Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Už ką kovojote, ant to dabar ir pasimovėte. Nepamirškite Tautinės giesmės sugiedoti.
"Kol reikėjo tiek laukti" kas čia
Užteko poliklinikls atstovės kvailo paklausimo kodėl žmogus per e- sveikatą nepasižiūrėjo... Tai ta atstovė lai ima ir vietoj žmogaus prisijungia prie e-sveikatos ir pasako žmogui tai, ko jam reikia, kai pati prisidėjo prie tokių kvailų nesamonių pridarymo, kad nebeįmanoma internetu užsiregistruoti pas gydytoją be lindimo į savo banką ar savo biometrinių duomenų pridavinėjimo, o kai bankas tau užblokuoja priėjimą prie internetinės bankininkystės (pvz., padaro taip, kad tu nebegalėtum prisijungti tau vieninteliu patogiu būdu, nors tu tą būdą prieš mėnesį susitvarkei banke) ar tu internetinės vankininkystės, išvis neturi, tai šansų dabar į jokią valdišką įstaugą, žiū, patekti tuoj bus nebeįmanoma... Ir kieno dęka? Ogi tokių "protingų" veikėjų, kaip ta poliklinikos atstovė, dėka...
Jau antri metai tai Panevzio poliklina, prisiskambinti neimanoma nes reik kavutes pasiurbti papletkinti, net buvo vietoje isbandyta, skambinant salia registraturos, demesys nekreipiamas i skambanti telefona o geriama kava, valanda neprisiskambinti ar prisiskambinti is 30karto isklausius muzikele cia jau normalu, reik direktore keist, nes ji cia sedi jau perilgai kad pokyciai atsirastu
Nuėjau vieną dieną popiet apie 2 val Žmonių registratūroj nei vieno prie gydytojų kabinetų per visą koridorių mačiau tik vieną pacientą. Registratūroj paklausiau kada rasti psichoterapeutą nes darbo metu kabinetas užrakintas , o man reikia pažymos vairuotojų sveikatos pažymai. Sako nežinau eikit ir patraukit už durų rankenos jei nėra tai nėra. Telefonas per tą laiką nei karto neskambėjo nei vienas. Jei neturi savų asmeninių priėjimų tai nepriskambinsi.
Į Jakšto gv.polikliniką skambinu dvi dienas,atsako taip pat nesulaukiau
Aš visados prisiskambinu iš kart i Kardiolitos klinika kaune .Kodel jie susitvarko ,o kiti ne . Tikriausia kitur vadovai netinkami .
Esama senų žmonių, kurie prie interneto gal ir prieina žinias paskaityti, bet į e-sveikatą neregistruoti, neturi banko prisijungimo (visai neturi sąskaitos banke), neturi galimybės identifikuotis. Jaunimas nesupranta, kad seniems tie dalykai dažnai visiškai nereikalingi (sąskaita banke), pradedant tuo negali prisijungti prie visokių sistemų - visur tenka skambinti.
Tas pats yra Druskininkų ligoninės registratūroje. Žinodamas, kad neprisiskambinsiu, o esveiktoje net neįsivaizduoju pas ką registruotis peršviesti dantį, nuvažiavau pats. Trys registratorės ir nei viena nekalbėjo telefonu, nors paskambinus buvo užimta: viena kalbėjo ir juokavo su kažkokiu kt. darbuotoju, buvusiu viduje, bet ant jo kaklo kabėjusi darbuotojo kortelė buvo nusukta, kita “ krapštėsi” su kasos aparatu nors joks lankytojas prie langelio nestovėjo, o trečia “aptarnavo” 2 atėjusius pacientus eilėje, sustingusi ilgai ir ramiai žiūrėdama į kompo monitorių, nesuprasi ką ten matė, nei klaviatūra rašė, nei spaudė, tiesiog spoksojo į kompą. Pagaliau priėjus mano eilei ir paklausus kodėl iš 3 darbuotojų kol laukiau eilėje nei karto niekas neatsiliepė telefonu ir net nesigirdėjo skambant telefono, kilo didžiulis šaršalas, kaip aš drįstu klausti ir iš viso keliu konfliktinę situaciją, gadinu nuotaiką darbuotojams, argi nematau, kad visi užsiėmę ir t.t. bei tradicinis pasiūlymas registruotis per esveikatą. Klausiu pas ką registruotis peršviest dantį, ar pas radiologą? Tuomet pasiūlė eiti į implantologijos centrą ir ten persišviest. Nsvarbu, kad ten nuotrauka kainuoja 50 eur. O po kelių dienų vietiniame laikraštyje didžiulis straipsnis apie Druskininkų ligoninę kaip vieną geriausių šalyje, kur ligoniams suteikiama visos paslauhos aukščiausios kokybės ir bla bla bla. Ir toliau prisiskambinti negalima nors pertvarkė registratūrą naujai, telefonu ji ir toliau nepasiekiama. Va tokios grimasos.
@Druskininkietis
Gerbiamasis jūs parašėt tikrų tikriausią tiesą apie Druskininkų ligoninės poliklinikos registratūros darbuotojų darbą. Daug kartų teko skambinti dėl registracijos arba dėl informacijos, bet nei karto telefonu taip ir nepavyko išsiaiškinti, nes nei vieno karto niekas į skambučius neatsiliepė. Kartą netgi skambinom ligoninės direktoriaus sekretorei kuri pasakė kad ryšys veikia puikiai, liepė skambinti ir tikrai prisiskambinsim. Bet deja prisiskambinti nepavyko. Teko važiuoti į ligoninę kad užsiregistruoti vizitui pas gydytoją. Registratorės tikrai yra arogantiškos ir prieš pacientus elgiasi gana iššaukiančiai. Tarsi būtų kažkokios visagalės. Visada susiraukusios, tipo ko čia trukdot. Tokio bardako kaip Drusk.ligoninės poliklinikos registratūroj gal nėra nieko
@Druskininkietis
Tai gal tu maximoj buvai,jei registratūroje kasos aparatai, eheheeeee eheheeeee
@Xexe
konsultacinėje poliklinikoje teikiamos ir mokamos paslaugos bei priimami poilsiautojai iš užsienio, kurie PSD nemoka. Galvojate, kad registratorės ranka išrašo sąskaitas už mokamas paslaugas?
@Xexe
Norėjai pasišaipyt iš parašiusio normalų komentarą, bet tik pats gerai apsijuokei. Druks. ligoninės poliklinika teikia ir mokamas paslaugas, todėl ten yra kasos aparatas. Pasakai už kokią paslaugą reikia susimokėti, sumoki, gauni kasos kvitą ir eini į paskirtą kabinetą. Bet tokiems kaip tu asilams ar aiškinsi ar ne, vistiek nieko nesupras. Bet iš kitų pasityčiot labai greiti
Skambini skambini del galimai trūkusio apendicito, jau kraunies daiktus kad pats nuvežtum ir galiausiai atsiliepia. Fone garsi muzika, kikenimas. Šiaulių ligonynė čia.
Aš suprantu. Man irgi klientai skambina dėl broko keitimi. Aš pietauju tuo metu, tai numetu. Tai čia panašiai po.huj jei kam galva nutrūkus toliau gersiu kavą...
Aš suprantu. Man irgi klientai skambina dėl broko keitimi. Aš pietauju tuo metu, tai numetu. Tai čia panašiai po.huj jei kam galva nutrūkus toliau gersiu kavą...
@Va taip
O kam tau registratūra,jei trūkęs apendicitas ?
Į polikliniką pavyko prisiskambinti tik po valandos: ką išgirdo – pribloškė