Rygoje vykusio rinkodaros ir reklamos profesionalų forumo „Baltic Brand Forum 2019“ metu prekės ženklų apdovanojimų ceremonijoje televizijos kanalas TV3 buvo apdovanotas kaip įtakingiausias žiniasklaidos prekės ženklas Baltijos šalyse.
„DDB Latvia“ ir „Kapitāls Networks“ prekių ženklų rinkimus organizuoja jau 15 metų. Organizatoriai minėdami penkioliktąją sukaktį, pirmą kartą surengė prekių ženklų apdovanojimus Baltijos šalių lygiu.
Portalas tv3.lt – Nr. 1 Lietuvoje!
„Gemius Baltic“ duomenimis, rugsėjo 5 d. naujienų ir pramogų portalas tv3.lt pagal lankytojų praleistą laiką buvo pirmas portalas Lietuvoje ir trečias pagal realius vartotojus – vakar jų apsilankė beveik 400 tūkst.
Pirmą poziciją Lietuvoje pagal praleistą laiką, unikalius vartotojus ir peržiūrų skaičių užėmė ir video platfroma TVPlay. Daugiausia dėmesio sulaukė krepšinio varžybų transliacijos, su tuo susijusios naujienos ir aktualijos.
Naujienų portalas tv3.lt – antras Lietuvoje!
„Gemius Baltic“ duomenimis, rugsėjo 1 d. naujienų ir pramogų portalas tv3.lt buvo antras portalas Lietuvoje pagal lankytojų praleistą laiką ir trečias pagal realius vartotojus – vakar jų apsilankė beveik 340 tūkst. Daugiausia skaitytojų dėmesio sulaukė krepšinio varžybų transliacijos, su tuo susijusios naujienos ir aktualijos.
Naujienų portalo tv3.lt vyriausiasis redaktorius Artūras Anužis sakė, kad tokiems geriems rezultatams įtakos turėjo krepšinis.
TV3 valdytojos pajamos augo 6,5 proc. iki 26 mln. eurų
Tarptautinės fondų valdymo įmonės „Providence Equity Partners“ netiesiogiai valdoma bendrovė „All Media Lithuania“ (buvusi „Tele-3“), kuriai priklauso vienas populiariausių Lietuvoje televizijos kanalų TV3, pernai gavo 26,214 mln. eurų pajamų – 6,4 proc. daugiau nei 2017-aisiais (24,625 mln. eurų). Bendrovės grynasis pelnas per metus augo 35,7 proc. iki 6,109 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
Paaiškino, kodėl televizijoje tiek daug reklamos
Žiūrint įprastą televiziją kartais gali atrodyti, kad joje reklamų jau gerokai per daug. Specialistai pripažįsta, kad reklamų kiekis šiemet yra išaugęs, tačiau tam yra objektyvių priežasčių. Bendrovės „Kantar“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė skaičiuoja, kad per keturis pirmus šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu išaugo 14 proc. 2019 m. sausį – balandį televizijoje buvo ištransliuoti 812 tūkst. reklaminių klipų.
TV3 – geidžiamiausias darbdavys paslaugų sektoriuje
Šiandien vykusioje „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Personalas 2019“ bendrovė „All Media Lithuania“ gavo net du apdovanojimus: buvo pripažinta geidžiamiausiu paslaugų sektoriaus darbdaviu ir pateko į geidžiamiausių darbdavių TOP3 – užėmė trečią vietą bendrame reitinge. Geidžiamiausio paslaugų sektoriaus darbdaviu įmonė pripažįstama antrus metus iš eilės.
„Namų idėja su IKEA“ projektas pažėrė naujienų: nemokamai atnaujins ne tik namus, bet ir verslo patalpas
IKEA ir TV3 rengiasi antram „Namų idėja su IKEA“ sezonui ir vėl renka lietuvių namus nemokamam interjero atnaujinimui. Šį kartą IKEA dizaineriai atnaujins ne tik namus, tačiau įžengs ir į verslo erdves – nedideli šeimų verslai, startuoliai, dirbtuvėlių ar parduotuvių savininkai kviečiami teikti paraiškas darbo erdvių atnaujinimui bei įrengimui IKEA baldais ir aksesuarais.
Pradedantiems verslininkams – naudingi Mindaugo Rakausko patarimai
Lietuvoje gimęs „Vinted“ – puikus pavyzdys, kad gera idėja gali tapti ne tik įdomiu pomėgiu, bet ir virsti į didelį verslą, užtikrinantį nemažas pajamas jos autoriams ir daugeliui kitų. Tačiau joks verslas neįsisuks, jeigu apie jį žinos tik artimiausi draugai ar giminės.
Žiniasklaidos priemonės kreipėsi į ministrą: kodėl LRT finansuojamas iš biudžeto ir parduoda reklamą?
Atskiros žiniasklaidos priemonės ir Lietuvos žiniasklaidos organizacijos viešai kreipėsi į kultūros ministrą Mindaugą Kvietkauską ir Seimo kultūros komitetą, kviesdamos atkreipti dėmesį į LRT veiklą. Iš Lietuvos biudžeto išlaikomas visuomeninis transliuotojas Lietuvos radijas ir televizija (LRT), nepaisant draudimo skelbti komercinę reklamą, dėl reklamos konkuruoja su privačiomis žiniasklaidos bendrovėmis. Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos įstatymo 6 str.
TV3 savininkė įsigijo didžiausią Lietuvoje interneto media tinklą
UAB „All Media Lithuania“, valdanti žiūrimiausią televizijos kanalą TV3, stiprina lyderio poziciją – įsigijo didžiausią interneto media tinklą Lietuvoje UAB „Tipro Group“, kuri valdo daugiau nei 40 populiariausių portalų ir per mėnesį pasiekia apie 60 proc. lietuvių naršančių internete. „Ši partnerystė – dar vienas svarbus strateginis žingsnis stiprinant TV3 grupės poziciją Lietuvos interneto rinkoje.
Išrinkite konkurso „Daina Lietuvos kariuomenei“ nugalėtoją
Naujienų ir pramogų portalas tv3.lt bei Lietuvos kariuomenė visus norinčius kvietė dalyvauti išskirtiniame bei patriotiniame konkurse „Daina Lietuvos kariuomenei“. Daugybės kūrėjų bei atlikėjų dėmesio sulaukęs konkursas įgavo pagreitį, tad jau visai netrukus paaiškės, kam atiteks nugalėtojo titulas ir piniginis prizas. Pirmosios vietos nugalėtojas laimės 3 tūkst. eurų prizą, antrosios – 2 tūkst. eurų, o trečiosios – 1 tūkst. eurų prizą.
Beveik 4 val. televizijos kasdien – tokia lietuvių realybė
Augantis išmaniųjų įrenginių naudojimas formuoja nuomonę, kad žmonės, ypač millennium kartos atstovai (gimę 1981–1996 m), naudojasi tik Facebook’u, YouTube ir televizijos visai nebežiūri. Tačiau tyrimai rodo, kad šios kartos atstovai TV žiūri 3 kartus daugiau nei YouTube, 81 proc. turinio žiūri gyvai per TV, o lietuviai kasdien TV žiūri beveik 4 val.
Portalas TV3Play keičia pavadinimą ir tampa modernesnis
Jau nuo šios savaitės nemokamo TV turinio platforma TV3Play keičia pavadinimą į TVPlay. Taip pat pasikeitė portalo dizainas ir pagerinta vaizdo rodymo kokybė. „Visuomet norime pasiūlyti žiūrovams ir interneto vartotojams kuo patogesnius būdus žiūrėti mūsų turinį, todėl TV3Play ne tik keičia pavadinimą, bet ir tampa kur kas draugiškesne vartotojui platforma“, – sakė „All Media Lithuania“ vadovė Laura Blaževičiūtė.
TV3 pernai uždirbo 4,5 mln. eurų pelno
Tarptautinės fondų valdymo įmonės „Providence Equity Partners“ netiesiogiai valdoma bendrovė „All Media Lithuenia“ (buvusi „Tele-3“), kuriai priklauso vienas populiariausių Lietuvoje televizijos kanalų TV3, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. eurų grynojo pelno –15,6 proc. daugiau nei 2016 metais (3,893 mln. eurų). Bendrovės pajamos per metus padidėjo 20 proc. iki 24,626 mln. eurų, teigiama Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
TV3 – geidžiamiausias paslaugų sektoriaus darbdavys
TV3 televizija, jau keturiolika metų iš eilės išlaikanti žiūrimiausios televizijos titulą, šiemet pripažinta geidžiamiausiu darbdaviu paslaugų sektoriuje. Šiandien vykusioje „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Personalas 2018“ UAB „All Media Lithuania“ buvo apdovanota kaip geidžiamiausias paslaugų sektoriaus darbdavys.
Radijo stotis „Power Hit Radio“ privalo keisti pavadinimą: užkliuvo VLKK
Šių metų sausio 1 dieną radijo stotis „Power Hit Radio“ sulaukė „Valstybinės kalbos inspekcijos“ rašto, kuriame, vadovaujantis „Valstybinės lietuvių kalbos komisijos“ (VLKK) nuostatomis, reikalaujame per pirmąjį metų pusmetį pakeisti anglišką pavadinimą lietuvišku. „Situacija tikrai komiška.
Ekspertai pasakė, ką turi padaryti savo sričių specialistai: tai palies visą Lietuvą
Lietuvos metų ekonomikos konferencijoje, kurią organizuoja žurnalas „Valstybė“, verslo, ekonomikos ir žiniasklaidos lyderiai diskutavo kaip 4-oji pramonės revoliucija pakeis verslo potencialą. Diskusijoje buvo aptariama, kaip investuoti išmintingai.
Dūrė pirštu į socialinių tinklų burbulą – vartojat, ką jums įkiša
Lietuvos metų ekonomikos konferencijoje, kurią organizuoja žurnalas „Valstybė“, verslo, ekonomikos ir žiniasklaidos lyderiai diskutavo kaip 4-oji pramonės revoliucija pakeis verslo potencialą. Pranešimą konferencijoje skaičiusi „All Media Lithuania“ generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė, daugiausiai dėmesio skyrė socialinių tinklų burbulams. Jos teigimu, šis reiškinys neatsiejamas 4-osios pramonės revoliucijos dalis ir rimtas iššūkis žiniasklaidai, verslui ir visuomenei.