Tąsyk jos tapo ne tik virusiniais klipais su milijonais peržiūrų, bet ir reiškiniu, apie kurį kalbėjo nuo Lietuvos studentų iki žiūrovų įvairiausiose pasaulio šalyse.
Daugeliui įsiminė trumpametražių klipų absurdiškas humoras, drąsi forma ir tai, kad reklama nė kiek nepriminė įprastų reklaminių formatų, rašoma pranešime spaudai.
Kaip virškinti kokteilį iš banano, pieno, tigro ir automobilio, kaip perplaukti Nemuną išilgai, kaip teisingai „pavasarot“ bei „pakalėdot“ – tik maža dalis to, apie ką tuomet kalbėjo daugelis.
Po 13 metų – tęsinys
Vienomis geriausių lietuviškų reklamų tituluojamų klipų režisierius Tadas Vidmantas ketvirtadienį pradžiugino gerbėjus paskelbdamas jų sugrįžimą.
Kaip ir anuomet, taip ir dabar, naujoji reklama šokiruoja ir juokina auditoriją netikėtais minčių šuoliais, ironija bei stipriu humoru – nuo reklamos reklamoje iki išrastų naujų mineralinio vandens produktų: tablečių, skiepų, versijos be kalorijų.
„Pagaliau, seniai buvo laikas sugrįžti. Šita reklama suvirškina visas kitas. O dabar einu ieškot, kur susileisti tą skiepą“, – sako aktorė Ineta Stasiulytė.
„Labai laukiu „Vytauto“ tablečių. Manau, kad praverstų kiekvienam keliaujančiam. Juk mineralus atgauti po sunkių kelionių būtų kur kas paprasčiau, jei galėtum juos nešiotis su savimi“, – sako fotografas Lukas Gricius.
„Aš visada laukiu naujų reklamų, nes jos būna fantastiškai šmaikščios ir taiklios. Jas galima priskirti prie atskiro reklamos žanro, bet kai jas kuria Tadas, tai kitaip ir būti negali. Manau jis vienas talentingiausių kūrėjų šioje srityje“, – kalbėjo žurnalo redaktorius ir laidų vedėjas Saugirdas Vaitulionis.
Paskatino gatvėje išgirsta frazė
Reklamos iniciatorius, „Birštono mineraliniai vandenys“ savininkas Norbertas Pranckus, teigia, kad idėja tęsti šią istoriją brendo ilgai, bet pats sugrįžimas įvyko spontaniškai.
„Tiesiog norėjosi padaryti kažką linksmo, džiugaus. Kad žmonės dalintųsi vieni su kitais. Einant gatve išgirdau, kaip kažkas pavartojo vieną iš senuosiuose klipuose skambančių frazių, ir pagalvojau – kodėl nepakartojus? Keista, jog tiek daug laiko praėjo.
Jau ir nauja karta užaugo, kuri gal senųjų reklamų nė nėra girdėjusi. Tad tai proga pakviesti pasijuokti ir juos“, – sako jis.
Sugrįžimas pasiteisino – peržiūros auga su kiekviena valanda, o žiūrovai vėl noriai klipu dalijasi vieni su kitais.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!